Anteeksi minunkin osalta hiljaisuus. Viimeksi kun kirjoittelin, niin kerroin siitä "varmasta" olosta kierron suhteen, mutta tulihan ne menkat sit kuitenkin vielä samana päivänä... Nyt kp9 menossa ja alta viikon päästä pitäis olla ovu. Oon itse miettinyt että mitä jos ei yritettäisikään tässä kierrossa, kun juhannuksen jälkeisellä viikolla on miehen veljen häät.. Saisi nauttia häistä ja tietenkin jos nyt sit sattuis jotenkin kummasti tärppäämään, niin ei tarvitsisi keksiä selittelyitä miksi en alkoholiin koske, vaikka juuri edellisviikolla kahtena päivänä käytiin Suomea kannustamassa ihan baarissa asti... Oltiin siis miehen vanhempien luona, kun miehellä oli viikon loma.
Toisaalta mua harmittaa ihan älyttömästi et jos jätän yhdenkin kierron väliin.
Vähän ristiriitaset tunteet, en oo edes miehen kanssa päässyt puhumaan, kun hän on kokoajan töissä. Käy kotona siis vain nukkumassa, enkä viitsi alkaa väsynyttä reppanaa rasittamaan tämmöisellä nytten.
Ainiin, tervetuloa uusille ryhmäläisille!
Kiva saada lisää porukkaa!
Tsempit teillekkin, ketkä ootte taas uuteen kiertoon päässeet... Toivotaan että meitä kaikkia pian onnistaa! <3
Henttis, meillä ei oo kotona mörrimöykkyä..
Tuo ihanuus kun on niin herkkä, että puhuu mun kanssa yhdessä tunteista ja tuntemuksista kaikissa asioissa.
Kai se johtuu osittain siitäkin, että hän tietää kuinka herkkä itse olen. Saa mun olon paremmaks, kun kertoo mitä todella tuntee.