ok
Surullinen juttu. Uskon että äiti on ollut sekaisin eikä ole kyennyt myöntämään itselleen tai hyväksymään koko raskautta tai synnytystä.
No eiköhän he ole asiat perinjuurin selvittäneet. Eihän keltaisenlehdistön lukijat tiedä hevonpaskaa asioiden oikeista laidoista.No, toivottavasti äiti on ollut oikeasti psykoosissa tms muuten ei kyllä shokkitilaa voi syyttää...
Toivottavasti syy lievään tuomioon on vahva, vaikka se ei vauvaparkaa takaisin tuokkaan... :/
Eikös tuolla lukenu että ambulanssi tullu vasta useiden kymmenien minuuttien päästä..en tietty tiedä miten nopeasti ne yleensä tulee.Mistä sinä tiedät vaikka hän olisi heti soittanut lanssin?
Ei siinä sanottu milloin hän oli soittanut sen lanssin. Niillehän oli ilmoitettu että tapaus on keskenmeno eli ei kiireinen. Nainen on saattanut luullakin keskenmenoksi, verta on varmaan tullut paljon ja voi olla lapsi on peittynyt sinne pönttöön veren sekaan jne.Eikös tuolla lukenu että ambulanssi tullu vasta useiden kymmenien minuuttien päästä..en tietty tiedä miten nopeasti ne yleensä tulee.
Ja nyt kun luin uudelleen tuon, niin sanottu vielä että ei oo kiireellinen.
Mistä hän tiesi sen olevan juuri keskenmeno jos ei tiennyt olevansa raskaana?Ei siinä sanottu milloin hän oli soittanut sen lanssin. Niillehän oli ilmoitettu että tapaus on keskenmeno eli ei kiireinen. Nainen on saattanut luullakin keskenmenoksi, verta on varmaan tullut paljon ja voi olla lapsi on peittynyt sinne pönttöön veren sekaan jne.
Ambulanssilla voi kestää jos tapaus ei ole kiireellinen eikä vaadi välitöntä hoitoa. Hätäkeskuksessa on kyselty naiselta tietoja ja naisen antamien tietojen mukaan häke on tehnyt kiireellisyyspäätöksen.
Kylläpä ne hätäkeskuksessa monesti oireiden perusteella tietää. Kun hätänumeroon soittaa niin ei sitä itse välttämättä tarvitse tietää mikä kohtaus on päällä. Ovat todennäköisesti naiselta kyselleet että voisiko olla kyseessä keskenmeno ja nainen on siinä sitten tajunnut.Mistä hän tiesi sen olevan juuri keskenmeno jos ei tiennyt olevansa raskaana?
Ehkä on antanut sille alitajuiselle aavistukselle raskaudesta mahdollisuuden siinä. Mistä me tiedetään.Mistä hän tiesi sen olevan juuri keskenmeno jos ei tiennyt olevansa raskaana?
Totta. Tuomio tulisi murhasta tai taposta jos mies hukuttaisi vastasyntyneen lapsen vessanpönttöön. 7 vuotta - elinkautinen.Naiselle ehdollista taposta, mies olisi varmaankin saanut 10 vuotta vettä ja leipää...
Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka lapsi tulisi kuusta tai vaikka korvasta. Ei sitä silti tapeta. Hups! mistähän tuo lapsi tuohon ilmaantui? Mitäpä jos tappaisin sen huvikseni kun en muutakaan keksi...Mutta jos se lapsi tulisi yllättäen ja pyytämättä miehen alapäästä kipujen kanssa pönttöön?
Ansaitsetko sä elää?Sairasta!Tollanen ämmä ei ansaitse edes elää|O
mä en ole lastani tappanut!haloo taasAnsaitsetko sä elää?
Ehkä sä olet tehnyt jotain muuta sellaista, mikä joidenkin mielestä evää sinulta oikeuden elää. Älä jakele tuollaisia tuomiota. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta.mä en ole lastani tappanut!haloo taas
sori mulla ei heru tappajille myötätuntoa.Silitä sä niiden päätä mä en.Ehkä sä olet tehnyt jotain muuta sellaista, mikä joidenkin mielestä evää sinulta oikeuden elää. Älä jakele tuollaisia tuomiota. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta.