nuva ring pois, mikä tilalle?

Olen nyt käyttänyt nuva ringiä melkein vuoden. joudun lopettamaan sen käytön jatkuvan migreenin takia. Mikäköhän nyt sopisi? Mihin olette muut vaihtaneet? pitäis löytyä joku mikä ei aiheuta migreeniä, masentuneisuutta, painonnousua. ideoita?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2005 klo 09:36 syysäiti kirjoitti:
Olen nyt käyttänyt nuva ringiä melkein vuoden. joudun lopettamaan sen käytön jatkuvan migreenin takia. Mikäköhän nyt sopisi? Mihin olette muut vaihtaneet? pitäis löytyä joku mikä ei aiheuta migreeniä, masentuneisuutta, painonnousua. ideoita?
Hetkinen! Minulle ei annettu mitään pillereitä juuri migreenini takia. Kuulemma nuva ring on minulle kierukan tai laastarin lisäksi ainoa vaihtoehto. Kärsin perinnöllisestä migreenistä ja jännityspäänsärystä. Ihmettelinkin että jopa on meno muuttunut viimeisen 3 vuoden aikana kun en ole ehkäisyä tarvinnut...
Mutta kai tuo on jälleen näitä tapauskohtaisia, kokeiltavia asioita. Kiitos vain vinkistä, täytyypä tarkkailla migreenipäiväkirjaa jatkossa. Vaikka en sinua osannutkaan auttaa...
:whistle:
 
DIESELmom harmaana
mulle lääkäri sanoi että useimmille nuvaring sopii hormonaalisista parhaiten koska on miedoimmasta päästä koska on paikallinen.. esim itelleni ei sopineet mikään niistä 7 merkistä pillereitä joita kokeilin mutta nuvaring on sopinut nyt pari vuotta ongelmitta..

eli voipi olla että hormonaaliset ehkäisyt ei sulle sovi :/
mites kuparikierukka? tosin ei taida olla varmimmasta päästä..

kondomi.. tiedän että ärsyttävää sähläystä ja aina loppu

miksei miehille ole mitään vielä keksitty!
 

Yhteistyössä