Nutrilett 3 pvän kuuri ja ilmavaivat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysy

Vieras
Toista päivää tuolla kuurilla ja kärsin kauheista ilmavaivoista, sekä vatsa toimii joka kerta kun käyn veskissä (1-2 h:n välein) (normaalisti vatsa toimii 1 kerta viikossa!!!).
Olen kuukauden ajankäyttänyt nutriletin aterian korviketta ehkä 1-3 kertaa viikossa korvaamaan lounaan. Nyt sit ostin tuon kolmen päivän paketin jota olen orjallisesti noudattanut. Aiheuttaako tuotteet ilmavaivoja ja laittaako vatsan toimimaan vai eikö tuotteet vaan käy minulle?
Vettä juon paljon joten siksi veskissä pitää ravata jatkuvasti

Käytin aiemmin Nutrilett-patukoita "ateriankorvikkeina", jos olin esim. pitkillä iltaluennoilla. Samoihin aikoihin kärsin pahoista vatsakivuista ja ilmavaivoista. Vasta jossain vaiheessa hoksasin yhdistää asiat, lopetin patukoiden syönnin ja vatsavaivat hävisivät lähes heti. En tiedä mikä Nutrilett-tuotteissa aiheuttaa vatsavaivoja, mutta uskoisin sinullakin niiden olevan syynä. Kannattaa kokeilla ainakin muutama päivä ilman Nutrilettejä ja katsoa häviääkö vaivat.

Normaalisti vatsasi toimii aivan liian harvoin, tuo kerran viikossa menee jo pahasti ummetuksen puolelle. Onko ruokavaliossasi tarpeeksi kuitua (hedelmiä, kasviksia, viljatuotteita jne.)?

vatsaani tai siis suolistoni on tutkittu ja siellä on jotain kiinnikkeitä mikä aiheuttaa ummetusta. käytän päivittäin visibliniä ja jos olo on kovin tukala niin vahvempia keinoja mutta nyt kevyemmällä ruokavaliolla olen pärjännyt.

Yhteistyössä