Nurmijärveltä ketään?

Lähtiskö porukka Hugon kahville? Juu se voisi olla kivapaikka :) ainakin ä1976 taisi olla klaukkalasta joten saattaa päästä sinne ainakin jos tulisi täällä käymään.
Odottelen vielä jonkin aikaa jotain tuloksia....oliskos tulossa. Sopii täällä kirkollakin joku paikka....mutta ei täällä taida vaan olla mitään :(
 
Hei pistetäänkö pakkaa vielä vähän sekasin...nyt oliskin hienoilma olisi voinut mennä puistoonkin...kun teillä muilla on isompiakin lapsia niin olisivat viihtyneet puistossa....mutta jos päätätte jotain muuta laitta miiju mulle viestiä....lähden sinne töihin nyt ja klaukkalassa sitten. Muuten tavataan siellä Hugossa 121 aikoihin :)
 
26-v yh-äippä ja tyttö 1v9kk muuttaa klaukklaan 1.9.
Etsimme kavereita lähinnä lenkille, siis rattaita työnnellen kävelylle.

Hankinnassa on koira, joten ei valitettavasti pahasti allergisoiville... :snotty:

Jos on esim. tähtäimessä painonpudotus(kuten itselläni) ja haluat motivaattorin lenkille, otapa yhteyttä! mj.salo@wippies.com

Tulen Klaukkalaan nyt torstaina, eli 5.päivä, maalaamaan asuntoa yms. Pois lähdetään keskiviikkona 11. päivä, eli tämän viikon aikana voisin myös hyvin tavata muita äitejä(miksei isejäkin), vaikka leikkipuistossa?

Esim. Kisakujalla on ihan ok lekari.
 
Hei, mahtuuko vielä teijän mukaan viestittelemään ja toivottavasti myös tapailemaan? toukokuussa muutettiin tänne klaukkalan viereen. ja olen kohta 23 vuotias kohta 3 vuotiaan pojan äippä ja isukki meiltä löytyy myös ja on 23 v.
sähköposti on palanoppa@hotmail.com ja saa lisätä vaikka meseen, ja saa laittaa yv:tä
 
Just ajattelin, että pitää tulla tänne ehdottaa tapaamista. Ei sitä muuten koskaan päästä jos ei vana ehdotella.
Viimeksi kun sovittiin puisto tapaaminen, niin tietenkin just sillon satoi vettä :( Mutat voishan sitä koittaa taas vaikka puisto tapaamista ja sovitaan heti varasuunnitelma että jos sataa vettä niin sitten mennään jonnekkin kahvilaan vaikka....
Onkos ihmisillä autot käytössä? Mihin sovitaan paikka...Mulla on auto pääsen minne vaan. Klaukkalaan tai kirkonkylälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
Just ajattelin, että pitää tulla tänne ehdottaa tapaamista. Ei sitä muuten koskaan päästä jos ei vana ehdotella.
Viimeksi kun sovittiin puisto tapaaminen, niin tietenkin just sillon satoi vettä :( Mutat voishan sitä koittaa taas vaikka puisto tapaamista ja sovitaan heti varasuunnitelma että jos sataa vettä niin sitten mennään jonnekkin kahvilaan vaikka....
Onkos ihmisillä autot käytössä? Mihin sovitaan paikka...Mulla on auto pääsen minne vaan. Klaukkalaan tai kirkonkylälle.
Mullakin on auto käytössä!

joten sinänsä ihan sama kummassa nähdään. :wave:
 

Yhteistyössä