Nutrilett-tuotteilla laihduttaneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketään?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ketään?

Vieras
jos täältä löytyy nutrilett-tuotteilla laihduttaneita, niin haluaisin kuulla onnistumisista/epäonnistumisista? ja samoin myös jotain suuntaa antavia tietoja siitä minkä verran nämä tuotteet maksavat?

kiitos.

Minä kokeilin tässä pari viikkoa sitten. Kyllähän niillä kivasti lähti, mutta makuihin kyllästyi aika äkkiä, enkä täysnutrannut ollenkaan. Muutama kilo lähti viikossa, sen jälkeen ei ole lähtenyt mitään kun yritän ilman nutreja laihduttaa nyt.

Ne ovat kalliita, järkyttävän makuisia ja ihan turhia. Oikeasti. Saman saat aikaan, kun vähennät syömistä ja syöt paljon vihanneksia ja hedelmiä. Jos pelkäät hivenainepuutosta, osta purkki pillereitä apteekista.

Ne ovat vain paketti energiaa. Ei niiden energia ole erilaista kuin ruuan energia. Maku on vaan huonompi.

Olen kerran ostanut sen 5-päivän tehostartti pakkauksen. Aika kidutusta oli niillä mössöillä pärjätä, monet ateriat skippasin kun mielummin olin ilman kun esim. niitä pastoja söin. Tykkään kyllä patukoista ja pirtelökin ihan o.k
Tottakai kiloja lähti ja tärkeintä että ruokahalu pieneni huomattavasti ja sitten laihdutinkin ihan perinteisin metodein loput.

Nyt voisin kuvitella ennen kesää käyttäväni patukoita lounaan korvikkeena viiden kilon pudotukseen.

Olen käyttänyt Nutrilett-keittoja ja sitä "mansikkajuomaa" laihdutuksen tukena, korvannut osan päivän aterioista joskus enemmän ja joskus vähemmän. Yhdessä paketissa on noin 15 pussia ja jos laihduttaa vain Nutriletilla niin naisten annos on 5 pussia päivässä ja yksi paketti maksaa muistaakseni jotain reilut 20e... Mut kaikkia päivän aterioita en itse voi korvata Nutriletilla koska tulee huono ja heikko olo. Ja maku on mitä on, nyt kyllähän niitä janoonsa juo.

Yhteistyössä