Nuvaringin lopetus

• Viestiketjun aloittaja Neito
  • Ensimmäinen viesti
Neito
Hei!

Lopetin Nuvaringin 6kk käytön jälkeen viime kierron jälkeen. Nyt tässä ensimmäisessä ""vapaassa"" kierrossa minulla on ilmaantunut todella arat ja kipuherkät nännit ja myös jatkuvaa alavatsakipua. Voiko nuvaringin lopetus vaikuttaa siis noin myös rintoihin, ettei sentään olisi kyse raskaudesta...? (pieni mahdollisuus siihenkin olisi..) Jos jollain on vastaavia kokemuksia, tai tietoa, niin olisin kiitollinen! :)

Minäpä
Mulla renkaan lopetus ilmeni näppylöinä ja rintojen herkkyytenä hetken, mutta mistään alavatsa-kivusta ei tietoa... Nuokin hävisivät noin 3-4 kuukaudessa, jonka jälkeen tulinkin raskaaksi ja sitten ne oireet vasta alkoivatkin.. :)

nea
Mä pidin kuukauden tauon Nuvaringissä tulehduksen takia ja sama rintojen arkuus tuli mullekin. Nänneihin ei oikein voinut edes koskea.
Aloitin Nuvaringin uudelleen ja arkuus hävisi sen tien. En tiedä kauanko olis kestänyt jos olisin lopettanut kokonaan.

Neito
Kiitos vastauksista! Arkuus on nyt hiukka vähentynyt , mutta koko ajan lopettamisen jälkeen on jatkunut tiputteluvuotoa ja sitä alavatsakipua. Se ei näytä loppuvan.. Toivottavasti ei enää ensi kuussa jatku tuo vuotelu.. :/

Yhteistyössä