Höpötellääs tänne ja nostellaan samalla tätä välillä niin harmittavan hiljaista ketjua
Täällä kp25 (ja dpo arviolta 7). Innokkaasti tuossa reilu viikko sitten tikuttelin ovista ja sain jo hyvän merkin tikkuun tiistaina, sitten lähettiinkin loppuviikoks reissuun ja testailut jäi, mutta sitä tärkeintä puuhaa vauvanteon kannalta kuitenkin onneks pysty toteuttaa
Mutta siis oma veikkaus kropan merkkien mukaan on, että ovis ois tapahtunu vasta pe, aikaisintaan to - ja ehkä jopa vasta la.
Oli miten oli, nyt kuitenkin tän viikon aikana on ollu ihmeellisiä nipistelyjä/lieviä vihlasuja parin päivän ajan alavatsalla, varsinkin oikeella puolella. Samoina päivinä pikkuhousuista ollu havaittavissa välillä pienenpieni rusehtava veriviiru valkovuodon mukana. Tänään tuntunu sitten enemmänkin menkkamaisia kipuja selän puolella.
Vatsa on myös jatkuvasti turvoksissa. Nää oireet nyt voi johtuu ihan mistä tahansa ja oonkin yrittäny vakuutella itelleni, että kun oon kerran niitä alamassun vihlasuja huomioinu, niin nyt niitä oisin huomaavinani koko ajan, mutta tajusin kylläkin eilen vai toissapäivänä, että esim. töissäkin ajatukset oli kyllä ihan muualla, mutta havahduin itse nippailuun, joten tunne siitä ainakin on oikea mistä ikinä tuo sitten johtuukaan.
Raskautumiseen en jotenkaan jaksa uskoa millään muotoa, vaikka hyvät edellytykset sille tässä kierrossa onkin. Oon ihan varma, että menkat alkaa kohta vaikka ei niiden pitäis ees alkaa vielä oviksen mukaan. Jotenkin outo olo, ei mikään erityisen iloinen tai surullinen, enemmänkin miltääntuntumattoman seesteinen?
Tai sitten oon vaan niin väsyny. Onneksi nyt on viikonloppu!
Mitäs teille?