Nuorten äitien vauvahaaveet lokakuussa 2009!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitrushedelmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sitrushedelmä

Vieras
Hei!

Ajattelin perustaa ketjun nuorille naisille, jotka haaveilevat perheenlisäyksestä ja ovat siis sen yrittämisen aloittaneet :)

Itse olen 21-vuotias 1v7kk ikäisen tytön äiti ja toinen lapsi haaveissa. Pillerit jätettiin kuukausi sitten pois. Olen käynyt mm. Kaksplussan vauvakuume palstalla ja pettynyt siihen, kun kaikki kertovat suurimmaksi osaksi omasta navastaan ja jos joku sanoo että sai juuri tietää että joutuu hedelmöityshoitoihin, ihmiset vaan ovat pahoittelevinaan eikä asiaa kommentoida sen enempää vaan jatketaan taas puhumista omista haaveista. Muutenkin olisi kiva keskustella muiden kanssa eikä vaan niin, että koko ajan kaikki kirjoittavat omiaan, eikä toisten ajatuksista välitetä. Ymmärrätte kai mitä tarkoitan? :)

Vauvan haluaminen ja raskaaksi tulo ovat ihania asioita, mutta ennen kuin tulee raskaaksi saa tuntea nitä pettymyksiäkin ja on mukava jos tässä ketjussa niitä ajatuksia voisi vaihtaa ja tukea toista.

Eli liittykää! :D

No enää ei ole lokakuu mutta ikäni puolesta tämä ketju vaikutti sopivimmalta :)

Itse olen myös 21-vuotias ja esikoista avomiehen kanssa yritetään ja ollaan yritetty noin heinäkuun alusta saakka. Menkat aina olleet vähän epäsäännölliset, heittänyt joka kerta muutamalla päivällä. Nyt ne ovat kuitenkin kohta kolme viikkoa myöhässä mikä pistää ihmetyttämään (ja toivomaan) :)
Kaksi testiä olen tehnyt, molemmat negoja. Ensimmäinen oli apteekin raskaustesti ja saatoin tehdä sen liian aikaisin ja toinen lähikaupan Pregent-liuska jonka tein viime viikonloppuna iltapäivällä.

Vielä en ole toivoa menettänyt vaan vielä yhden testin aion tehdä maanantaina jos menkat eivät sitä ennen ala. Jos tämä on sitten nega niin alan pikkuhiljaa uskoa että ei tärpännyt tällä kertaa.
Oireina mulla on kovaa väsymystä ja jatkuva 37.1 - 37.4 asteen lämpö ja alavatsaa nipistelee silloin tällöin. Jotkin hajut kuvottavat tavallista enemmän, mutta sekin voi tietysti olla vain sattumaa...
Mut vielä en ole heittänyt pyyhettä kehään jo raskaana olemisesta :P Tekisi mieli tehdä testi jo huomenna aamulla, mutta mies toivoo että vasta maanantaina, kun plussa olisi varsin mukava yllätys seurustelun vuosipäivälle :D

Sama tilanne täälläkin.. jätin pillerit pois alkukeväästä, kun puhuttiin miehen kanssa että vauva on tervetullut jos on tullakseen..
söin pillereitä kuitenkin n. 10 vuotta ja ajateltiin että ei varmaan ihan heti kyllä tärppää koska hormonitoiminta varmasti aika sekaisin alussa.. sen jälkeen menkat olleet epäsäännölliset.. alussa kierto 47 päivää sen jälkeen lyhentyi tasaiseen tahtiin ja lopulta pari kertaa kierto oli 30 päivää.. Olin jo onnessani että jes nyt alkaa tasoittua pikkuhiljaa tilanne niin kappas viime kierto olikin taas 35 päivää.. ensimmäistä kertaa podin myös noin kovia kuukautiskipuja kuin viimeks..
menkat loppui kolme päivää sitten mutta nyt ajattelin tehdä kaiken varalta testin koska minulla on ollut päivittäistä pahoinvointia jo kahden viikon ajan.. eli jo ennen kuukautisten alkua.. ei siis kuullosta siltä että tärpännyt olisi kun menkatkin vasta loppui, mutta pääsenpähän tästä vainoharhasta taas testaamalla eroon kun eksyin jo palstalle jossa monella raskaana olevalla oli ollut 1-3 kuukautiset normaalisti raskaudesta huolimatta..
Oli myös puhetta, että käyn ovulaatiotestejä ostamassa ja nyt sitten voisi jo yrittääkin vähän enemmän siihen oikeaan aikaan.. toivotaan parasta! <3 Ikää on siis 23 vuotta eli aika samassa tilanteessa taidetaan olla! Tsemppiä yritykseen!

Yhteistyössä