Annika
Pitääpäs yrittää tilata tuolto netistä testejä, mulla on kyllä pari tuolla kaapissa mutta jos sattuu (toivottavasti ei!!) että täytyy tulevaisuudessakin vielä testailla. Täällä ei oikeen joka viikko tee mieli apteekissa ravata kun niin pirskatin pieni paikka että kuitenkin on joku uteliasi korvat höröllä olkapään takana kuuntelemassa että mitäs sielä ostellaan...
Se on vähän harmi kun sitä oikeaa hetkeä odottelee niin kauan niin sitte tekis mieli oikeen kunnolla varmistaa että sielä vissiin ne siimahännät on hommassa mukana niin sitä tulee sitte aina jostain maristua tai miestä hoputettua.. niin kyllähän siinä alkaa mennä miekkoselta pian mennä into asiaan... Tulee vähän liian pelkäksi suoritukseksi asia, mutta onneksi saa aina välillä sitte ""lepyteltyä"" takasin tunnelmaan

(olipas vaikeasti kirjotettu...)
Oon nyt tämän päivän ollu tuntevinani vähän väliä alamahassa jonkilaista tunnetta että jospa se nyt tai nyt.. Vaikka niistäkin varmasti suurin osa oli kuviteltuja... Työn teosta ei oikeen meinannu tulla mitään ku jäi aina haaveileen! Odottavan aika on pitkä!
Sanni
Sullahan alkaa jo jännitys lähetä ratkaisua! Mulla yks kaveri nyt jonkusen aikaa sitten harmitteli että kun menkkaoireet alkavat vaivata (toivoi kans raskautta), mutta huomasikin sitten testattuaan että olikin raskaana! Oireet oli alkanu käsittääkseni vajaata viikkoa ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.. Kait se maha jotenkin oireilee kun saa uuden asukin ja oireet tuntuu vähän samanlaisilta kuin ennen menkkoja. Toivotaan parasta että siellä joku jo asustelis

Mulla on monesti hermot loppunu ja oon tehny testin jo reippaasti ennen kuin pitäisi ja sit saa kipittää kauppaan ostaan taas uuden kun ei usko tulokseen että eihän se näin aikaisin voi mitään oikeen näyttää kun kerran on negatiivisen antanu

Mutta jos sulla tässä heti ens viikon alussa pitäisi alkaa niin kyllä mää sinuna viikonloppuna jo viimestään testaisin... mutta oon kyllä semmonen hätähousu