Vieras
Tunnen erään joka sai keskenmenon 15v ja sai sitten esikoisensa 16v eli kumpikin raskaus oli toivottu. Sekä siskoni oli 17v.
ovatko yhdessä vielä?Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:no älä..miehen kavereita tuo isä.nykyään jo vanhenmpi..Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:äiti 15 ja isä 13
ei tuo äiti niinkään, vaikka nuori hänkin, mutta isä Meidän 14v pojasta ei kyllä olis isäksi :/
Miten selvisit vauvan kanssa? Oliko omat vanhemmat tukena? Olet ollut todella nuori. Minä sain esikoiseni vasta 34 vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä olin 15
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ovatko yhdessä vielä?Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:no älä..miehen kavereita tuo isä.nykyään jo vanhenmpi..Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:äiti 15 ja isä 13
ei tuo äiti niinkään, vaikka nuori hänkin, mutta isä Meidän 14v pojasta ei kyllä olis isäksi :/
miten oikeesti 13vuotias poika osaa huolehtia vauvasta :ashamed: silleen niinku täyspäiväsesti... :ashamed:
hyvin me selvittiin =) muutettiin virallisesti yhteen noin puoli vuotta ennen vauvan syntymää. molempien vanhemmat oli tukena kyllä :heart: nyt meillä on kolme yhteistä lasta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:Miten selvisit vauvan kanssa? Oliko omat vanhemmat tukena? Olet ollut todella nuori. Minä sain esikoiseni vasta 34 vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä olin 15
joo kato ne on nuo lestadiolaiset kun luulee et niitten on täytettävä maa lapsilla.mä en tajuu et eix niiden vaimojen anneta palautuu ollenkaan ku jo ollaan uutta tekemässä..sitte ei kellää oo aikaa huolehtii niist lapsista vaan isompien pakko on hoitaa.Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:SEITSEMÄS! voi siunaa ja varjele sentäs, et ole sitten paljoa taukoja pidellyt? vai onko ehkäisy kielletty?Alkuperäinen kirjoittaja Lotina:Itse ehdin täyttää 19 kun eka synty, 20 kun toka synty, 22 kun kolmas synty...
Nyt 29 ja seitsemäs syntyy syksyllä. Hassun moni oman ikäinen vielä "harkitsee josko jo vakiintuis".
Usein muuten sama tendenssi jatkuu, eli nuorena lapsen saaminen 'periytyy'. Luokkakaverin äiti oli ollut 18 v. ja isä 17 v. hänet saadessaan, itse tämä luokkakaveri tuli äidiksi myös 18 v, samoin hänen pikkusiskonsa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äidin siskon tyttö sai tytön 16 tai 17 vuotiaana ja tämä tyttö sai tytöt 15 ja 17 vuotiaana
Juu kyllä niillä tiuhaan tulleilla on aika vähäiset eväät noin niikun ihan fysiikan lakienkin puolesta. Tyhjästä on paha nyhjästä jne. Tulevan lapseni isä k.o. porukkaa (ne ulkokullatut...) ex-vaimonsa väänsi 9 lasta 12 vuoden sisällä yksi kerrallaan ja minä hölmö nyt sitten annan sille vielä sen kymmenennen. Kovia ovat pojat siellä polkemaan eikä järkeä tahi ehkäisyä saa käyttää. Minä kyllä lasta halusinkin , ei sillä, tämä on minulle ensimmäinen. Enkä ole uskovainen...Alkuperäinen kirjoittaja lll:joo kato ne on nuo lestadiolaiset kun luulee et niitten on täytettävä maa lapsilla.mä en tajuu et eix niiden vaimojen anneta palautuu ollenkaan ku jo ollaan uutta tekemässä..sitte ei kellää oo aikaa huolehtii niist lapsista vaan isompien pakko on hoitaa.Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:SEITSEMÄS! voi siunaa ja varjele sentäs, et ole sitten paljoa taukoja pidellyt? vai onko ehkäisy kielletty?Alkuperäinen kirjoittaja Lotina:Itse ehdin täyttää 19 kun eka synty, 20 kun toka synty, 22 kun kolmas synty...
Nyt 29 ja seitsemäs syntyy syksyllä. Hassun moni oman ikäinen vielä "harkitsee josko jo vakiintuis".