Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@aavalvar ei kokemusta tuosta testistä, mutta nega taitaa olla vielä. Onko tuo eka testi Tässä kierrossa? Mikäs kp nyt on?
Mietin vaan kun itsellä tuli ainakin ihan todella haaleaa viivaa ja päivä ennen ovisplussaa lähti vahvistumaan.
Ennen ainakin Mulla viiva saattoi olla välillä vaaleampi ja välillä tummempi ennen ovisplussaa (ja sen jälkeenkin).
 
Ällövaroitus!
Verta tuli vähän pyyhkiessä! Ja pitihän se heti kokeilla tamponilla tuleeko kohdunsuulta, vai limakalvolta, ja kohdunsuulta tulee. Menkkakramppeja jo löytyy niin nyt sitten mietin olisko kiinnittymiseen liittyvää, vai ihan liian lyhyt luteaalivaihe...
 
@Siim Voi harmi, minäkin olisin toivonut, että olisi jo ollut teidän kierto. Toivotaan ensi kiertoon pysyvämpää plussaa :)

@aavalvar Minulle tuo olisi nega, ovistestit näyttävät ympäri kiertoa jonkinlaista viivaa ja plussa on vasta sitten, kun viivat ovat suunnilleen yhtä vahvat. Mutta se voi myös olla ihmiskohtaista millaisia ovisplussia saa. Uskoisin kuitenkin että tuo on vielä nega, jatka testailua, mielellään pari kertaa päivässä jos oviksen jo tunnet lähestyvän :)

@mimmi92 En ole varma, olen tiennyt tästä "viasta" vasta vuoden ja olen käyttänyt koko ajan hormonaalista ehkäisyä. Esikoista yrittäessä en tarkkaan seuraillut, mutta muistelisin kyllä, että tulee säännöllisesti kummastakin. Lupaavalta kuulostaa tuo vuoto, jos kolmas tulisikin teillä nopeammin kuin muut? :love:
 
Mulle voi päivittää yk3. Viikon etuajassa alkoi, mutta ei voi mitään. Toivottavasti oli vaan yksittäinen liian lyhyt kierto.
Tytöllä alkoi yöllä oksennuatautikin ja kauhulla odotan kenellä seuraavaksi. Karseeta oli kyllä kattoa kun tuo 10kk ikänen itkee ja oksentaa 5min. välein kun ei itse pysty auttamaan. Onneks taitaa jo rauhoittua :)

@Fritag toivotaan, että seuraava kierto on sitten oikealta puolelta :)
 
@mimmi92 Paranemisia sinne! Toivottavasti ei ole pitkä tauti.

Harmi että kierto katkesi kesken :confused: Onko sulla aiemmin käynyt niin?

Perun kaikki ovispuheeni, nyt särkee sitten sitä "oikeaa" puolta niin maan penteleesti. Hämmentävää. No, parin viikon päästä selvinnee. :rolleyes:
 
@Fritang, eikös se periaatteessa ole mahdollista ovuloida molemmilta puolilta myös? ;)
Ja ei oo tosiaan ennen käynyt näin. Lyhyin milloin menkat alkanut on ollut dpo 11. Nyt tosiaan alkoi jo dpo 7, eli ei mitään toivoa tälläisellä kierrolla raskaaksi tulla. Oma epäilys kylläkin, että varmaan (yö)imetys sotki kiertoa kun sen suhteen tullut lipsuttua väsyneenä edellisessä kierrossa useina öinä (tyttö kun ei syö tuttia niin nopeasti halunnut vaan itse jatkaa unia :D)
 
@mimmi92 Luulen että aikaisempi oli virhearvio, ei ollut läheskään näin kipeä kuin nyt ja kesti aika vähän aikaa. Tällaista se sitten on kun kuvittelee että ilman ovistikkuja on elämä helpompaa :LOL: Seuraavaan kiertoon taidan tilata taas.

Toivotaan että kierron lyhentyminen johtuisi imetyksestä, kuulostaa mielestäni ihan järkeenkäyvältä :)
 
@Fritang eipä sitten ehkä tullutkaan taukoa:LOL: Mutta, jos tuntuu, että on valmis niin sithän toi on just hyvä(y)

@aavalvar mites siellä löytyikö ovis?

Täällä ei enää mitään menkkajomoja, kp 64 näköjää... Jotenki alkaa tuntua, että pyörrän kaikki pyhät puheeni tjottailusta, jos nää kierrot on tällasia ni pitää kai niistä ottaa kaikki irti:ROFLMAO:

Noei voi mennä aikaa, että tää mun kilpirauhasongelma tasoittuu niin ehkä ihan hyvä, jos en tuu raskaaksi. Se ei kai ole alkiolle/sikiölle/kellekkään hyvä, jos ne ei oo kohillaan:unsure:.
 
@eevas mulla on vähän sama juttu. Pitäs periaatteessa tjottailla, kun ei oo vielä paras aika raskautua (koulu). Mutta kun kroppa toimii niin satunnaisesti niin ei pysty heittää yhtään tilaisuutta hukkaan, kaikki muu kuitenkin järjestyy, jos raskaaksi nyt tulisin.

@Fritang hieno homma, jos pääset sinäkin piinailemaan :)
 
@Jennipä mäkin täs lasken, että tällä menolla en oo ikinä raskaana, jos ruvetaan viel tjottaileen ja on tää reissutyö mun miehellä:cautious: Et en tiedä onko mulla sittenkään varaa kuvitella, että voi iskea kalenteriin haarukan jonka aikana mukamas raskaudun.Haasteellista tällaselle suunnittelijaluonteelle:LOL:

Mut nyt pitää oottaa oikeesti se kilpirauhaskontrolli ensi parin kk:n päästä sitten yritystä, jos ne ois suunnillee kohillaan:) Onneks on sitä kaikkea muuta, ettei iha halkea pää:ROFLMAO: Jos täs ois kiire niin en tiedä miten mun hermoilla siitä selvittäis.

Anteeks iha jäätävä avautuminen, kunnon romaani:D Öitä tai huomenta:sleep:
 
Pah mulle iski niin kamala flunssa etten jaksanut tikutella enempää koska tiedän ettei petipuuhista tuu tässä kunnossa mitään :D

@mimmi92 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, ja pienokaiselle paranemisia <3

@eevas noi pidentyneet kierrot osaakin olla sitten raastavia.. Mutta kilpirauhasarvot on erityisen tärkee saada kohilleen :) Se vaikuttaa kyllä melkein jokaiseen asiaan jos kilppareissa on häikkää.

Ja kaikille piinailijoille hurjana plussatuulia :love:
 
@Fritang, mä Oon huomannut saman että jotenkin sitä sitten kuitenkin stressaa ilmann ovistestejä, kun sitten ei voi varmasti tietää millon se on :D jos vaan osaisi olla yrittämättä ja ajatella tulee jos on tullakseen sen kummempia miettimättä :)

@aavalvar paranemisia flunssaan!

@eevas ja @Jennipä toivotaan että kierrot tasoittuvat ja plussa saapuu silloin kun sille olisi paras aika! :) mutta niinhän se menee (ainakin itsellä), että mieluummin vauva epäsopivaan aikaan kun ei ollenkaan :)

Tyttö alkaa olemaan paremmassa kunnossa, eikä muille ole tarttunut(y)
Viikon päästä vois taas aloittaa ovista tikuttamaan :)

Kukas testailee seuraavaksi?:barefoot:
 
Voi eikä, toivottavasti saadaan tälle palstalle samanlainen plussa-aalto, kun mitä tuntuu olevan tämä flunssa-aalto :LOL: Paranemisia kaikille! Sitkeitä flunssia tuntuu pyörivän..

Sulle @eevas soisi jo ne menkat alkavaksi, varmasti todella turhauttavaa :unsure:

@Fritang toivottavasti nappaa, kun ovis sattui oikealle puolelle (y)

Täällä sovelluksen arvion mukaan 6 päivää menkkoihin, plussaan en todellakaan usko, sillä tänään kp 22/25-32 mennessä tasan kaksi kertaa talleteltu. Mies ollut viikot poissa ja kahtena viikonloppuna ollaan vuorotellen oltu sängyn omina flunssan takia :confused:
 
@Jemppis Kyllähän se kerta oikeaan aikaan riittää :D

Joo ja nyt sitten esikoisella alkoi taas flunssa :D ja itselle tarttuu lähes aina myös. Tulis nyt nopeasti sitten kanssa niin ehtis parantua ennen otollisimpia päiviä :D itsehän pystyn kyllä tallettelemaan vaikka missä taudissa, jos on pakko, mutta miesflunssaa ei tänne toivota :ROFLMAO:
 
No höh onpas tosiaan flunssaa liikeelläo_O Taidan hilata ahterini lenkille auringonpaisteeseen ennen kuin iskettää muhun jostakin, monipuolistan sitä liikuntaa sitte joskus, nyt tekee mieli tehä tätä:) Hauskat viikonloput kaikille kuumeilijoille, toipuilkaa flunssasta<3
 
Jäiks! Nyt se kutsu ensikäynnille saapui! Kuun lopulla mennään, osui onneksi vielä semmoinen aika, ettei kummallakaan meistä ole työt esteenä.

Jos tästä kierrosta ei tule mitään, niin voi lohduttautua sillä ajatuksella, että nyt päästään ainakin avun piiriin.

Harmittaa vaan, ettei miehen simppavastauksia oo missään. Ne varmaan selvii sitten tuolla käynnillä..


@lilja_93 harmi, ettei kroppa oo vieläkään heräillyt :(
 
@lilja_93 anteeks, kun en muista, mut tuliko sulla aluksi menkat normaalisti, vai eikö oo ollu ollenkaan? Pelottaa, et mun omat ei käynnisty ikinä ja vasta kp jotain 60-70 välillä:unsure: Hyvä, että etenee kuitenkin ja sait ajan varattua(y)

Mä oon nyt ihan hassuna ollut koko viikonlopun ja suunnitellut mihin saadaan vauvalle sitten sänky ja tavarat ja ja ja:love::love: Toivottavasti tää on merkki, että naishormoneja erittyy taas:LOL:
 
Toivottavasti @lilja_93 ja @Jennipä saatte apua lääkäristä. Ja @eevas sulleki ois jo korkee aika saada ne menkat :rolleyes:

Mä oon täällä ollu hiljasena alkukierron, tää on niin ärsyttävä aika kierrosta. Ovis tulee aina niin myöhään. Aloin kp1 juomaan greippimehua ja ottamaan vehnänalkioöljyä, niitä kikkoja en oo vielä kokeillu. En kyllä tiiä uskonko niihin(kään) mutta pitää kokeilla kaikkea o_O:LOL: Tänään taas kuultiin vauvauteluja :cautious: Ihan perseestä :poop::poop::poop::mad:
 
@Siim mä oon noita kaikkia kokeillut toista yrittäessä ja ei mitään apua :D vehnän alkio öljystä huomasin että naama ja hiukset rasvottuu nopeammin, tosin käytän sitä nytkin kun sisältää paljon e vitamiinia :)
Greippimehulla/tuoreilla greipeillä huomasin silloin kyllä ihan selvät ovislimat kai ekaa kertaa:D
Gelee Royalea tuli myös joskus muutama kierto käytettyä :)
Molemmat tärpit tullut kierroista, jossa punaviiniä mennyt oviksen jälkeen enemmän kuin se suositeltu lasillinen (0,5-pullollinen useamman päivän ajan :D) tiiä oliko siitä apua vai sattumaa, nyt en kuitenkaan aio sitä vielä ottaa aseeksi :D

@lilja_93, @eevas ja @Jennipä toivon kyllä teille lyhyempiä kertoja. Kurjaa kun joutuu pitkään odottamaan uutta mahdollisuutta :(

Kp 5 menossa, ollaanko @Siim suunnilleen samoissa päivissä? Ja meiltä kanssa udeltiin oonko raskaana kun oon syönyt pari viikkoa nyt kaikkea roskaa ja lihonut+turvoksissa :oops:
 
@eevas 1yk oli 28, 2 oli 38, ja nyt sit menossa 3yk kp109. Tammikuun alussa tosin tuli kerran pyyhkiessä verta, mut se oli sen yhden kerran vaan joten en sitä menkoiksi oo laskenut. Jos ne kuitenkin oli, niin yk3 ois ollu 49 pv ja nyt yk4 kp60 menossa, vaikee pysyy itekkään tässä mukana :LOL:

Nyt on kuitenkin ihan hyvä fiilis kun tuntuu, että koko talvi oltiin jotenkin jumissa tän asian kanssa. Ihan kun nyt alottettas oikeesti yrittämään :p

@Siim ikäviä nuo utelut kun ei haluis kertoo mitään kenellekään. Ite en oo kertonu ees läheisimmälle ystävälle :oops:
Uteluita ei oo onneks ollu vähään aikaan, mutta nyt on tullut useampi vauvauutinen joista (pakko myöntää) en oo osannut iloita samalla tavalla kuin haluaisi :confused:
 

Yhteistyössä