nutrilett patukoista..

  • Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti
Tintti1010
onko kukaan teistä laihduttanut nutriletin avulla? tai muuten syönyt patukoita? itse äkkäsin vähän aikaa sitten patukat ja niillä aina välillä korvaan ateriat!!! Nälkä lähtee kun juo siihen päälle 3-5 dl ja se kestää poissa muutaman tunnin!! Itse olen tykännyt tosi kovin, on ihanan makuisia (varsinkin karamelli-toffee) ja helppo korvata ateria!!! :p (tepsii myös makeanhimoon)
Ainut mikä kirpasee, on hinta; 2 kpl:n pakkaus maksaa n.4 euroa... :/ ...mutta, kyllähän sitä tietty ennen uppos herkkuihin kevyesti enemmän... :whistle: ;)
Kertokaapa ihmeessä kokemuksianne ja saitteko painoa patukoiden avulla putoomaan!!! :)
 
Tintti1010
Ihan prismasta oon ostanut niitä!!! Ja kannattaa tosiaan kokeilla sitä karamelli-toffee patukkaa, on meinaan hyvää!!! (sitä syödessä melkein unohtaa, miksi sitä syötiinkään... ;) :p )
Kaloreita yhessä patukassa on vähän yli 200 joten pointseja meneepi 4!! Kuulostaa ehkä paljolta, mutta kun syö sen ja juo vettä niin se täyttää tosi hyvin mahaa ja vie makeanälän mennessään!! :D
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2004 klo 21:40 Enceli89 kirjoitti:
Siis "litiskääks" ne masuu ja jalkoja? Paljonko yksi patukka pudottaa painoa?
joo, kyllä!!! Yks patukka puottaa painoa sellaset 5-15 kiloo...riippuu vähän kuin tuhtissa kunnossa on.... :whistle: :D (tuotteilla ei vaihto-tai palautusoikeutta...)

...vaikken ookkaan nyt ihan varma mitä LITISKÄÄKS tarkottaa!!! :D

 
Kuilu
Patukkaa olen maistanut. Niitä jaettiin kerran KappAhlissa.
Aika äklön makunen oli. Liian "täyteläinen" mutta vie varmaan makean himon, jos makeasta tykkää.

Keitoista olen syönyt kasvista 1 pakkauksen ja tuli korvista ulos. Aluksi maistui ihan hyvälle, mutta alko täkkimään.
Mansikkakeittoa ei kannata ostaa, saman saat kun ostat kaupasta Valion mehukeittoa, vähäkalorista. On vieläkin ethokkaampi aines laihduttajalle kun kallis nutrilet.
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 10:12 Kuilu kirjoitti:
Patukkaa olen maistanut. Niitä jaettiin kerran KappAhlissa.
Aika äklön makunen oli. Liian "täyteläinen" mutta vie varmaan makean himon, jos makeasta tykkää.

Keitoista olen syönyt kasvista 1 pakkauksen ja tuli korvista ulos. Aluksi maistui ihan hyvälle, mutta alko täkkimään.
Mansikkakeittoa ei kannata ostaa, saman saat kun ostat kaupasta Valion mehukeittoa, vähäkalorista. On vieläkin ethokkaampi aines laihduttajalle kun kallis nutrilet.
oot varmaan maistanu jotain muuta nutrilett patukkaa, koska tää mitä mie oon syöny on uutuus!! Itsekkään en niistä muista nutrilett tuotteista perusta, mutta vannon karamelli-toffee patukan nimeen!! ;) :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 18:58 Muruliini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 18:54 Blondi kirjoitti:
Blondin laskutaito kyllä sanoo et jos 1 points on n 50 kaloria, niin noi teidän patukkanne on 8 pointsia...
Näyttää tosiaan blondin laskutaidolta... :D :D :D
Juuh..justiinsa samaa meinasin sanoa :D :D !!

hitsi..tänäänkin kävin prismassa mutten muistanut niitä patukoita katsoa,mutta pakko niitä on maistaa,sillä jotenkin luotan tuohon Tintti1010:n makuun :p ;) !!
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 20:50 kultahippuset kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 18:58 Muruliini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 18:54 Blondi kirjoitti:
Blondin laskutaito kyllä sanoo et jos 1 points on n 50 kaloria, niin noi teidän patukkanne on 8 pointsia...
Näyttää tosiaan blondin laskutaidolta... :D :D :D
Juuh..justiinsa samaa meinasin sanoa :D :D !!

hitsi..tänäänkin kävin prismassa mutten muistanut niitä patukoita katsoa,mutta pakko niitä on maistaa,sillä jotenkin luotan tuohon Tintti1010:n makuun :p ;) !!
No, toivottavasti et pety pahasti.... ;) ;) :whistle: :D Älä ainaskaan haasta oikeuteen, jos ei maku miellyttänyt... ;) ;) ;) :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 22:19 Tintti1010 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 20:50 kultahippuset kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 18:58 Muruliini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 18:54 Blondi kirjoitti:
Blondin laskutaito kyllä sanoo et jos 1 points on n 50 kaloria, niin noi teidän patukkanne on 8 pointsia...
Näyttää tosiaan blondin laskutaidolta... :D :D :D
Juuh..justiinsa samaa meinasin sanoa :D :D !!

hitsi..tänäänkin kävin prismassa mutten muistanut niitä patukoita katsoa,mutta pakko niitä on maistaa,sillä jotenkin luotan tuohon Tintti1010:n makuun :p ;) !!
No, toivottavasti et pety pahasti.... ;) ;) :whistle: :D Älä ainaskaan haasta oikeuteen, jos ei maku miellyttänyt... ;) ;) ;) :D
jeps..lupaan olla haastamatta ;) ;) :D !!enköhän mä sen kestä,vaikkei oiskaan mun makuuni ja 4e menis hukkaan ;) :D !
 
Haave
Testattu on nutrilettin patukka ja maku oli todella hyvä, että kyllä se makeannälkään auttaa! Mut mul on sit vissii niin iso mahalaukku, että vaikka join vettä 4 dl ennen patukan syöntiä ja patukan aikana vielä 5 dl, niin enpä menis sanomaan, ett mun maha on täynnä :eek: :eek: :whistle: :ashamed: . Tai ainakaan vielä ei sellasta oloa ole, että olisin syönyt ("ateriasta n. 10 min). No, katellaas nyt, pärjäänkö tolla muutaman tunnin eteenpäin?
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2004 klo 11:46 Haave kirjoitti:
Testattu on nutrilettin patukka ja maku oli todella hyvä, että kyllä se makeannälkään auttaa! Mut mul on sit vissii niin iso mahalaukku, että vaikka join vettä 4 dl ennen patukan syöntiä ja patukan aikana vielä 5 dl, niin enpä menis sanomaan, ett mun maha on täynnä :eek: :eek: :whistle: :ashamed: . Tai ainakaan vielä ei sellasta oloa ole, että olisin syönyt ("ateriasta n. 10 min). No, katellaas nyt, pärjäänkö tolla muutaman tunnin eteenpäin?
No, se on varmaan yksilöllistä!! Itsellä kyllä pysyy nälkä poissa, eikä patukan jälkeen tee mieli edes muuta!!! Mutta, tottahan se on ettei yhestä patukasta kyllä itteeään "ähkyyn" syö... ;) ;) ;)
 
Haave
No, niin varmaan. Nyt patukan syönnistä on sellaset pari tuntia ja mul on koko ajan ollu nälkä, eli ei todellakaan toimi mulla. Mutta, kun ton patukan viipaloi vaik 4-8 palaan, niin toimii varmaan "karkkina" :D .
 
Taistelija89
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2004 klo 23:35 Tintti1010 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2004 klo 21:40 Enceli89 kirjoitti:
Siis "litiskääks" ne masuu ja jalkoja? Paljonko yksi patukka pudottaa painoa?
joo, kyllä!!! Yks patukka puottaa painoa sellaset 5-15 kiloo...riippuu vähän kuin tuhtissa kunnossa on.... :whistle: :D (tuotteilla ei vaihto-tai palautusoikeutta...)

...vaikken ookkaan nyt ihan varma mitä LITISKÄÄKS tarkottaa!!! :D
Siis laihtuuks noitten avulla jalat, masu, kädet ja pakarat? :whistle: :D Eli siis kaikki ongelma kohdat? No kiva ku vastailit äkkii! B)
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2004 klo 22:26 Taistelija89 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2004 klo 23:35 Tintti1010 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2004 klo 21:40 Enceli89 kirjoitti:
Siis "litiskääks" ne masuu ja jalkoja? Paljonko yksi patukka pudottaa painoa?
joo, kyllä!!! Yks patukka puottaa painoa sellaset 5-15 kiloo...riippuu vähän kuin tuhtissa kunnossa on.... :whistle: :D (tuotteilla ei vaihto-tai palautusoikeutta...)

...vaikken ookkaan nyt ihan varma mitä LITISKÄÄKS tarkottaa!!! :D
Siis laihtuuks noitten avulla jalat, masu, kädet ja pakarat? :whistle: :D Eli siis kaikki ongelma kohdat? No kiva ku vastailit äkkii! B)
siis sori vaan hirveesti, luulin että toi oli provo...meni vähän vitsailuksi... :whistle: :x
Juu, no eihän niitten avulla periaatteessa mikään kohta "litisty" kun ovat tarkoitettu aterian korvaamiseen. Elikkä sillä saa painoa alenemaan!!! (kyllähän siinä tietty litistyy joka kohdasta jos paino tippuu!!) mutta ongelmakohtien litistämiseen ei auta muu kuin liikunta!!! ja lihastreenit!! :)
Kun syö terveellisesti ja liikkuu, niin varmaan parhaiten ja pysyvästi sillein laihtuu!! Näitä patukoita voi käyttää siinä tukena korvatakseen joskus aterian!!
 
elefantteni
Nykyäänhän on myös sitä tummaa suklaata noissa Nutrilett patukoissa. Se on kyllä paras.
Joku mainitsi, että ovat öklöjä, niin no, toisaalta. Mutta minä ainakaan en voi syödä kokonaista kerralla, mutta jano tulee, ja tulee sit väkisinki juotua vettä päälle, ja näin nälkä todella pysyy poissa, ja makeanhimo kans. :p

Joten minäkin vannon noitten patukoitten nimeen. ;)
 
Tintti1010
heh, tämäkin vanha ketju on kaivettu esiin... :D ...tuli ihan ikävä laihutusaikoja kun luin näitä juttuja!!! :D :D
Muuten, pakko kommentoida, että nyt kun olen raskaana niin miulle on iskenyt ihan hirvee himo syyä noita nutrilett karamelli-toffee patukoita....tänään viimeksi ihailin niitä kaupassa, mutta kun niitä ei saa syödä!!! :x :$ siinä on a-vitamiinia ja pakkauksessa sanotaan ettei saa käyttää raskauden aikana...täytyy vaan odottaa, että kun vauva on maailmassa niin kipitän heti kauppaan ostamaan niitä!!! :p :p :p
 
ehdottoman hyviä! itse käyn koulua ja silloin kun koulussa on "pahaa" ruokaa eli jotain rasvasta kaloripitosta mömmöö niin korvaanaterian patukalla. säästän samallla aikaa kun teen samalla kouluhomia :kieh:
 
Minä taas löysin tällä viikolla oi patukat. Se toffee on mielettömän hyvää !!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä syön sellaisen lounaana kun mulla pitäis muuten olla töissä eväät enkä aina jaksa kehittää mitään. Autossa sitten nautin tuon ja hörppään vettä päälle. Ja kyllä pitää nälän pois muutaman tunnin !
 

Yhteistyössä