Nuorin tuntemasi äiti?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Silloin kun olin ite yläasteella niin 7 luokalla oleva tyttö sai lapsen ja sama tyttö sai myös 9 luokalla lapsen. Sitä en tiedä / muista miten pärjäsi lasten kanssa, ei ilmeisen hyvin kuitenkaan. Myös lukiolais tyttö sai vauvan olisko ollut 16 tai 17.

Myös esikoiseni kaveri on saanut 14 vuotiaana lapsen, taisi tässä tapauksessa tuo mummo hoitaa lasta enemmän.

Serkkuni on saanut muistaakseni 16v esikoisensa.

Anoppi poikansa 17v (mieheni)

Tiedän yhden joka sai tyttären 15- vuotiaana, se taitaapi olla nuorin tietämäni.

Mummoni sai esikoisensa 16-vuotiaana.

Minä sain esikoiseni 17-vuotiaana (mieheni vuotta vanhempi). Nyt 19-vuotias ja miehen kanssa toista toivottais.

ihmettelen
mikä täsäs nyt on oikein poitti, sekö että onnistuuko joku vielä pistämään ns. paremmaksi ja keksii vielä nuorempana synnyttäneen tutun, eiköhän suurin osa tunne tai ole tuntenut 16-17-vuotiaana lapsen saaneita. se olisi jo vähän vaihtelua, jos jonku nuorin tuntema äiti olisi yli 30...

hyui
Tällä paikkakunnalla on 12-13v lapsi siis seiskaluokalla on koulussa ja hänellä on kohta la :( "Poikaystävä" on 35v ja tytön vanhemmat teki rikosilmoituksen tyypistä kun tää paljastu. Pulska tyttö ja käy hieman hitaalla niin huomattiin liian myöhään et oottaa.

itse olin 22 kun eka poika syntyi, toinen poika syntyi kun olin 24 ja kyllä tunsin itseni kamalan nuoreksi silloin ensimmäisen kanssa, hyvä ystäväni oli 17 kun sai ensimmäisen lapsensa ja mieletön äiti on lapsilleen. <3

Yhteistyössä