Nutrilett kuurista kokemuksia ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WannaLee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä sen 5 päivää sisulla kesti, mitään hyviä ne ei kyllä ollu... Ja oli vähän nälkänen olo ja särki päätä. Mutta siitä sai hyvän startin laihikseen =)

Mulla reilu viikko takana. Eka punnituksessa -3kg. Aika helppoo on ollu, kun on tehny itelleen selväks, että tietty aika mennään pusseilla eikä repsahduksia.
Hyviähän ne ei oo, mut mausteilla saa niistä siedettävämpiä. Suklaaseen pikakahvijauhetta, kasvikseen sipulia ja porkkanaa + mausteita, kanaan tabascoa ja currya ym

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos haluat kokeilla Cambridgeä, multa saisit halvalla viikon paketin.

Multa lähti tällä ekalla viikolla 5kg,toisella 4.Vähän reilu kk ja olin laihtunut 18kiloa.
Enkä ollut edes puhtaalla kuurilla.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä startti:

Multa lähti tällä ekalla viikolla 5kg,toisella 4.Vähän reilu kk ja olin laihtunut 18kiloa.
Enkä ollut edes puhtaalla kuurilla.

Mä en halua jatkaa tätä enää ja myyn pois.

Luin että nutrauksella 60% kiloista lähtee läskistä ja 40 % lihaksista. Onko luku oikeasti noin suuri? Samalla kun kuitenkin sanotaan, että naisella menee n. vuosi aktiivista treenausta, jotta saa yhden kilon puhdasta lihasta.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja WannaLee:

Mikä tuo Cambridge tarkalleen on ?

Kannattaa googlettaa, löytää. Pussikeittoja ja pirtelöitä, huimia tuloksia porukka saanut. Ei vaan tunnu musts hyvältä, itsekurin puute...

täällä nutrattu nyt 4 päivää ja 74,9--> 72,8 ja aika tyytyväinen olen, tuo nyt on väliaikapunnaus sillä mun oma punnauspäivä on aina sunnuntaisin ja tuolla laihdutus saitilla "kympin pudotus kesään" ketjussa oon... :D sinne vaan mukaan jos pudotettavaa riittää ja innostut..

Alkuperäinen kirjoittaja Neila:
täällä nutrattu nyt 4 päivää ja 74,9--> 72,8 ja aika tyytyväinen olen, tuo nyt on väliaikapunnaus sillä mun oma punnauspäivä on aina sunnuntaisin ja tuolla laihdutus saitilla "kympin pudotus kesään" ketjussa oon... :D sinne vaan mukaan jos pudotettavaa riittää ja innostut..

Täällä ei tullut kylliksi ruoskintaa joten voishan sitä kokeilla ;)

Ostin tänään ton 5 päivän pikastartin ja aloin enemmän hakemaan kokemuksia muilta. Löytyi siis tämä ketju... Miten porukalla nyt menee, ketkä aiemmin kirjoittaneet tähän? Aloitin itse tänään, kerron kommentit vkl :-)

olen ollut reilu 3 vko täys nutrauksella ja hyvin on mennyt. Siedettäviä ne pirtelöt, mutta jatkossa ostan vain sitä suklaata. Siihenkin lisään aina aamuisin pikakahvijauhetta. Keitot myös siedettäviä kun vain hiukan maustan mm. valkosipulilla. Jos alat nutraukseen, niin ei kannata haistella niitä juomia, ne haisee ja maistuu kamalilta jos niin tekee, hajun kun saa pois niin maku muuttuu.

olen ollut reilu 3 vko täys nutrauksella ja hyvin on mennyt. Siedettäviä ne pirtelöt, mutta jatkossa ostan vain sitä suklaata. Siihenkin lisään aina aamuisin pikakahvijauhetta. Keitot myös siedettäviä kun vain hiukan maustan mm. valkosipulilla. Jos alat nutraukseen, niin ei kannata haistella niitä juomia, ne haisee ja maistuu kamalilta jos niin tekee, hajun kun saa pois niin maku muuttuu.

Kiitos vinkistä :-). Huomenna aloitan. Paljonko on paino tippunut, onko paljon tiputettavaa/tavoitetta? ( hirveetä utelua...:-)

Nutrilett pikastartin hankin ja nyt on kolmas päivä menossa. En ole syönyt mitään muuta, vain sallitut pussiruoat. Tosin vettä olen juonut ainakin 3-4l päivässä tämän lisäksi. Paino oli 72,8 ennen aloitusta ja nyt 70,4kg eli -2,4kg. Tosin se varmasti on pois nesteistä, ei niinkään läskistä. Tänään ajattelin kokeilla 8km sauvakävelyä josko sen jaksaa, ainakin eilinen 45min kävely oli OK eikä tullut heikotuksia. Illalla nukkumaanmennessä nälkä on kova ja unen saanti vaikeaa. Päivät menee OK, ei ole normaalia pahempaa.

3.pv ilta meni OK, ei uni ongelmia ja muutenkin hyvä olo. Tein 8m mävelylenkin eikä tuntunut oikein missään mut tänä aamuna heräsin hivenen aiemmin kauheaan nälkään :) Paino on nyt 70.0kg eli kuntoilemisella on aika moinen vaikutus. Hivenen pää jomottaa mut kun pirtelön ja mustaa kahvia + vettä laittoi vattan pohjalle niin jo on olo kuin normaali...saas nähä miten tämän päivän urheilun käy...

Vähän koostetta yllä mainittuun:

Aloitin 2pv ennen kuuria hivenen pienemmillä ruokaannoksilla ja ulkoilulla:
Lähtö 72.8kg
2pv 71.4kg (-1.4kg) ...nesteet pois
3pv nutraus alkoi 70,4kg (-1.0kg) ihme vielä vaan putoaa vaikka kuinka...nesteitä?
4pv 70.0kg (-0.4kg)
5pv 70.0kg (-0,0kg)
6pv 69.9kg (-0.1kg)
7pv 70.1kg (+0.2kg)
10pv 69.0kg (-1.2kg)
11pv 68.8kg (-0.2kg)
Koko ajan kävellyt noin tunnin päivässä reipasta kävelyä. Vielä olisi matkaa tavoitteeseen...67.0kg. Tulee vastaan tällä tahdilla 1.5vk päästä.

...väkisinkin tuo Nutrilett-kuuri... kaloreita tulee niin kauhean vähän. Toisaalta toi tehostartti on niin lyhyt, että sen ajan jatkaa kituuttaa... kun vaan sen jälkeen ei sitten ala ahmia kaksin käsin vaan yrittää kiinnittää enempi huomioo syömisiinsä
http://www.laihdutusvalmisteet.fi/

Yhteistyössä