nuoria äitejä ?

Olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden nuorien äitien kanssa joilla on pieni lapsi. Elämästä, parisuhteesta, vauva-arjesta yleensä..!
Itse olen 21-v äiti ja mulla on poika 3kk sekä avomies.

 
mekaksi
Hei! Täällä olis myös äiti 21v. ja poika 10kk, ja avomieskin löytyy..tosin sitä ei paljoa näe kun opiskelee niin ahkerasti. Samanhenkistä jutustelu seuraa kaipaisin minäkin.Pistä y-viestiä niin poristaan lisää! :heart:
 
Täällä ois kans yks 21-vuotias suht tuore äiti!! Mulla on poika 5kk ja avomies!! Päivät menee vaavin kanssa kotona isää töistä odotellessa... eli välillä aika käypi todella pitkäksi ja tuntuu kuin seinät kaatuis päälle!! Uudet tuttavuudet vois kummasti piristää päiviä!!! :D Että, jos kiinostusta riittää ni laita vaikka yksityisviestii tulemaan!!! Muutkin saa laittaa :)
 
niina85
Hei
Täällä kans äiti, jolla ikää kertyny 20 v. ja poika himpun yli 3kk... :)
Jos ahkera ja tunnollinen :) meilikamuäippä kelpaa, laita mailia osoitteeseen aiti_85@hotmail.com
 
Mekkike
Helsingissä asustellaan ja päivät menee pikku suvin kanssa puuhaillessa. Kaapit tullu siivottua moneen kertaan :D

mielellään löytäis saman henkistä ja ikästä seuraa!
 
Täältä löytyy myös nuori äiti. Ikää 21v. ja 2 lasta, tyttö n. 2v. & poika n. 3kk. :)
Jokin aika sitten eronnut lasten isästä, ja juttuseura ei olisi pahitteeksi. En omista uutta avomiestä, mutta melkein.. eli seurustelen kuitenkin onnellisesti. =)
Kaikki saa kirjoitella... asustelen Hämeenlinnassa..
Kati_Hauru@hotmail.com ps. saa laittaa meselistaansa..
 
mammeli04
täällä on kanssa 22w äiti ja kohta vuoden ikänen poika se avokki joka on päivät duunissa.
siis jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia
pistä mailia tulemaan mammeli04@luukku.com.

muutkin saa mailailla. =)
 
Nerppu
Tännekin saa kirjoitella!!! :attn:
Ikää on plakkarissa 21 vuotta, perheeseen kuuluu myös avokki ja kaksi prinsessaa, toinen 1v1kk ja toinen 5kk. Päivät menevät tyttöjen kanssa kotona oleilessa...

kirjoittaa voi osotteeseen:
nerppu05@hotmail.com :heart:
 
Mammutti85
Heips kaikille!
Miulle tuli ikää justiinsa 20 vuotta ja meiän tytteli täyttää kohta 6kk.
Me asustellaan täällä pohjois-karjalassa.
Meillekkin saa meiliä laittaa henni85@jippii.fi

=)
 
moikka! mullekin saa kirjotella! oon muutamaa viikkoo vaille 18v ja tyttäreni on 6kk!! olis tosi kiva saada meili- ja mesekavereita. osoite on pikkukukku@hotmail.com
päivänsäteitä kaivataan, toivottavasti niitä teistä löytyy!! käyn päivittäin kattoos sähköpostin ja vastaan varmasti!! :D
olen satakunnasta!
avomieskin löytyy, kihloissa ollaan oltu pian kaks vuotta...
 
moi..täällä olis 21 vuotias 2 lapsen äiti..Tyttöjen iät:vanhempi kohta 3 vuotias ja nuorempi on 6kk. Olisi mukava saada maili seuraa,vaihdella jonkun kanssa kuulumisia.Ollaan tyttöjen isän kanssa nyt oltu kihloissa kohta 1,5vuotta ja seurusteltukin jo 8 vuotta.
ragge@jippii.fi
ps.olen pohjois-karjalasta ja jos olet täältä päin nii voitas vaikka kahvitellakin joskus..lasten kanssa on nii "yksinäistä".

 
moikka!

täällä olis 19 vuotias 8kk ikäisen tyttö. asustellaan helsingissä. päivisin on todella tylsää ku mies niin paljon töissä! olis tosi kiva jutella muitten nuorte äitien kanssa!
mulle voi kirjotella osotteeseen tiituski2@luukku.com
 

Yhteistyössä