Tykkääkste nuudeleista?
Meillä muksut on kaikki ihan hulluna niihin ja esikoinen keittää välillä ihan vaan pelkästään nuudeleita välipalaksi, hyi hitto.
Mun mielestä ne on jotenkin ällöjä, mieluummin syön pastaa tai jätän lisukkeen kokonaan pois.
Meillä lapset rakastavat nuudeleita. Tosin, meidän osalta niiden syönti loppuu ja siirrytään korkeintaan riisinuudeleihin, kun perheeseen on tullut keliaakikko.
Mulla on nyt meneillään EiEnääIkinäNuudeleita-vaihe Kyllästys iskenyt.
Mutta kyllä meilläkin ipana niitä välillä kinuaa, ja tykkää syödä ihan pelkilteen.
Meillä ei syödä nuudeleita vähään aikaan. Ennen syötiin useinkin, mutta kun oltiin joulukuussa Thaimaassa lomalla niin tuli joku yliannostus nuudeleista. Ei tullut mitään vatsatautia, mut tuntu vaan et niitä tuli syötyä tarpeeks seuraavaks vuodeks ainakin.
Meillä lapset vois syödä lähes päivittäin nuudeleita, vaan itse en niitä kykene syömään :x Raskausaikana (4v sitten) tuli niin inho nuudeleita kohtaan, että se ei näy menevän ohikaan. Vaan eipä tuo haittaa
Meillä nuudeleita käytetään oikeastaan vain wokkiruuassa lisänä, siis paistettua kanaa, runsaasti erilaisia kasviksia (porkkanaa, sipulia, purjoa, paprikaa, kiinankaalia, kesäkurpitsaa jne) wokattuna ja kunnolla chilillä maustettuna ja siihen sekaan keitettyä nuudelia... nam! Yksi meidän perheen suosikkiruoka!
en mä tollasia pikanuudeleita tykkää syödä(tai miksi niitä kutsutaan, mis on ne maustepussit jne), mut riisinuudelit ja sit ns.munanuudelit on hyviä tulisesti maustettuna ja tofun tai esimkatkarapujen kanssa...
mä tykkään maman nuudeleista ja syön niitä pelkilteen, tosi harvoin kyllä. en muista millon ois viimeks tullu syötyä =) mut kyl ne menee. pirkan tom yam nuudelit on kans ihan hyviä
mamanuudelit on parhaita, nimen omaan kananmakusena ! nykyään kyllä sit on ittellä yleensä muutaki lautasella. poikaki tykkää napostella mamman lautaselta nuudeleita, mies taas ei voi sietää 2 pitkän kiinan reissun jäljiltä.. on kyl ollut taas hetki taukoa, nuudeleihin tulee yleensä kausihimo
Kyllä nuo nuudelit kelpaa, kun on nälkä ja haluaa nopeasti syötävää. Parasta ne ovat, kun laittaa curry- tai satay-kastikeessa olevaa tonnikalaa sekaan. Suosikki nuudeliruoka on kyllä nyt nuudelikeitto, johon tulee maustamattomien nuudeleiden lisäksi kookosmaitoa, kanaa, mausteita, porkkanaa ja paprikaa.
Teininä tuli noita syötyä, mutta ei pysty enää. Jotenkin ällöttäviä. Mies joskus syö. Eri asia sitten sellaiset maustamattomat nuudelit, joita joskus laitetaan wokkiin, tosin niitäkin on meillä aika harvoin.
Lisäkkeenä joo, mutta ei paljaaltaan. Wokkiruuissa, kevätrullan sisällä tai kastikkeen kanssa. Niissä on niin mieto maku ja kevyt koostumus että sopivat erityisesti pähkinän kanssa