NuvaRing

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katariina

Jäsen
25.07.2004
139
0
16
Hmm..olisin kyselly, että onkohan muilla ollu samallaista NuvaRing ehkäisyrenkaan käytön aikana...Mulla siis nyt toinen rengas käytössä ja nyt on tullut n. viikon ajan epämääräistä ruskeaa verensekaista vuotoa suht reilusti, alavatsa on kans kipee ja olo turvonnu. Ekan renkaan käytön aikana menkat jäi kokonaan tulematta. Ja nyt siis toiset "menkat" tälle kuukaudelle...huoh..että jatkuukohan tää vielä kauan..Ei oikeen jaksais :/

Mulla ollut Nuvaring nyt melkein vuoden käytössä. Ei ole ollut ap:n kertoman kaltaisia ongelmia.

Tää on sopinut mulle tosi hyvin, paitsi tossa syksyllä oli karseita päänsärkyjä (jotka itseasiassa lakkas kun kävin silmälääkärillä ja hankin uudet rillit). Mulla tosiaan ollut joskus aiemmin pillerit, ehkäisypiikki ja tää rengas on ollut ehdottomasti paras. On ehkä vähän kallis.. Ei tunnu missään, ei haittaa seksiasioissa. Tykkään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 21:58 mie vaan kirjoitti:
Mä käytin ehkäisyrengasta 3kk ja lopetin siihen. Valkovuotoa tuli älyttömästi, limakalvot kutisi ja varsinkin seksin jälkeen kirveli kamalasti. Ja kaikenlisäks vei kaikki halut.
Tuohan kuulostaa hiivalta... :o

Olisin halunnut tietää onko muilla ollut sellasta ongelmaa ettei rengas pysy paikoillaan?? Mulla ollut rengas viikon. Menkkojen ajan pysy hyvin, mutta nyt en saa sitä niin syvälle että pysyis.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 19:32 maiusammakko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 10:03 vieras kirjoitti:
Olisin halunnut tietää onko muilla ollut sellasta ongelmaa ettei rengas pysy paikoillaan?? Mulla ollut rengas viikon. Menkkojen ajan pysy hyvin, mutta nyt en saa sitä niin syvälle että pysyis.
?? käsitinkö väärin?? Menkkojen ajan?

Siis eka rengas, joka laitetaan paikoilleen menkkojen aikana. Ei tietenkään muuten. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 06:32 Talviomena kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 21:58 mie vaan kirjoitti:
Mä käytin ehkäisyrengasta 3kk ja lopetin siihen. Valkovuotoa tuli älyttömästi, limakalvot kutisi ja varsinkin seksin jälkeen kirveli kamalasti. Ja kaikenlisäks vei kaikki halut.
Tuohan kuulostaa hiivalta... :o

Niinpä niin, renkaasta voi tulla just noita samoja oireita, kun hiivastakin :whistle: Mulla ei siis ollut kyseessä hiiva, vaan 3kk kestäneet renkaan sivuvaikutukset :/

mie käytin eka pillereitä monta vuotta, sit alko näkymään vaikutukset -> halut hävis, mikään ei kiinnostanu, hermot riekaleina, hiivaa kokoajan, limakalvot kuivu
olin vuojen käyttämätä hormooniehkäsyä ja sit laitoin renkaan. huomas ensimmäisten renkaitten jälkeen että hallut hävis taas, hiiva iski ja limakalvot kuivu.. :/
päätin sitte luopua hormooniehkäisystä kokonaan, ei mulle käy..valitettavasti..
muute ihan kätevä tuo rengas, ei tartte muistaa ku laittaa paikolleen ja ottaa pois.

Yhteistyössä