U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2005 klo 17:30 hannah1625 kirjoitti:en asu sielläpäin..vielä...mut olis pari kyssärii =) millainen paikka se oikein on? onks rauhallista asua siellä? sopiiko lapsiperheelle?
aviomieheni mielestä meidän pitäisi muuttaa sinne mut ku mä en ollenkaan tiiä et millainen paikka se on nii en oo oikein suostunu vielä...
kiitti jos jaksaat vastaa...
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2005 klo 20:56 neppis kirjoitti:Tervetuloa Nurmijärvelle! :wave:
Itse olen "paljasjalkainen nurmijärveläinen" eli asunut näillä kylillä koko ikäni lukuunottamatta muutamaa opiskeluvuotta. Veri veti vaan takaisin ja kun oli perhettä suunnitteilla niin mikäs vois olla mukavampi paikka lapsille kuin nämä kylät!
Faktaahan on se, että asuitpa melkein millä kylällä tahansa niin auton tarvitsee, ei nuo bussit kovin useasti kulje. Ja tosiaan kylät persoonaltaan hyvinkin erilaisia. Mutta yleisesti hyvin turvallista ja suhtkoht rauhallista. Menoakin löytyy jos sitä kaipaa. Harrastusmahdollisuudet ihan hyvät, niin lapsille kuin aikuisille. Päiväkoteja ja kouluja rakennetaan kovasti ja kovin muuttovoittoinen kunta. Mikäs täällä lökötellessä...
Suosittelen rakasta kotikuntaani kyllä kaikille, keitä kaupunkien melu, saasteet ja kiire häiritsee B)