Nuorten naisten karva/-korumuoti?

Olin aamulla uimahallissa ja sinne tuli jouko nuorehkoja naisia, ilmeiseti jonkun oppilaitoksen luokka. Simiinpistävää oli heidän alapään karvojen poisto vimma, jota olen aikaisemminkin ihmetellyt?! Osalla pientä niukkaa karvaa jätetty, mutta varmaan suurin osa oli poistanut kokonaan.
Toinen asia on tämä napakorumuoti, jota on hyvin usealla. Myös nänneissä joillakin jotain renkaita! :/ Tälläisiäkö meidän joskus äideiksikin tulevat on? :x
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:07 TwistedSister kirjoitti:
Ei minullakaan mitään puskaa alapäässä olen ja olen 37v.Ja lävistykset ovat mielestäni ok kunhan niitä ei ole kovin monta. =)
Taitaa olla yleisesti ottaen äitiyden mitta; tuulipuku ja tiheä puska B)
<br><br>
 
The titityy
Mukavampaa ja siistimpää olla jos ei kauhea puska ole alhaalla.
Minulla on nuo päällyskarvat tallessa, tosin siistittynä ja tuo 'sisäpuoli' jonne ei kukaan nää on paljas. :D
 
mimosa
useimmiten minulla ei ole alapäässä karvan karvaa!!
nyt tosin vähän rehottaa, kun flunssassa en ole jaksanut panostaa.

etenkin kesällä suorastaan puistattaa ajatuskin ajamattomasta
alapäästä!!

ja mikä tärkeintä, mies tykkää antaa suuseksiä mieluummin, kun ei
ole tuuheroa tiellä..samoin minä hänelle silloin kun harvat eivät ole
nenän eessä haisemassa, sillä haiseehan ne, vaikka kuinka pesisi :)

että hyi miten pervoa meininkiä meillä..kun molemmat ovat posliineja
suurimman osan vuodesta :LOL:
 
Tehköön kuka tahansa karvoilleen mitä tykkää.

Minä olen kerran kokeillut karvattomana oloa, enkä tykännyt. En kyllä kehtais mennä yleiseen saunaan alapää paljaana. Tuntui, että pikkaritkin hankasivat, kun ei ollut 'turkkia' suojana :LOL:

Kait olen sitten kauhea konservatiivi, kun eivät nuo lävistyksetkään minulta hurraahuutoja saa...
 
wanhaämmä
\Taitaa olla yleisesti ottaen äitiyden mitta; tuulipuku ja tiheä puska B)


[/quote]

Eiköhän se oo jokasen oma asia mitä alapäästä löytyy, mulla ei ainakaan riitä mielenkiinto karvojen ajeluun. Puska sen olla pitää.
(tuulipukua en omista).
 
Lisäänpä tähän samaan topikkiin toisenkin uimahallijutun :D

Jokin aika sitten olin uimahallissa ja sinne saunan lauteiile kiipesi nuorehko nainen. Sen verran paljas peffa siitä edestä vilahti, että huomasin jonkun tumman läikän pakarassa. Ajattelin, että ei kauheeta, onks tolla p*skaa jääny peffaan??!! Mietin jopa et pitäiskö ystävällisesti sanoa asiasta, et hei sulla on jääny tohon jotain...krhm...

Mutta kun nainen poistui, niin katsoin uudelleen ja tatuointihan se oli... perhonen tai mikälie :LOL:
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:23 Kaktus kirjoitti:
Lisäänpä tähän samaan topikkiin toisenkin uimahallijutun :D

Jokin aika sitten olin uimahallissa ja sinne saunan lauteiile kiipesi nuorehko nainen. Sen verran paljas peffa siitä edestä vilahti, että huomasin jonkun tumman läikän pakarassa. Ajattelin, että ei kauheeta, onks tolla p*skaa jääny peffaan??!! Mietin jopa et pitäiskö ystävällisesti sanoa asiasta, et hei sulla on jääny tohon jotain...krhm...

Mutta kun nainen poistui, niin katsoin uudelleen ja tatuointihan se oli... perhonen tai mikälie :LOL:
Siksi kannattaakin suosia isoja tatuoituja pinta-aloja, ettei vaan synny väärinkäsityksiä ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:16 Töllin Ruusa kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten toisten alapäät kiinnostavat toisia! :eek:
En mitenkään tarkoituksella "kyttää" muiden alapäitä vaikka siellä uimahallin saunaosastolla. Siis: ohimennen huomattua!
Itsellänikin on tosin karvat poistettu sieltä alempaa, mutta ylempää jätän kolmion. Ei herätä näin huomiota e.m.-paikoissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:24 nelikymppinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:16 Töllin Ruusa kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten toisten alapäät kiinnostavat toisia! :eek:
En mitenkään tarkoituksella "kyttää" muiden alapäitä vaikka siellä uimahallin saunaosastolla. Siis: ohimennen huomattua!
Itsellänikin on tosin karvat poistettu sieltä alempaa, mutta ylempää jätän kolmion. Ei herätä näin huomiota e.m.-paikoissa.
En mä tarkoittanutkaan, että kyttäisit, vaan ihmettelen miksi ihmetellä.

(no jaa, mua nyt ei muulloinkaan kiinnosta toisten ulkonäköseikat, yhdentekeviä minulle ovat ne)
 
mervietta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:24 nelikymppinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:16 Töllin Ruusa kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten toisten alapäät kiinnostavat toisia! :eek:
En mitenkään tarkoituksella "kyttää" muiden alapäitä vaikka siellä uimahallin saunaosastolla. Siis: ohimennen huomattua!
Itsellänikin on tosin karvat poistettu sieltä alempaa, mutta ylempää jätän kolmion. Ei herätä näin huomiota e.m.-paikoissa.
minä taas en jaksa päätäni vaivata mitä joku posliinistani ajattelee..on varmaan rasittavaa elää, kun omat ratkaisut pitää tehdä aina valtamassan mukaisesti ettei vaan herätä huomiota :)
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:25 gugu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:18 ilveskissanminttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:16 Töllin Ruusa kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten toisten alapäät kiinnostavat toisia! :eek:
Taitaa olla ap piilo-bisse :whistle:
Ite taidat olla piilo-idiootti kaljuine vaginoines.
Ja sinä vissiin ruudikeksijä :xmas:
Tykkätkö kuvitella asioita? Missään en ole maininnut oman tuheroni ulkonäköä. Joten suosittelen sulle opettelemaan sisäistämään lukemaasi palstan säkenöivä harmaa :snotty:
 
gugu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:32 ilveskissanminttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:25 gugu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:18 ilveskissanminttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:16 Töllin Ruusa kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten toisten alapäät kiinnostavat toisia! :eek:
Taitaa olla ap piilo-bisse :whistle:
Ite taidat olla piilo-idiootti kaljuine vaginoines.
Ja sinä vissiin ruudikeksijä :xmas:
Tykkätkö kuvitella asioita? Missään en ole maininnut oman tuheroni ulkonäköä. Joten suosittelen sulle opettelemaan sisäistämään lukemaasi palstan säkenöivä harmaa :snotty:
Ai sullon vaginassa karvoi? Oot oikeesti idiootti. :LOL: :LOL:
 
nuori äippä
Ihan omasta halustani ja mukavuus syistä pidän karvani (kokonaan) poissa. Jotkut kuulemma tekevät sen miehen painostuksesta, mitä olen kuullut? :eek: Eiköhän tämä nyt ole ihan jokaisen oma juttu, ja melko yleistäkin?
Meitin vauvauinti porukassa olen huomannut melko monella karvat ajettu-muotia.Myöskin keski-ikäisillä, eikä vaan nuoremmilla.
=)
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:35 gugu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:32 ilveskissanminttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:25 gugu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:18 ilveskissanminttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:16 Töllin Ruusa kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten toisten alapäät kiinnostavat toisia! :eek:
Taitaa olla ap piilo-bisse :whistle:
Ite taidat olla piilo-idiootti kaljuine vaginoines.
Ja sinä vissiin ruudikeksijä :xmas:
Tykkätkö kuvitella asioita? Missään en ole maininnut oman tuheroni ulkonäköä. Joten suosittelen sulle opettelemaan sisäistämään lukemaasi palstan säkenöivä harmaa :snotty:
Ai sullon vaginassa karvoi? Oot oikeesti idiootti. :LOL: :LOL:
En mä maininnut sanaa vagina. Itsehän puhuit kaljusta vaginasta :xmas:
Joten se siitä idiotismista laps rakas.
 

Yhteistyössä