nutrifast

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nutrifastilla laitoin laihtumiseni liikkeelle. Käytin valmisteita itsenäisesti parisen viikkoa, ensin viikon pelkällä pöperöllä, toisen viikon korvaten sillä 1-2 ateriaa päivässä. Muutenkin tietenkin pitää olla tarkkana, mitä syö. Minulle oli tarpeen motivaation ylläpitämiseksi se, että paino putosi joka päivä. Ekan viikon aikana laihduin 3kg, toisella viikolla 1,5kg. Kaiken kaikkiaan pudotin painoani 88kg:sta 66-68kg:oon. Nyt mennään normaalipainon ylärajoilla, joten vähän vielä pitäisi saada pois.

Nutrifastin hintaa en tiedä, mutta vastaava tuote, Modifast oli meidän apteekissa 15,09. Paketissa on 8 pussia, eli riittää n. 2 pvää, jos korvaa kaikki ateriat sillä.

Mun pitäs kans kokeilla mut ne on yleensä ihan hirveen makusia :/ .
Oon miettinyt vaan et ne vois olla siinä mielessä hyviä kun eikös niissä ole kaikki ravintoaineet tietysti kohillaan?? Mä en saa kaikkea tarvittavaa mun ruokavaliolla...no joo pitäs kyl ostaa vitamiineja ku muistais :ashamed: !

mä olen laihduttanu fasteilla, tai ainakin alottanu niillä ja hyvin tuloksin! Kana keitto hyvää ja patukat. Kanakeitto maksaa 12 pussia noin 25e( pitää syödä 4 annosta päivässä), Patukat noin 3.50/2kpl. nyt olen taas kuurilla, ku tosta vaavasta jäi noita ilokiloja!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 18:23 Wiia kirjoitti:
mä olen laihduttanu fasteilla, tai ainakin alottanu niillä ja hyvin tuloksin! Kana keitto hyvää ja patukat. Kanakeitto maksaa 12 pussia noin 25e( pitää syödä 4 annosta päivässä), Patukat noin 3.50/2kpl. nyt olen taas kuurilla, ku tosta vaavasta jäi noita ilokiloja!
Sitä piti vielä sanoa että onhan ne kalliita mutta eihän sitte syö muuta!

Yhteistyössä