Nutrilett

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

manta76

Aktiivinen jäsen
15.05.2004
4 547
1
36
Lammi
Onko kukaan kokeillut Nutrilett-juomajauheita (niitä joita myydään niissä isoissa 15 pss:n pakkauksissa...)?

Itse ajattelin ottaa ne laihdutuksen tueksi... Olen kerran kokeillut ja silloin ainakin tepsi. Josko niitten avulla sai hieman alkupotkua tähän kilojen kanssa tappeluun.

minä ostin sitä suklaan makuista, mutta harmittaa todella, kallista oli ja yhden annoksen sain alas, TODELLA imelää oli vaikka imeläpeppu muuten olenkin. huh! muut maut saattaa olla parempia.=)

Mie oon sitä suklaan makusta kokeillu ja kyl mie ne ihan hyvin alas sain menemään... Se metsämarjan makunen ei oo kyl mistään kotosin...yäk!
Meitin vakikaupas ei oo ku jotain parsakeiton makusta... pitänee kai cittarista käydä ostamassa.

Mä tykkäsin suklaasta ja myydään meidän kylä s-marketissa hintaa 19,90. On liian kallista mun pussille kun 4 vai 5 pss pitää juoda päivässä.. Tehoais kyllä!
Oon yhden paketin kokeillu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2005 klo 11:42 Manta76 kirjoitti:
Onko kukaan kokeillut Nutrilett-juomajauheita (niitä joita myydään niissä isoissa 15 pss:n pakkauksissa...)?

Itse ajattelin ottaa ne laihdutuksen tueksi... Olen kerran kokeillut ja silloin ainakin tepsi. Josko niitten avulla sai hieman alkupotkua tähän kilojen kanssa tappeluun.
miten olet ajatellut, juotko vain niitä nutrilett-juomia vai korvaatko niillä esim. yhden aterian?
Olen kans ajatellut ostaa mutta ei mulla ainakaan onnistu pelkästään niiden juominen, pakko saada oikeetakin ruokaa joskus..... :ashamed:

Mie olen ajatellut et 2-3 ateriaa päivässä korvaisin. Lisänä salaatteja yms...
Tuttava kokeili tällä tavalla tossa syksyllä ja painoa lähti. Tais viikon verran käyttää ja sen jälkeen Pointseilla ollut.

Yhteistyössä