jokunen typykkä :)
oon 15 v ja ootan nyt vauvaa<3 oon ite 3 kuukaudella ja aborttia en eää halua tehdä perhe on onneksi tukena
Miten olette jakselleet kun monta pientä lasta? Mulla on nyt neljä ja haaveilen ainakin kuudesta..Olen nyt itse 26vAlkuperäinen kirjoittaja Lotina:Itse ehdin täyttää 19 kun eka synty, 20 kun toka synty, 22 kun kolmas synty...
Nyt 29 ja seitsemäs syntyy syksyllä. Hassun moni oman ikäinen vielä "harkitsee josko jo vakiintuis".
Äläs nyt puhu.. Vai onko tämä kateellisten panettelua?? Oletko kateellinen kun he siihen kykenevät. Eikä lestadiolaiset naiset ole mitenkään "vailla omaa tahtoa" vaan kyllä ne itse saa omasta kehostaan päättää.Alkuperäinen kirjoittaja lll:joo kato ne on nuo lestadiolaiset kun luulee et niitten on täytettävä maa lapsilla.mä en tajuu et eix niiden vaimojen anneta palautuu ollenkaan ku jo ollaan uutta tekemässä..sitte ei kellää oo aikaa huolehtii niist lapsista vaan isompien pakko on hoitaa.Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:SEITSEMÄS! voi siunaa ja varjele sentäs, et ole sitten paljoa taukoja pidellyt? vai onko ehkäisy kielletty?Alkuperäinen kirjoittaja Lotina:Itse ehdin täyttää 19 kun eka synty, 20 kun toka synty, 22 kun kolmas synty...
Nyt 29 ja seitsemäs syntyy syksyllä. Hassun moni oman ikäinen vielä "harkitsee josko jo vakiintuis".
Juu kyllä niillä tiuhaan tulleilla on aika vähäiset eväät noin niikun ihan fysiikan lakienkin puolesta. Tyhjästä on paha nyhjästä jne. Tulevan lapseni isä k.o. porukkaa (ne ulkokullatut...) ex-vaimonsa väänsi 9 lasta 12 vuoden sisällä yksi kerrallaan ja minä hölmö nyt sitten annan sille vielä sen kymmenennen. Kovia ovat pojat siellä polkemaan eikä järkeä tahi ehkäisyä saa käyttää. Minä kyllä lasta halusinkin , ei sillä, tämä on minulle ensimmäinen. Enkä ole uskovainen...
Siis,olet yhdeksän lapsen "äitipuoli" ??