Nuori mies sai kuolasen herätyksen tänään rappukäytävässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
En tiä oliko herra päässy rappukäytävään lehdenjakajan kanssa samalla mut siellä sellanen nuori nukkui ku koirien kans ulos lähdin. No en mä tajunnu et siellä rappukäytävässä mitään ihmistä voi olla kyyryssä ja koirathan kävi sit nuuskimas ja iloisina herätivät sen myttyn myös :D

Kyllä se reippaasti hätkähti. Sanoin ihan nätisti et ei ollu tarkotus pelästyttää ja jatkoin et sulla on hieman väärä paikka huilailla kuitenki, et mummuset ku lähtee liikkeelle pian niin ne soittavat sulle poliisit jos siitä sut löytävät.

Kaveri sanos et joo hän lähtee kyllä ja totes et aikamoinen herätys.

Takasin ku tulin niin ei kaveria enää näkyny :D

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Kyllä se reippaasti hätkähti. Sanoin ihan nätisti et ei ollu tarkotus pelästyttää ja jatkoin et sulla on hieman väärä paikka huilailla kuitenki, et mummuset ku lähtee liikkeelle pian niin ne soittavat sulle poliisit jos siitä sut löytävät.

:laugh: :laugh: :laugh: Vieraan piskin pussaaminen aamutuimaan voi olla aika rankka kokemus :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

:laugh: :laugh: :laugh: Vieraan piskin pussaaminen aamutuimaan voi olla aika rankka kokemus :D

Tuli ainaki testattua et noi on hyvin uteliaita ja jopa sit myös sosiaalisia avoimia tapauksia :D

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
säikähtikö se yhtään? Soititko sitte poliisit sinne,vai asuko se siin samas talos?

Ihan oli oudon näkönen kaiffari.

Mä en viitti noita poliisisetiä vaivailla pienillä jutuilla :D :D

en viittis minäkään jos ihminen ihan kunnossa olis,kysyin vain ku näkyy olevan tapana monilla olla heti soittamas poliiseja. Sit ne tulee turhaan paikalle,ku usein ne nukkujat ehtii sit häipyä :D

säikähtikö se yhtään? Soititko sitte poliisit sinne,vai asuko se siin samas talos?

Ihan oli oudon näkönen kaiffari.

Mä en viitti noita poliisisetiä vaivailla pienillä jutuilla :D :D

en viittis minäkään jos ihminen ihan kunnossa olis,kysyin vain ku näkyy olevan tapana monilla olla heti soittamas poliiseja. Sit ne tulee turhaan paikalle,ku usein ne nukkujat ehtii sit häipyä :D

Mä uskon et se sai riittävästi häiritsevistä herättelijöistä tälle aamuun kyl :D

Yhteistyössä