Nutrilett expertit HJELP!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mä tein taas itessein sellasen muunnelman tohon kuuriin, että ostin niiden ällöttävien pastojen tilalle niitä "pikanuudeleita" missä on 100g:ssa kaloreita joku 90 ja nyt mietin että kun söin niitä kaks pussia ni meneekö kaikki mönkään, kun ei juur ole niitä nutrilett tuotteita?

Tietty noissa nuudeleissa ei oo kaikki aineita mitä noissa on, mutta eipä ainakaan ollu kamalan makusta.

Voinko mä jatkossakin tehdä noin vai täytyykö mun vaan luovuttaa ja syödä ne kamalat litkut kaapista. :D
Kaikki muut menee hyvin, mutta ne pastat on vaan liian :x

mä jättäisin ne pastat vaan syömättä ja ostaisin tilalle sellaisia nutreja kaupasta, joista tykkäät. nuudelit ei ole mitään laihdutusruokaa :whistle:
jatkossa voit tehdä millaisia sekoituksia vaan, mutta ota tämä alkujakso "sääntöjen mukaan"...

suosittelisin kyllä itsekkin että alussa syöt niinkuin säännöissä lukee, muuntelet vain maustamalla ja lisäämällä kasviksia, kyllä se siittä :) (1vko 5päivää nutrilett VLCD dieetillä -vielä 1vko ja 2päivää)

Viimeksi muokattu:
mä jättäisin ne pastat vaan syömättä ja ostaisin tilalle sellaisia nutreja kaupasta, joista tykkäät. nuudelit ei ole mitään laihdutusruokaa :whistle:
jatkossa voit tehdä millaisia sekoituksia vaan, mutta ota tämä alkujakso "sääntöjen mukaan"...

:ashamed:
Jatkan siis normaaliin tyyliin ja korvaan ne kamaluudet jollain pirtelöllä ym. Miten sit jos ostan niitten tilalle sellasia nutrilett hunger control- suklaa juomia (on kai sama ku pirtelö tai jotain siihen suuntaan ainakin) Yritin kyllä syödä niitä pussipastojakin mutta ei pystyny nielemään niitä parin lusikallisen jälkeen :x

Joo ne ravintoainetaulukot on harhaanjohtavia, näin se menee;

1 ps nuudeleita + 3,5 dl vettä = reilut 3,5 dl VALMISTA keittoa
100g (n 1dl) VALMISTA keittoa sis 60 kcal
siispä 3,5 dl VALMISTA keittoa = 3,5 X 60 kcal = 210 kcal

[QUOTE="hmmm";23832075]Olisko siinä nuudelissa ne kalorit / 100g valmista nuudelia? Jos oli niin tulipahan sulle kaloreita. Minusta nuudelit ei ole vähäkalorisia.[/QUOTE]

:ashamed: mä söin niitä pieniä että kai se saa riittää tän taukin lohdutukseksi (itseni siis). No, eipähän tartte ajatella niitäkään sen enempää.. (ja nyt mä teen näin::headwall::headwall: josko menis oppi perille :D )

Joo ne ravintoainetaulukot on harhaanjohtavia, näin se menee;

1 ps nuudeleita + 3,5 dl vettä = reilut 3,5 dl VALMISTA keittoa
100g (n 1dl) VALMISTA keittoa sis 60 kcal
siispä 3,5 dl VALMISTA keittoa = 3,5 X 60 kcal = 210 kcal

Mä protestoin (joo aivan turhaan, enkä aio jankata) sillä että en koskaan syö sitä litkua vaan pelkästää ne nuudelit :rolleyes: Ai, ei auta... No ei sit. :D

[QUOTE="joku";23832226]Etkö sä pinki karpannut ennen ja hehkuttanut täälläkin paljon sen nimeen? :)[/QUOTE]

Juu ja jatkan tän "puhdistus" kuurin jälkeen (vaihtelu virkistää ja en näköjään tätä hallitse)
IKÄVÖIN majoneesia jo, mutta käyn tän loppuun vaikka meniski pyllylleen...

Mä söin tänää sen juustopastan ja itse asiassa se oli ihan hyvää kun vähän tuunas :D Laitoin pari siivua keittokinkkua joukkoon ja vihreetä salaattia. Kyllä sitä söi, varsinki kun oli kamala nälkä kun oli ottanu vaan kaks lientä koko päivänä :ashamed:

:ashamed:
Jatkan siis normaaliin tyyliin ja korvaan ne kamaluudet jollain pirtelöllä ym. Miten sit jos ostan niitten tilalle sellasia nutrilett hunger control- suklaa juomia (on kai sama ku pirtelö tai jotain siihen suuntaan ainakin) Yritin kyllä syödä niitä pussipastojakin mutta ei pystyny nielemään niitä parin lusikallisen jälkeen :x

vielä yksi juttu. älä syö noita hunger control -mömmöjä nyt, vaan sitten vasta, kun olet ns. jo tavallisella kevennetyllä ruokavaliolla. nyt alkuun nautit vaan liemiä, pirtelöitä ja patukoita.

[QUOTE="...";23832481]Ne vastaa kahta pussilitkua/yhtä patukkaa.[/QUOTE]

Okeei, ehkä mun olis pitäny tutkia asiaa pikkusen tarkemmin. Toisaalta, tän 5 päivän "kuurin" piti olla sellanen uusinta potku tolle karppaukselle kun se meni kuukauden verran ihan käteen... No, katotaas nyt.

Siis mä olen jo pitkään miettinyt, että eikö samalla vaivalla (ja yökkimisellä) tee jo itse kevyet ja terveelliset ateriat? Siis kuin että vetää noita lisäainepommeja ja tekee elimistön oikeastaan sairaaksi? Toki siihen laihtumiseen meneekin sitten hiukan enempi aikaa, mutta on ainakin puhtaampaa ravintoa. :)
Ihan vaan ihmettelen vilpittömästi, en muuta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23832558:
Siis mä olen jo pitkään miettinyt, että eikö samalla vaivalla (ja yökkimisellä) tee jo itse kevyet ja terveelliset ateriat? Siis kuin että vetää noita lisäainepommeja ja tekee elimistön oikeastaan sairaaksi? Toki siihen laihtumiseen meneekin sitten hiukan enempi aikaa, mutta on ainakin puhtaampaa ravintoa. :)
Ihan vaan ihmettelen vilpittömästi, en muuta. :)

Kuule, niitä lisäaineita on kyllä pitkässä listassa ruokia mitä säkin kaupasta ostat.
Mulle uppoaa tosi hyvin noi nutriletin tuotteet, mut kuten painosta huomaa, en ole ikinä ruoalle ollut perso:p
Ja mulle nää satunnaiset nutrilett kuurit on käteviä, 2-3 pelkkää tätä, siiten pari viikkoa tavallista ruokaa, painon pysyessä samalla luvulla ja sitten taas 2 viikon kuuri nutrilettia. Ja tämä jatkuu niin kauan kun olen tavoitepainossa.
Ja yksi juttu, mä en enää IKINÄ halua näitä kiloja takaisin, EN IKINÄ. Sen takia välillä pidänkin tosta kuurista taukoa.

Ja mitäköhän sä luulet, että kumpi on epäterveellisempää, lähes sadan kilon paino vaiko satunnainen nutriletin käyttö??

Mitä muuta sä haluat vielä mun sanovan:D