Nyksä löi exää turpaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lady89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lady89

Vieras
Ikävä juttu tapahtu eilen ku olin ukkoni kanssa baarissa. Siellä oli mun exä, jonka jätin viime kesänä. Jätin sen koska se ei osannu huomioida mua. No oon tästä sitten saanut vähän semmosia nega mielipiteitä, koska mun exä on muka "menestyjä" ja nykyinen mies ei. Exä opiskelee Helsingissä ja näin, nyksä on ihan duunari mutta tienaa tosi hyvin. Hassua sinällään että exää pidetään "menestyjänä" vaikka ei sil oo omaa autoo, ei omaa kämppää jne. Vähätkin rahat säästää. Mun nyksä tienaa hyvin ja kämppä on oma, lisäksi sillä on hieno auto jne. Tietty exä sitten joskus viiden vuoden päästä tienaa jotain, mutta enpä tiedä onko kauheesti eroo...

No kumminkin mun nyksällä on joku alemmuuskompleksi siihen vaikkei pitäis olla. No baarissa kun oltiin ni exä ja nyksä jopa jutteli ja kaiken piti olla ok... No sit myöhemmin oltiin nyksän kaa tanssilattialla ja mun exä tuli sinne jotain säätää... kai sen piti sanoo vaan, että "moro me mennään", mut mun nyksä tajus sen väärin ja löi sitä suoraan päin näköö. Huusi sitten että painu vittuun jne. No exähän lähti häntä koipien välissä (tommonen se just on)... No ny vaan sitten Facessa heittäny jotain paskaa, että "Mua sitten lyötiin baarissa että pitäskö rikosilmotus nostaa"

No en oo kommentoinu vielä, mutta siihen on tullut jotain juttua monilta, että "nosta ehottomasti" tms... Harmittaa jos tommosesta nostaa rikosilmotuksen, mut toisaalta ei kehtais alkaa vinkumaan siltä "armahdusta". Mitäs mieltä?

No siis eihän sitä lyödä sais mutta vähän härnäämiseltä toi kuullostaa. Äijät ja alkoholi + nainen on semmoinen yhdistelmä että aggressiot nousee helpolla pintaan. Kuitenkin tekstin perusteella oli semmonen harmiton isku, turha tommosesta olis käräjille lähtee. Tarkkaile sitä Facee ja jos näyttää siltä että ex-ukkos on menossa poliisille, niin sit sun on vaan pakko nöyrtyy. Ei kyllä moni normimies tosta piittais, mut jos kyseessä on joku hintelä opiskelijanraasu nii eihän sitä tiiä.

Kauhee poru tommosesta. Kyllä tommosta vaan tapahtuu. Eihän se nyt jees oo, mutta ei ny niin ihmeellistä. Kyllä suurin osa miehistä joskus on ollu tappelussa.

[QUOTE="vieras";27911687]Kuulostaapa helmi-mieheltä, tuosta kannattaa pitää kyllä kaksin käsin kiinni!![/QUOTE]

No ainakin poliisit pitävät sellaisia miehiä kaksin käsin kiinni ennen pitkää.

• Tykkää
Reactions: Salla07
[QUOTE="vieras";27911687]Kuulostaapa helmi-mieheltä, tuosta kannattaa pitää kyllä kaksin käsin kiinni!![/QUOTE]

No on se helmimies, ei sitä yks moka muuta. Mitä muuta huonoo siinä muka olis?

[QUOTE="ap";27911758]Mä oon kuule kohta 24v ja mul on kaksi lasta, että älä viitti. Ja mun mies on 30v että ei tässä mitään alaikäisiä olla. Tosi typerää aina sanoo tommosia alaikäisjuttuja jos vittuilee.[/QUOTE]

Onhan se hienoa kun lapsilla on mukavia "kerran mokaavia "isäpuoliehdokkaita.

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="ap";27911758]Mä oon kuule kohta 24v ja mul on kaksi lasta, että älä viitti. Ja mun mies on 30v että ei tässä mitään alaikäisiä olla. Tosi typerää aina sanoo tommosia alaikäisjuttuja jos vittuilee.[/QUOTE]

Voi sääli. Oikeasti.

kai sen piti sanoo vaan, että "moro me mennään", mut mun nyksä tajus sen väärin ja löi sitä suoraan päin näköö. Huusi sitten että painu vittuun jne. No exähän lähti häntä koipien välissä (tommonen se just on)

Tommonen? Eli fiksu? Sun duunari "nyksä" huutaa ja lyö päin näköä ja ilmeisesti ansaitsee kunnioituksesi?

Harmittaa jos tommosesta nostaa rikosilmotuksen

Tommosesta? Eli mielestäsi on ihan pikku juttu lyödä toista ihmistä? Tosin olette kuvauksesi perusteella "nyksäsi" kanssa todellinen match made in heaven.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory

Yhteistyössä