Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@Siim @eevas joo toiveet on korkeella mutta valmistaudun myös pettymykseen :D

tein tunti sitten testin kahden tunnin pidätyksellä, oli kyllä muutenkin todella laimea pissa koska join hurjat määrät vettä päivällä. On jomotellut koko päivän mutta verta ei vaan tule... Ens viikko meneekin sitten varmaan testaillessa :D Lueskelin muuten tuosta ovistesteillä testaamisesta että saako sillä aikaisemmin kuin r-testiin näkymään tulosta, niin tein sen perjantaina ja siihen tuli iiiiihan haalea haamu, eli toisinsanoen nega. Eli en uskalla odottaa vielä mitään suuria :D

Muoks. Maanantaiaamuna 13.2 tein aamulla taas negatestin. Odottelen viikon ja testaan uusiks sitten vasta. Kylläpä nyt tympii :mad: nyt siis kp 34/31-33 ja dpo 14 tai 15. Alavatsaa juilii. Tänä aamuna lämmöt 36,5 eli nekin on laskemaan päin..
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut @saharaaa ja @aavalvar :(

Mulla alko menkkamaiset jomotukset perjantaina ja ne jatkui koko viikonlopun. Kun vielä tänäänkaan ei oo menkkoja kuulunut niin enää kestänyt, vaan kävin ostamassa testin. Ja no... erotan itse iiihan haalean viivan, mutta onkohan se vaan toiveajattelua? Kuva otettu 3min jälkeen. Katsoin testiä äsken (aikaa kulunut testaamisesta noin 5-7 min), ja viiva oli hitusen tummempi. En oo koskaan aikaisemmin tehnyt raskaustestiä joten vertailukohdetta ei ole. :confused: Onneksi ostin kaksi testiä, niin voin vielä tehdä toisen huomenna aamupissasta.

http://aijaa.com/j6PX1e
 
  • Tykkää
Reactions: lilja_93
Kiitos @Siim ja @aavalvar ❤❤ Toivotaan että testi on oikeassa. :love: Mullahan on menkat vasta kaksi päivää myöhässä, mutta kun en malttanut oottaa testaamisen kanssa. Teen varmasti vielä useamman testin koska järki ei vaan anna uskoa että olisin raskaana. Tilannepäivitystä tulee huomenna aamulla. :D
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar
Onnea kaikille plussanneille (y)

Meillä otetaankin tämä ehkäisykapseli aiempaa puhuttua pois (huhti-toukokuussa piti ottaa pois), nimittäin tänään!! Jännittää ihan hirveästi se poisto, ja että miten nopeasti tulisi plussa sitten :sneaky:

Työtilanne näyttää ainakin hyvälle omalla kohdalla, että riittää hoitoalalla töitä, vaikkei vakituista paikkaa nyt vielä olekaan vastavalmistuneella. Mies pääsi AUK:n armeijassa ja näillä näkymillä hänelläkin alkaa siellä sitten työt armeijan loputtua, huhupuheiden mukaan, saa nähdä :unsure: Mutta innolla odotetaan molemmat uutta pientä ihmettä elämäämme <3
 
Onnittelut @nanaca! :)

Pahoittelut menkoista @aavalvar

@serissamay iiks se aloitus muakin jotenkin jännitti, toivotaan pikaista tärppiä :)

Ääh ärsyttää kun mies on poissa kp 15-18, eli Just sillä välillä millon mulla yleensä on ovis. Tänään kp 9, huomenna vois alottaa jo huvikseen ovistestailut, täytyy vaan toivoa, että ovis+ tulis tässä kierrossa ajoissa (tai sitten myöhässä)
 
Paljon onnea @nanaca :love:!

Ja pahoittelut @aavalvar:(, toivottavasti seuraavasta kierrosta plussa tulee sulle.

@serissamay muakin jännitti tän ekan kierron alussa, olin jotenki välillä jo jänistämässä koko hommasta, mutta lopussa sitten jo innolla odotin, josko ois plussa tullutkin heti:ROFLMAO: Tai no lopussa ja lopussa, eihän tää kierto näytä koskaan loppuvan:confused: Mä olen just työn haussa ja ajattelin, että sama jos jään heti lomalle tai vaikkei löytyisikään niin olisi pärjätty, mutta nyt löyty niin kiva duuni, että jos sen saan niin vähän voisin lykätä:D

@mimmi92 toi on kyllä tosi ärsyttävää, jos parhaat päivät menee "hukkaan". Mut eihän tuo niin epätoivoinen väli ole, että eiköhän talletteluilla olis kuitenki mahdollisuuksia;)
 
@aavalvar toivottavasti tikuttelusta tulee toivottu tulos(y)

Täällä ei menkkoja kp.. ei enää mitään hajua:ROFLMAO: Mutta jee! Huomenna ois haastattelu, toivottavasti selviää oisko ne mua ottamassa ja millä aikataululla ni sais ehkä vähän tätä yritysaikatauluakin selville.:)

Ja oonko ihan hullu jos teen varalta testin pe aamuna? Ei oo mitää oireita, mutta ois bileet tiedossa niin haluaisin olla varma. Jotenki luonnotonta, kun ei ole niitä menkkoja kuulunut(n)
 
Mulla on pitkästä aikaa semmone olo että mitä jos sitteki oon raskaana :eek: Nimittäi valkovuoto on jatkunu oviksesta asti todella vetisenä ja jopa samanlaisena ku mitä ovislima on :cautious: Nyt kp28/32 mutta luulen että tää kierto tulee olemaan joku 34-35pv ku ovis tuli myöhässä. Lisäks mulla on outo paineen tunne mahassa (joka voi olla kuviteltuakin) mitä ei oo aiemmin ollu. Jännittää kyllä ja varsinki jos nostan nyt toiveet liian korkeelle :rolleyes: Maanantaina aattelin testata että on tässä vielä viikonloppu aikaa piinailla.
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang ja mimmi92
@Jemppis Kävin vanhustyön osaamisalan, kivasti löytyy töitä ja vanhustyö on minulle kaikista mielekkäintä :p Ainakin näin vanhainkodissa, että kotihoidossa yms. työskennelleenä näyttääpi työ sopivan erittäin hyvin itselle :)

@Siim @mimmi92 @eevas Kyllä, yrittäminen alkaa samantien, en kyllä mitään ovulaatiotikkuja käyttöön ota, mutta lapsi tulee sitten kun on tullakseen <3 Saattaa olla, että ensimmäisestä nappaa, tai vasta vuodenkin päästä, tai ei ollenkaan.. ikinä ei tiedä :-/
 
@eevas aamun testi tulosta jo odotellaan :)

@Siim mikäs dpo arviolta on maanantaina? :)

@serissamay toivotaan nyt kuitenkin, että ei kovin kauaa tarvitse yrittää :)

On: kp 12 ja olo sellainen että ovis ihan parin päivän päästä, testit vielä negaa, mutta veikkaan huomiselle plussaa, eli ei välttämättä menekkään hukkaan tämä kierto :D
 
Pakko vuodattaa tänne... Kun mulla alkoi vauvakuume ja meillä yritys, niin mun kavereilla/tutuilla ei juurikaan ollu lapsia. Varmaan just iän vuoksi, aika harva 23-24v oikeasti lapsia suunnittelee. Mutta tän 7kk yrityksen aikana vauvauutisia on putkahdellu tasaisesti. Aluksi se ei tuntunu miltään (muuta kuina iloiselta) mutta kun yrityskuukausia tuli lisää niin alko tuntua niin paskalta. Tänä aamuna kun heräsin taas yhteen uuteen vauvauutiseen facebookissa ja kyseessä melko läheinen kaveri niin tuntu aivan hirveän pahalta.:cry: Sitten tulee sellanen olo että oon huono ihminen ku en osaa iloita toisten puolesta. Mies yritti lohduttaa mutta kun se ei oo yhtään huolissaan tästä yrityksestä niin ei se ehkä oikeen osannut.. Onneksi tänne saa purkaa. :oops:
Oireitaki pitää päivittää sen verran että kaikki oireet hävinny. Valkkari ja paineentunne ja kaikki. Nyt on vaan sellanen tavallinen olo että ens viikolla alkaa menkat. Huoh :(
 
@Siim tiedän todellakin tunteen <3 Kannattaa koittaa unohtaa se itsesyytös jos tuntuu pahalta. Saa tuntua pahalta. Meilläkin jopa mun miehen mielestä oli kummallista että mua suretti niin hurjana läheisem ystävän raskautuminen, että mun piti monet kerrat selittää kuinka se ei johdu siitä ettenkö olis onnellinen heidän puolesta, vaan siitä että tulee kumma olo että miksei meillä onnistu vieläkääm, ja muilla menee se muutama hassu yrityskerta, tai tulee vahingossa raskaaksi. Toi on niin kummallinen tunne että se helposti kuulostaa itsekkäältä mutta mieluiten annat sen paskan fiiliksen tulla ja surun ja mitä ikinä, kun kieltäisit sitä tunnetta. Sillon kun tunteen kieltää niin se muuttuu kieroksi ja saattaa myöhemmin tulla ulos ihan kummallista kautta.

Voimia ja halauksia sinne <3
 

Yhteistyössä