Nuorten naisten karva/-korumuoti?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:29 mervietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:24 nelikymppinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:16 Töllin Ruusa kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten toisten alapäät kiinnostavat toisia! :eek:
En mitenkään tarkoituksella "kyttää" muiden alapäitä vaikka siellä uimahallin saunaosastolla. Siis: ohimennen huomattua!
Itsellänikin on tosin karvat poistettu sieltä alempaa, mutta ylempää jätän kolmion. Ei herätä näin huomiota e.m.-paikoissa.
minä taas en jaksa päätäni vaivata mitä joku posliinistani ajattelee..on varmaan rasittavaa elää, kun omat ratkaisut pitää tehdä aina valtamassan mukaisesti ettei vaan herätä huomiota :)
Peesi, mulla ollu posliini monta vuotta ja ei kyllä yhtään ole vaivannut mennä uimahalliin, gynelle ym.
Sehän on mun alapää miten se voi ketään muuta vaivata?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:43 nainen72 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:29 mervietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:24 nelikymppinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:16 Töllin Ruusa kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten toisten alapäät kiinnostavat toisia! :eek:
En mitenkään tarkoituksella "kyttää" muiden alapäitä vaikka siellä uimahallin saunaosastolla. Siis: ohimennen huomattua!
Itsellänikin on tosin karvat poistettu sieltä alempaa, mutta ylempää jätän kolmion. Ei herätä näin huomiota e.m.-paikoissa.
minä taas en jaksa päätäni vaivata mitä joku posliinistani ajattelee..on varmaan rasittavaa elää, kun omat ratkaisut pitää tehdä aina valtamassan mukaisesti ettei vaan herätä huomiota :)
Peesi, mulla ollu posliini monta vuotta ja ei kyllä yhtään ole vaivannut mennä uimahalliin, gynelle ym.
Sehän on mun alapää miten se voi ketään muuta vaivata?
Näköjään voi... :LOL:
 
vaihtelua
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:37 Lollo kirjoitti:
Sellasii me nykyajan äidit ollaan. :)
Tuskin se lasta haittaa.
Enimmäkseen tykkään ajella kaikki pois. Joskus jätän pikku viivan, tai (kuten nyt) mini tupsukka.
Käyn myös säännöllisesti uimahallissakin, eikä itseäni tämä karvoitus, tai sen puuttuminen häiritse. ;)
 
neiti vaalea
\|O kuhan vaan omat likat oppisivat ottaa vastuuta, esim.ehkäsy ois sit hyvä juttu..ulkonkö on varmaan parinkymmenen vuoden päästä niin hurja et minuuki voi hirvittää :D

omasta ulkonäöstä saa ja pitää huolehtia :hug:
 
Wieeras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:09 vieras kirjoitti:
Joka päiväkö niitä alapäitänne ajelette, että saatte pysymään posliinina? Hetihän sinne kasvaa sänki, ei oo mukavan tuntuinen. Vai käytättekö jotain salaista järeempää konstia? =)
Aikaisemmin tosiaan ajelin n. joka toinen päivä, niin iho tottui, eikä sänki yllättänyt.
Sitten opin pinsettien käytön, ja myös lämminvahan käytön. Näillä konsteilla kestää paikat pitkään ilman kutinoita posliinina. ;)
 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:09 vieras kirjoitti:
Joka päiväkö niitä alapäitänne ajelette, että saatte pysymään posliinina? Hetihän sinne kasvaa sänki, ei oo mukavan tuntuinen. Vai käytättekö jotain salaista järeempää konstia? =)
Mä otan karvat siillä veet jutskalla, koska repiminen sattuu niin paljon, ainakin sieltä ihan reiän vierestä. enkä mä jaksa joka päivä, ihan joskus vaan ja sit se saa taas kasvaa.
 
niinpä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:34 vieras kirjoitti:
Kyllä nykynuoriso on kauheaa, kun karvattomaksi ajelee. Toista se oli ennen, sääri- ja kainalokarvat sai rehottaa alapään karvoista puhumattakaan. Nykyisin nypitään jopa kulmakarvoja :LOL:
Niin se menee :kieh: :LOL: :kieh:
Tuttavallani on myös napa ja nännilävistykset. Ja inhoo karvoja, kuten itsekin On 2:n muksun äiti. :snotty:
 

Yhteistyössä