L
Letitia
Vieras
Olen aina halunnut seksisuhteen vanhemman, kokeneen miehen kanssa. Olisiko kenestäkään vanhemmasta miehestä ajatus nuoremman naisen kanssa olemisesta outoa? Itse olen 19v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Letitia:No, minä kun olen kypsempien miesten kanssa ihan avoimesti asiasta puhunut, monet ovat olleet sitä mieltä, että heitä hävettäisi olla nuoremman naisen kanssa, tai se tuntuisi jotenkin sopimattomalta sen ikäeron takia. Toivotaan että löydän.Ongelmana on vaan se, ettei kypsemmät miehet liiku ollenkaan sellaisissa mestoissa, missä minä liikun normaalisti.
aina kaksi hyljettä toisensa löytää.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä mies:Niin. Asioita voi katsoa niin monelta kannalta. Itse olen viisikymppinen eronnut mies ja ollut itseäni nuorempien naisten kanssa.Ei siis ole ollut mitään esteitä, puolin eikä toisin,iän suhteen ja kokemukset, myös puolin ja toisin, olleet hyvin positiiviset.Korostan sitä, että en ole ollut jahtaamassa tarkoituksella nuorempia vaan aivan klassisella tavalla törmännyt viehättävään naiseen, joka on sitten johtanut
siihen, mihin aikuisilla johtaa..Kyse on ollut siis molemminpuolisesta kiinnostuksesta ja yhteisestä halusta, joten en näe siinä mitään pahaakaan.
On siis olemassa ainakin yksi kypsempi mies, joka ei sanoisi ei, jos törmäisimme.
Edellyttäen tietysti, että tuntisimme molemmat vetoa toisiimme![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 41v Mies Pääkaupungista:Erohan on nusuttelija siinä, kestääkö se pano kerrallaan pari tuntia vai poikamaisen hätäilyn takia vain puoli tuntia kerrallaanSilloin joutuu päivässä paikkaamaan monta kertaa uusintapanoilla jos ei tee hommaa kerralla kunnolla. Itse panisin vaikka viisi kertaa päivässä, mutta kun isohkoksi mainittu kaluni kuulemma tekee paikat kipeäksi jos monta kertaa päivässä nai. Siksi tyydytänkin myös muilla keinoin kuten suuseksillä jne. Joskus opetan esim. nuoremmat naiset pitämään siitä että olen vanhempana miehenä heille auktoriteetti ja opastaja elämässä. Silti en menisi naimisiin itseäni 20v nuoremman naisen kanssa vielä tässä iässä. Sitten kun olen 60v voin hyvinkin mennä 40v naisen kanssa vaikka naimisiin asti. Nyt pidän vain mielelläni tyttöystävänä kaunista hyväkroppaista vaikka 19v naista. Kuka tosi mies olisi niin hullu ettei sellaista nauttisi? Nuoret naiset jopa motivoivat minua sporttaamaan hullun lailla ja pitämään kroppani kunnossa jotta hekin voisivat nauttia miehen lihaksikkaasta kropasta ja hyvästä mieskunnosta. Ongelma on toki siinä että en jaksa hillua missään teiniravintoloissa strobon läiskyessä häiritsevästi ja metelin ollessa niin kova ettei mistään puheesta tule mitään. Siksi aInakin Hgissä on onneksi ns. Lobbybaarit esim. hotellien auloissa tms. paikat hyviä tutustumispaikkoja. Neuvona antaisin nuorelle naiselle joka haluaa tutustua vanhempaan mieheen, että hänen on tehtävä jonkinlainen aloite vaikka silmäflirtillä, koska muuten vanhempana miehenä nuoren naisen puoleen ilman jotain signaalia on aika turhauttavaa....
Alkuperäinen kirjoittaja NO JOOPA JOO.:Alkuperäinen kirjoittaja 41v Mies Pääkaupungista:Erohan on nusuttelija siinä, kestääkö se pano kerrallaan pari tuntia vai poikamaisen hätäilyn takia vain puoli tuntia kerrallaanSilloin joutuu päivässä paikkaamaan monta kertaa uusintapanoilla jos ei tee hommaa kerralla kunnolla. Itse panisin vaikka viisi kertaa päivässä, mutta kun isohkoksi mainittu kaluni kuulemma tekee paikat kipeäksi jos monta kertaa päivässä nai. Siksi tyydytänkin myös muilla keinoin kuten suuseksillä jne. Joskus opetan esim. nuoremmat naiset pitämään siitä että olen vanhempana miehenä heille auktoriteetti ja opastaja elämässä. Silti en menisi naimisiin itseäni 20v nuoremman naisen kanssa vielä tässä iässä. Sitten kun olen 60v voin hyvinkin mennä 40v naisen kanssa vaikka naimisiin asti. Nyt pidän vain mielelläni tyttöystävänä kaunista hyväkroppaista vaikka 19v naista. Kuka tosi mies olisi niin hullu ettei sellaista nauttisi? Nuoret naiset jopa motivoivat minua sporttaamaan hullun lailla ja pitämään kroppani kunnossa jotta hekin voisivat nauttia miehen lihaksikkaasta kropasta ja hyvästä mieskunnosta. Ongelma on toki siinä että en jaksa hillua missään teiniravintoloissa strobon läiskyessä häiritsevästi ja metelin ollessa niin kova ettei mistään puheesta tule mitään. Siksi aInakin Hgissä on onneksi ns. Lobbybaarit esim. hotellien auloissa tms. paikat hyviä tutustumispaikkoja. Neuvona antaisin nuorelle naiselle joka haluaa tutustua vanhempaan mieheen, että hänen on tehtävä jonkinlainen aloite vaikka silmäflirtillä, koska muuten vanhempana miehenä nuoren naisen puoleen ilman jotain signaalia on aika turhauttavaa....
Mun mielestä hyvällä panolla ei ole mitään tekemistä ajan / keston kanssa! Välillä sitä saa niin nopeasti kiihkoissaaan että turha olisi veivata tunti tolkulla. 30min suoraa toimintaa on kyllä todella yes. Tietty jos mies ei saa naistaan tyydytettyä saattaa hommaan vierähtää pakostakin muutama timma.
Pitkien sessioiden aikana sitä tuleekin tehtyä kaikkea muutakin kuin vain sitä sisään ulos touhua.
Alkuperäinen kirjoittaja kirjovehka:Olen 56v, hyvä naisystäväni on 17 vuotta nuorempi, pussaillaan ja hyväillään mutta hän ei suostu seksiin ikäeron takia. Mitä teen?
Alkuperäinen kirjoittaja Sama mies:Alkuperäinen kirjoittaja NO JOOPA JOO.:Alkuperäinen kirjoittaja 41v Mies Pääkaupungista:Erohan on nusuttelija siinä, kestääkö se pano kerrallaan pari tuntia vai poikamaisen hätäilyn takia vain puoli tuntia kerrallaanSilloin joutuu päivässä paikkaamaan monta kertaa uusintapanoilla jos ei tee hommaa kerralla kunnolla. Itse panisin vaikka viisi kertaa päivässä, mutta kun isohkoksi mainittu kaluni kuulemma tekee paikat kipeäksi jos monta kertaa päivässä nai. Siksi tyydytänkin myös muilla keinoin kuten suuseksillä jne. Joskus opetan esim. nuoremmat naiset pitämään siitä että olen vanhempana miehenä heille auktoriteetti ja opastaja elämässä. Silti en menisi naimisiin itseäni 20v nuoremman naisen kanssa vielä tässä iässä. Sitten kun olen 60v voin hyvinkin mennä 40v naisen kanssa vaikka naimisiin asti. Nyt pidän vain mielelläni tyttöystävänä kaunista hyväkroppaista vaikka 19v naista. Kuka tosi mies olisi niin hullu ettei sellaista nauttisi? Nuoret naiset jopa motivoivat minua sporttaamaan hullun lailla ja pitämään kroppani kunnossa jotta hekin voisivat nauttia miehen lihaksikkaasta kropasta ja hyvästä mieskunnosta. Ongelma on toki siinä että en jaksa hillua missään teiniravintoloissa strobon läiskyessä häiritsevästi ja metelin ollessa niin kova ettei mistään puheesta tule mitään. Siksi aInakin Hgissä on onneksi ns. Lobbybaarit esim. hotellien auloissa tms. paikat hyviä tutustumispaikkoja. Neuvona antaisin nuorelle naiselle joka haluaa tutustua vanhempaan mieheen, että hänen on tehtävä jonkinlainen aloite vaikka silmäflirtillä, koska muuten vanhempana miehenä nuoren naisen puoleen ilman jotain signaalia on aika turhauttavaa....
Mun mielestä hyvällä panolla ei ole mitään tekemistä ajan / keston kanssa! Välillä sitä saa niin nopeasti kiihkoissaaan että turha olisi veivata tunti tolkulla. 30min suoraa toimintaa on kyllä todella yes. Tietty jos mies ei saa naistaan tyydytettyä saattaa hommaan vierähtää pakostakin muutama timma.
Pitkien sessioiden aikana sitä tuleekin tehtyä kaikkea muutakin kuin vain sitä sisään ulos touhua.
Ihanko totta että pitkän session aikana tulee tehtyä muutakin kuin sisään ulosEn olisi tiennytkään jos et olisi ottanut asiaa esiin. Onneksi olen törmännyt naisiin jotka eivät orkun saatuaan käyttäydy samoin mistä miehiä yleensä syytetään, eli nopea orkku ja sitten nukahdetaan. Saatuaan orgasmin naiset ovat yleensä halunneet niitä monta peräkkäin kun kerran mies kestää itse pidätellä suodakseen naiselle pitkän nautinnon. Siihenhän ei taas kykene jos on nuori ja hätäinen.