Nuttriletti ja muut laihdutustuotteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PipariSuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PipariSuu

Aktiivinen jäsen
14.08.2008
9 182
0
36
Onko kukaan laihduttanut jollain laihdutustuotteella?

Nuttriletit ainakin sisältävät ison kasan laktoosia. Muistelisin, että on joku toinenkin valmistaja, joka valmistaa samantyylisiä keittoja yms. Saman nimen alla on myös erilaisia voiteita, meikkejä yms. Tietääkö kukaan tuota toista laihdutusvalmistetta?

Pitääkö keitot nälkää? Paljon olet niillä tiputtanut ja millaisella kuurilla?

En ymmärrä lainaan ihmisiä jotka laittavat tuhottomasti euroja esim.nutriletteihin. Minulle järkeenkäypää on vain syödä normaalisti vähemmän ja kuluttaa enemmän.

Mä söin tuossa nutrilett-kuurin ja paino tippu ihan kivasti. Nyt jatkan osanutrauksella. Ens viikko ollaan lomailemassa joten en niillä päätäni vaivaa vaan palaan sit viikon kuluttua taas rytmiin :)

Ja syy miksi mä halusin kokeilla nutrilettiä oli se, että halusin että nesteet lähtee nopeesti, tulee parempi mieli kun on saanut laihdutuksen alkuun. Eli TEHOSTARTIN takia ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
En ymmärrä lainaan ihmisiä jotka laittavat tuhottomasti euroja esim.nutriletteihin. Minulle järkeenkäypää on vain syödä normaalisti vähemmän ja kuluttaa enemmän.

Kiitos tämän tiedon jakamisesta :flower:

no se puhuu täyttä asiaa. ylös ulos ja lenkille sitten terveellistä ruokaa ei mitään keittoja

En ole koskaan kokeillut... ihan vaan siitä syystä, et niissähän kalorit on vaan matalalla, saman saavutan jättämällä normiruuasta kalorit yhtä alas :)
Varmasti toimivat, mutta niin toimii tää mun keinokin :)
En tuomitse ketään, joka niitä ostaa, itse olen vaan niin pihi, etten raski laittaa rahaa niihin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
En ole koskaan kokeillut... ihan vaan siitä syystä, et niissähän kalorit on vaan matalalla, saman saavutan jättämällä normiruuasta kalorit yhtä alas :)
Varmasti toimivat, mutta niin toimii tää mun keinokin :)
En tuomitse ketään, joka niitä ostaa, itse olen vaan niin pihi, etten raski laittaa rahaa niihin. :(

No ei ne hirmu kalliita ole. 15 pussia makso jotain 16e eli n. 1,1e per pussi. Jos siihen lisää esim. vihanneksia, mahdollisesti jotain katkarapua tai jotain, niin annoksen hinnaksi tulee n. 1,5e. Ei tuo kamalan kallista ole..

Eikä tuo kommenttini ollut mitään veetuilua vaan itse todellakin oikeesti ajattelen asian näin. Ei tulisi mieleenkään tuhlata euroja sikaklliisin Nutriletteihin ja sitten kituuttaa sillä nälkäkuurilla. Mielummin teen itse ruokavaliostani vähäkalorisemman ja liikun enempi.

Itse turvautuisin mielummin laihdutusapuna siihen Alli-lääkkeeseen jota oikeasti käytetään ylipainoisten ihmisten laihdutuslääkkeenä. itselläni on liikakiloja mutta ei kuitenkaan niin että tuota lääkettä apteekista saisin. Mutta jos tarvetta olisi niin ehdottomasti mielummin laittaisin rahani siihen lääkkeeseen kun luontaistuotekaupan"huijaustuotteisiin". Sorry, mutta näin ajattelen.

Eikä tuo kommenttini ollut mitään veetuilua vaan itse todellakin oikeesti ajattelen asian näin. Ei tulisi mieleenkään tuhlata euroja sikaklliisin Nutriletteihin ja sitten kituuttaa sillä nälkäkuurilla. Mielummin teen itse ruokavaliostani vähäkalorisemman ja liikun enempi.

Mä starttasin laihdutuksen liikkeelle tolla viiden päivän tehostartilla ja se oli oikeesti tehokas. Nyt voin hyvillä mielin jatkaa vihanneksilla ja pienemmillä annoksilla kun sain sen mukavan -4kg alun nopeasti. Ja juu, ei oo tullut takas vaan on mennyt -2kg siihen päälle.

se juuri et miksi ostaa pirun kalliita keittoja kun sellaisia voi itsekin tehdä. ja ne pirtelöt ja patukat on muuten ihan kamalan makuisia. söin joskus kun ilmasiksi jakoivat messuilla. yök. yök. yök.

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:

se juuri et miksi ostaa pirun kalliita keittoja kun sellaisia voi itsekin tehdä. ja ne pirtelöt ja patukat on muuten ihan kamalan makuisia. söin joskus kun ilmasiksi jakoivat messuilla. yök. yök. yök.

Se, että teet vastaavan kalorisen keiton, ei tarkoita sitä, että siellä on ne hivenaineet ja vitamiinit mitä noissa pusseissa on. Tuossa keitossa on 110kcal per pussi. Siitä 11g on proteiinia, mikä on tosi paljon tuohon kalorimäärään.

Siinä pussien juju. Toki kaalikeitoilla saat vielä vähäkalorisemmaksi ruokavalion, mutta vitamiineja niistä et saa. Jos taas syöt purkista ne vitamiinit, niin eikö se ole aikalailla sama juttu, koska ei nekään ilmaisia ole.

Itse turvautuisin mielummin laihdutusapuna siihen Alli-lääkkeeseen jota oikeasti käytetään ylipainoisten ihmisten laihdutuslääkkeenä. itselläni on liikakiloja mutta ei kuitenkaan niin että tuota lääkettä apteekista saisin. Mutta jos tarvetta olisi niin ehdottomasti mielummin laittaisin rahani siihen lääkkeeseen kun luontaistuotekaupan"huijaustuotteisiin". Sorry, mutta näin ajattelen.

En ole kuullutkaan tuosta, eikä mulla itselläni ole ylipainoa, joten tuskin sellaisia saisinkaan... Nauravat mut pihalle, jos kävisin kysymässä...

En ole kuullutkaan tuosta, eikä mulla itselläni ole ylipainoa, joten tuskin sellaisia saisinkaan... Nauravat mut pihalle, jos kävisin kysymässä...

Joo, ei sitä anneta niille jotka"kuvittelevat"olevansa lihavia. painoindeksi piti olla vähintään 28 muistaakseen. Mutta ilman reseptiä sitä saa nykyisin ja ei tietenkään sekään ilmaista ole, mutta minä luotan enempi lääkkeisiin kuin luontaistuotteisiin.

minä olen laihduttanut noilla nutrilettin keitoilla mutta oli niin rankkaa etten kestänyt kuin viikon. Nälkä oli koko ajan ja alkoi keitot etomaan, mieluummin olisin ollut kokonaan syömättä kuin niitä syönyt. Enkä laihtunut :|

Mä olen käyttänyt myös nutrilettia starttiin ja lounaana, kun aina ei töissä ole helppoa syödä kevyemmin. Pidemmän päälle maku alkaa kyllästyttää, mutta auttavat alkuun kyllä. Toki ruokavaliotakin joutuu miettimään. Mulla ei ole varsinaista ylipainoa. Lähinnä yritän pitää painoa kurissa eli viimeksi painoa putosi 4kg. Paino on pysynyt. Mulle sellainen 5pv nutrilettia on jo hyvä saavutus, mutta sen jälkeen on helppo syödä useampikin viikko kevyesti :D