Nuorin tuntemasi äiti?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
äiti 15 ja isä 13

:eek: ei tuo äiti niinkään, vaikka nuori hänkin, mutta isä :eek: :eek: Meidän 14v pojasta ei kyllä olis isäksi :/
no älä..miehen kavereita tuo isä.nykyään jo vanhenmpi..
ovatko yhdessä vielä?
miten oikeesti 13vuotias poika osaa huolehtia vauvasta :eek: :ashamed: silleen niinku täyspäiväsesti... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
äiti 15 ja isä 13

:eek: ei tuo äiti niinkään, vaikka nuori hänkin, mutta isä :eek: :eek: Meidän 14v pojasta ei kyllä olis isäksi :/
no älä..miehen kavereita tuo isä.nykyään jo vanhenmpi..
ovatko yhdessä vielä?
miten oikeesti 13vuotias poika osaa huolehtia vauvasta :eek: :ashamed: silleen niinku täyspäiväsesti... :ashamed:

jonkun aikaa olivat yhessä mutta eivät enää..mieheltä kysäsin tuon isän nykysen iän ni 22v on ja lapsi jo 9

Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä olin 15 :)
Miten selvisit vauvan kanssa? Oliko omat vanhemmat tukena? Olet ollut todella nuori. Minä sain esikoiseni vasta 34 vuotiaana.
hyvin me selvittiin =) muutettiin virallisesti yhteen noin puoli vuotta ennen vauvan syntymää. molempien vanhemmat oli tukena kyllä :heart: nyt meillä on kolme yhteistä lasta :heart:

Muistan kyliltä tytön joka sai 14-vuotiaana esikoisensa, isä oli muistaakseni 19...
Äitinsä ei ollut edes huomannut tytön olevan raskaana.

Lisäksi kaverini saa vielä tämän vuoden puolella kolmannen lapsensa, 19- vuotias äitee :)

lll
Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lotina:
Itse ehdin täyttää 19 kun eka synty, 20 kun toka synty, 22 kun kolmas synty...
Nyt 29 ja seitsemäs syntyy syksyllä. Hassun moni oman ikäinen vielä "harkitsee josko jo vakiintuis".
SEITSEMÄS! voi siunaa ja varjele sentäs, et ole sitten paljoa taukoja pidellyt? vai onko ehkäisy kielletty?
joo kato ne on nuo lestadiolaiset kun luulee et niitten on täytettävä maa lapsilla.mä en tajuu et eix niiden vaimojen anneta palautuu ollenkaan ku jo ollaan uutta tekemässä..sitte ei kellää oo aikaa huolehtii niist lapsista vaan isompien pakko on hoitaa.

Äiti 16 ja isä 15. Äidistä ei ollut äidiksi, mutta isä kasvatti pienestä lapsesta pärjäävän ja fiksun nuoren. Täytyy sanoa, että en olisi ikinä silloin uskonut, että nuoresta klopista voi kasvaa niin nopeasti vastuullinen isä. Isä on nyt 32 ja lapsella on ollut myös hyvä äitipuoli isän rinnalla vuosikaudet.

AnniHelena
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
äidin siskon tyttö sai tytön 16 tai 17 vuotiaana ja tämä tyttö sai tytöt 15 ja 17 vuotiaana
Usein muuten sama tendenssi jatkuu, eli nuorena lapsen saaminen 'periytyy'. Luokkakaverin äiti oli ollut 18 v. ja isä 17 v. hänet saadessaan, itse tämä luokkakaveri tuli äidiksi myös 18 v, samoin hänen pikkusiskonsa.

Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lotina:
Itse ehdin täyttää 19 kun eka synty, 20 kun toka synty, 22 kun kolmas synty...
Nyt 29 ja seitsemäs syntyy syksyllä. Hassun moni oman ikäinen vielä "harkitsee josko jo vakiintuis".
SEITSEMÄS! voi siunaa ja varjele sentäs, et ole sitten paljoa taukoja pidellyt? vai onko ehkäisy kielletty?
joo kato ne on nuo lestadiolaiset kun luulee et niitten on täytettävä maa lapsilla.mä en tajuu et eix niiden vaimojen anneta palautuu ollenkaan ku jo ollaan uutta tekemässä..sitte ei kellää oo aikaa huolehtii niist lapsista vaan isompien pakko on hoitaa.
Juu kyllä niillä tiuhaan tulleilla on aika vähäiset eväät noin niikun ihan fysiikan lakienkin puolesta. Tyhjästä on paha nyhjästä jne. Tulevan lapseni isä k.o. porukkaa (ne ulkokullatut...) ex-vaimonsa väänsi 9 lasta 12 vuoden sisällä yksi kerrallaan ja minä hölmö nyt sitten annan sille vielä sen kymmenennen. Kovia ovat pojat siellä polkemaan eikä järkeä tahi ehkäisyä saa käyttää. Minä kyllä lasta halusinkin , ei sillä, tämä on minulle ensimmäinen. Enkä ole uskovainen...

Yhteistyössä