Nuori nainen jätti vauvansa kuolemaan!

  • Viestiketjun aloittaja "huhhuh"
  • Ensimmäinen viesti
Elämä?
yllättävää että teiltä löytyi fiksujakin mielipiteitä. Nuo tunnekuohussa tokastut: "se nainen ei ansaitse elää!!" kommentit oli vähän pohjanoteeraus..


sitäpaitsi, mikä elämä?

kuinka moni täällä elää hyvää elämää?

luulen että tuo nuori nainen ei saa elää hyvää elämää. :(
 
pötkäle
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;22197537 begin_of_the_skype_highlighting**************22197537******end_of_the_skype_highlighting:
Kyllä taas osa on niin jumalauta hyväksyväisiä. Kyllä mun mielestä joku räpy pitää olla siinä mitä pitää hyväksyä. Miten voi olla ok, että aikuinen ihminen jättää vastasyntyneen vessanpönttöön räpiköimään?? Ei muuta kuin toivomaan naiselle parempaa elämää, että joskus saa oman perheen. Jumaliste. Lapsi on kuollut! Miten ihminen, joka sallii sellaisen tapahtua, ansaitsee lisää lapsia???
Ettei kyse olisi ollut vaan joskakin kehitysvammaisesta tai häiriintyneestä "äidistä" ehkä siksi osalla on osittan hyväksyvä katsomus, me kun emme siis tiedä onko kyseinen äiti "terve" joten paha tuomita näillä tiedoilla.
Itse uskoisin että tuossa taustalla on "jotakin" koska koko jutun asiakirjat on salaisia.
Kyllä normaali ihminen tajuaa jos alapäästä pötkähtää täysin valmis ihminen että nostaa sen "pökäleen" (eikö olekkin kauniit sanamuodot ;) )
Ja tajuaa tarkistavansa onko lapsi kunnossa ja niin edelleen.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Elämä?;22214511:
yllättävää että teiltä löytyi fiksujakin mielipiteitä. Nuo tunnekuohussa tokastut: "se nainen ei ansaitse elää!!" kommentit oli vähän pohjanoteeraus..


sitäpaitsi, mikä elämä?

kuinka moni täällä elää hyvää elämää?

luulen että tuo nuori nainen ei saa elää hyvää elämää. :(
Tässä ketjussahan valtaosa vaan puolustelee tuota naista. Luepas pedofiiliaiheisia ketjuja tai niitä ketjuja, joissa puhutaan lapsensa tappaneista/murhanneista äideistä, niissä on paljon pahempia kommentteja.
 
"vieras"
Uskomattoman pieni tuomio. Jos mies jättäisi vauvan vessanpönttöön kuolemaan niin tuomio olisi varmasti paljon suurempi. Haloo, puolustelijat: ei tuo ole mikään abortti tai siihen verrattava asia, vaan LAPSI kuoli.
 
"vieras"
Todella tekopyhä ketju. Pahimpia nämä puolustelijat, jotka kauhistelevat joidenkin kauhisteluja. Miksi ei saisi tuomita, paheksua, arvostella tai syyllistää ihmistä, joka on jättänyt lapsensa kuolemaan? Jos ei saa niin sitten ei saa myöskään murhaajia, lapsen/aikuisen tappaneita, pedofiileja, lapsen hakkaajia tai ketään muutakaan tässä maailmassa. Kaikki pahoja tekoja tekevät ihmiset ovat sairaita vai tekeekö terve tuollaisia tekoja? Pahoja rikoksia ei voi puolustella millään, saati jättää rankaisematta tekijöitä. En usko, että tällä palstalla on yhtäkään ihmistä, joka ei koskaan olisi sanoillaan tuominnut yhtäkään pahantekijää.
 
Minun mielestä kellään, joka ei ole ollu paikalla, ollu mitenkään osallisena tapaukseen, eikä tiä joka ainoaa yksityiskohtaa, ei ole oikeutta tuomita. Toki tapaus on kamala, mutta niin kauan ko en asiasta enempää tiä kuin sen mitä olen lukenu, en tuomitte kettään.
 
Ei kyllä kaikki ole kunnossa tuolla ihmisellä, toivottavasti pääsee hoitoon. Monta asiaa on, jotka tuossa ihmetyttää...Tosiaan rv 30 lapsi ei tuosta vaan humpsahda pyttyyn vessassa käydessä ja kyllä normaali aikuinen olisi tajunnut olevansa raskaana...En ymmärrä, miksi tässä tapauksessa synnyttäneen ikää korostetaan kamalan nuoreksi, kun hän ei todellakaan ole. Eri asia olisi, jos tämä olisi tapahtunut 15 vuotiaalle! Vaikea on puolustella naista, joka jättää lapsensa kuolemaan vessan pönttöön :'(
 
Mun kaksoset syntyi viikolla 31 ja olivat kyllä ihan vauvan oloisia ja näkösiä, jopa huusivat synnyttyään. Mua ihmetyttää, että mitä se teki sille napanuoralle! Vauvahan roikkui siitä vielä kiinni äidissään ja kun pyttyyn on tullut hirmuinen molskahdus, niin eikö oo muka kattonut, että mitä sieltä oikein tuli. En voi käsittää!:O
 
"vieras"
Ihmisen hyväksyminen ei tarkoita että hyväksyisi kaikki hänen tekonsa. Kauhistelu ja haukkuminen ei auta mitään, se ei silti tarkoita että hyväksyisi hänen tekonsa, saati sitten puolustelisi sitä. Jotain on ihmisen sisällä pielessä jos haukkuu toista ihmistä kuten tässä ketjussa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22216123]Ihmisen hyväksyminen ei tarkoita että hyväksyisi kaikki hänen tekonsa. Kauhistelu ja haukkuminen ei auta mitään, se ei silti tarkoita että hyväksyisi hänen tekonsa, saati sitten puolustelisi sitä. Jotain on ihmisen sisällä pielessä jos haukkuu toista ihmistä kuten tässä ketjussa.[/QUOTE]

Eli esim. Hitleriä ei saa haukkua, mutta hänen tekojansa saa? Harvinaisen typerää erottaa ihminen tekemistään teoista. Enkä yritä sanoa, että Hitlerin teot olisi verrattavissa tähän, käytän sitä vaan esimerkkinä. Miksei kukaan pedofiileja käsittelevissä ketjuissa tule saarnaamaan ihmisille, jotka toivovat heille kidutuskuolemaa? Kuka sinä olet määrittelemään, millaisten tekojen tekijöitä saa haukkua?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22216123]Ihmisen hyväksyminen ei tarkoita että hyväksyisi kaikki hänen tekonsa. Kauhistelu ja haukkuminen ei auta mitään, se ei silti tarkoita että hyväksyisi hänen tekonsa, saati sitten puolustelisi sitä. Jotain on ihmisen sisällä pielessä jos haukkuu toista ihmistä kuten tässä ketjussa.[/QUOTE]

Missä menee raja, millaisia tekoja tehneitä ihmisiä saa haukkua? Sinäkö et todellakaan koskaan ole haukkunut ketään rikoksen tehnyttä ihmistä tässä maailmassa?
 
miettikää näinpäin
Mulla ainakin synnytyksessä oli senverran kovat kivut, etten olisi kyennyt varmaankaan pelastaa lasta yhtään mistään synnytyksen jälkeen, kun vauva ulos tuli. En juuri pystynyt liikkumaan, kivut olivat valtavat.

Kuinka moni teistä olisi synnytyksen jälkeen kyennyt toimimaan, kyykkimään yms. siinä vaiheessa kun istukka on sisällä ja vauva ulkona?
 
miettikää näinpäin
[QUOTE="vieras";22217189]Miten musta tuntuu, että jos lapsen isä olisi ollut paikalla eikä olisi nostanut lasta pytystä niin mies tuomittaisiin täällä paljon pahemmin?[/QUOTE]

No mies ei synnytä, tunne kipua tuossa tilanteessa, eikä joudu ihmetteleen mitä OMASTA alapäästään tulee.

On eriasia synnyttää ja toimia kesken synnytyksen järkevästi kuin katsella vierestä ilman kipuja ja toimia järkevästi.

Kysyn yhä. Kuinka moni olisi kesken synnytyksen kyennyt tekemään lapselleen jotain, kun istukka on vielä sisällä?
 

Yhteistyössä