T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:En ole ollenkaan säälittävä tapaus. Te muut olette!!!
Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:En ole ollenkaan säälittävä tapaus. Te muut olette!!!
Te kaikki muut olette hulluja ja säälittäviä. Minä ja neitoseni olemme teidän kaikkien yläpuolella älykkyytemme ja seksuaalisten taitojemme vuoksi. Ei ihme, että kadehditte meitä.
Alkuperäinen kirjoittaja kaino- aino- kyllykki-:Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:En ole ollenkaan säälittävä tapaus. Te muut olette!!!
Te kaikki muut olette hulluja ja säälittäviä. Minä ja neitoseni olemme teidän kaikkien yläpuolella älykkyytemme ja seksuaalisten taitojemme vuoksi. Ei ihme, että kadehditte meitä.
tällä jampalla on aivan samanlainen kirjoitustyyli kuin Provo kirjoittaja JOHTAJALLA vuosi takaperin. Johtaja vamppasi kanssa nuoria misua ja kirjoitteli tällä kuinka neitokaiset imuttivat häntä tms.
sama heppuli siis. En tiedä muista, mutta tuntuu omituiselta että jos ihmisellä on fantasia, jota hän ei saa toteutettua, jaksaa vielä vuosienkin jälkeen vennkslata samaa soopaa! Jos et sitä nuorta pillua saanut aikoinaan et sitä saa nytkään. Kelaa jotain hiukan realistisempaa niin luultavasti onnistuu.
Kukkaan TÄYDEN JÄRJEN omaavaa tyttö tai nainen ei tämän pellen matkaan lähde. Kirjoitustapa tms. kertoo että hepulla ei ole kaikki ihan kohdallaan.
ANNETAAN TÄMÄN PROVOILIJAN KIRJOITELLA JA JÄTETÄÄN VASTAAMATTA JATKOSSA!
Minä olen teidän kaikkien yläpuolella. Te ette mahda minulle mitään. Ja nyt päivänokoset Niinan ja Iidan kanssa. K Y L L Ä E L Ä M Ä O N I H A N A A ! ! !Alkuperäinen kirjoittaja toogamies:Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:Alkuperäinen kirjoittaja kaino- aino- kyllykki-:Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:En ole ollenkaan säälittävä tapaus. Te muut olette!!!
tällä jampalla on aivan samanlainen kirjoitustyyli kuin Provo kirjoittaja JOHTAJALLA vuosi takaperin. Johtaja vamppasi kanssa nuoria misua ja kirjoitteli tällä kuinka neitokaiset imuttivat häntä tms.
sama heppuli siis. En tiedä muista, mutta tuntuu omituiselta että jos ihmisellä on fantasia, jota hän ei saa toteutettua, jaksaa vielä vuosienkin jälkeen vennkslata samaa soopaa! Jos et sitä nuorta pillua saanut aikoinaan et sitä saa nytkään. Kelaa jotain hiukan realistisempaa niin luultavasti onnistuu.
Kukkaan TÄYDEN JÄRJEN omaavaa tyttö tai nainen ei tämän pellen matkaan lähde. Kirjoitustapa tms. kertoo että hepulla ei ole kaikki ihan kohdallaan.
Olipas makoisa yö kahden neidon kanssa. Arvatkaapa, mitä Niina ja Iida yhdessä tekivät minulle, se tuntui taivaalliselta, no enpähän kerro enempää, tulisitte vaan vielä enemmän kateellisiksi. KYLLÄ ELÄMÄ ON IHANAA !!!!
kerro kerro! jostain on saatava päivän parhaimmat naurut! mikään ei ole niin hauskaa kuin lukea jonkun amisjätkän päiväunista!
Alkuperäinen kirjoittaja Niina ja Iida:Tiedoksi kaikille. Ei siitä vanhasta aidanseipäästä ollut mihinkään. Juotettiin se humalaan ja kaadettiin vähän silmätippoja lasiin. Ukko sammui kuin kynttilä ja me varastettiin siltä viinat, rahat ja röökit. Surkea tapaus koko äijä, vanha ruma pervo.
Siinä se ei valehdellut, että me ollaan upeita naisia. Mutta tuollaiselle idiootille kukaan nuori nainen mitään pillua antaisi, todellakaan. Saadaanhan me nyt parempiakin miehiä, jotka on edustavia ulkonäöltään, osaa keskustella, rakastaa meitä, kohtelee hyvin ja panee ihanasti.
Alkuperäinen kirjoittaja toogamies:Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:Minä olen teidän kaikkien yläpuolella. Te ette mahda minulle mitään. Ja nyt päivänokoset Niinan ja Iidan kanssa. K Y L L Ä E L Ä M Ä O N I H A N A A ! ! !Alkuperäinen kirjoittaja toogamies:Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:Alkuperäinen kirjoittaja kaino- aino- kyllykki-:Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:En ole ollenkaan säälittävä tapaus. Te muut olette!!!
Olipas makoisa yö kahden neidon kanssa. Arvatkaapa, mitä Niina ja Iida yhdessä tekivät minulle, se tuntui taivaalliselta, no enpähän kerro enempää, tulisitte vaan vielä enemmän kateellisiksi. KYLLÄ ELÄMÄ ON IHANAA !!!!
kerro kerro! jostain on saatava päivän parhaimmat naurut! mikään ei ole niin hauskaa kuin lukea jonkun amisjätkän päiväunista!
no olet tottakai. ai hitsi että olen kade!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja appelsiiniaurinko:Säälittävä yritys säilyttää "kasvonsa" nettipalstalla. Etkö osaa jo luovuttaa? Kukaan ei usko höpinöitäsi.
Sinulla ei muka ole aikaa vastata näille uusille ja uusille NEITOSILLE sähköpostitse, mutta toki on aikaa väsätä tänne kilometrin pituisia sepustuksia. Jos kerran nuorta pillua on jonossa ovella, miksi vaivautua enää tänne selittelemään?
Vaari hei. Fantasiat fantasiana, eikö niin.
Alkuperäinen kirjoittaja KuumaJaHalukasmies:Alkuperäinen kirjoittaja appelsiiniaurinko:Säälittävä yritys säilyttää "kasvonsa" nettipalstalla. Etkö osaa jo luovuttaa? Kukaan ei usko höpinöitäsi.
Sinulla ei muka ole aikaa vastata näille uusille ja uusille NEITOSILLE sähköpostitse, mutta toki on aikaa väsätä tänne kilometrin pituisia sepustuksia. Jos kerran nuorta pillua on jonossa ovella, miksi vaivautua enää tänne selittelemään?
Oletpa sinäkin YKSINKERTAINEN. *NAURAA*
Minkäs sille voi jos sullekin on "lusikalla annettu" kun et erota AITOA minun kirjoittamaani kirjoitusta ja minuna esiintyvän Feikki-Puppelipojun kirjoitusta. *NAURAA*..vaikka ei se naurun asia ole jos on "lusikalla annettu". Otan Osaa...
Nyt, työt kutsuu...iltasella sitten Niina ja Iida)))))))
Alkuperäinen kirjoittaja KuumaJaHaIukasmies:Alkuperäinen kirjoittaja KuumaJaHalukasmies:Alkuperäinen kirjoittaja appelsiiniaurinko:Säälittävä yritys säilyttää "kasvonsa" nettipalstalla. Etkö osaa jo luovuttaa? Kukaan ei usko höpinöitäsi.
Oletpa sinäkin YKSINKERTAINEN. *NAURAA*
Minkäs sille voi jos sullekin on "lusikalla annettu" kun et erota AITOA minun kirjoittamaani kirjoitusta ja minuna esiintyvän Feikki-Puppelipojun kirjoitusta. *NAURAA*..vaikka ei se naurun asia ole jos on "lusikalla annettu". Otan Osaa...
Nyt, työt kutsuu...iltasella sitten Niina ja Iida)))))))
Kiva tavata myös Iidan pikkusisko Nenna 13v. Nennankin kanssa taidan pitää hauskaa.