nuvaring

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käyttäjä kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 18:57 käyttäjä kysyy kirjoitti:
onko muilla muuttunut kukaitiset nuvan käytön alettua? onko muilla tullut sellaiseksi että on pääasiassa hyytymiä, vuoto niukkaa?
Kyllä,just loppu ja ensin eivät meinannu ees alkaa.yäk hyytymiä oli enemmän,miksköhän :\|

Nuvan aikana ekat kuukautiset oli sellaiset et pääasiassa hyytymiä. Sen jälkeen ollu iha normaali, mitä nyt huomattavasti runsaampi vuoto. kiinnostais muakin et miks noita hyytymiä?

Mulla on Nuvaring ollut käytössä kaksi kuukautta ja aika ajoin on helvetinmoiset selkäkivut. Nyt on ollut perjantaista ja oon niin huono menemään lääkäriin. Huomenna kyllä ajattelin käydä, kun ei tästä tule mitään. Muuten oon ollut tyytyväinen ja hyvä, että menkat on niukemmat. :) ihmetyttää vaan, että johtuuko tää selkäkipu renkaasta vai onko jotain muuta. Lehtisessä kyllä oli maininta, että saattaa esiintyä selkäkipua. Ehkä se lääkäri olis nyt paikallaan...

mulla ollut käytössä jo puolitoista vuotta, joten en muista milaisia ekat menkat oli, mutta nyt normaalisti kestää 3 päivää kun ennen ilman ehkäisyä kesti 8 parhaimmillaan.

eli mä en voi muuta kun kehua. mulle kun kaikki pillerit aiheutti vaikka mitä oireita niin tämä ei mitään.

1 rengas on paikallaan aina 3 viikkoa, välissä vuoto ja sit taas 3 viikkoa..Eli yhdellä renkaalla selviät aina 4 viikkoa :)
Ja kun alkuun pääsee niin voi jättää vuotoviikot pois välistä useammaksikin kuukaudeksi :whistle:

Joo tää nuva ring on tosi hyvä, vaikka oonki käyttäny vasta 2kk:tta ja vuodot on vähän niukentunut, mutta ei huomattavasti, mullakin on ollu hyytymiä. Hyytymät eivät tosin oo haitanneet.... käyttö todella helppoa ;) laastaria vois joskus koklata, kun renkaassa ja laastarissa ei paljon eroa ooo... Hyvä ainaki niille, joille ei pillerit sovi. Kuinka tehokas nuva ring on ehkäisemään?

Yhteistyössä