Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Pahoittelut negasta @eevas :(

@Siim jos Sun kroppa pelaa ihan normaalisti ja vaan vähän ylipainoa, niin en itse jotenkin usko että haitaksi. Itsellä ainakin kierto toiminut säännöllisemmin siinä BMI 23-25 välillä, missä se nytkin seilaa :) tosin nuorin tärppäsi nuteilettkuurin jälkeen, jolloin BMI putosi n. 20.

@Herkkuhiiri, en kyllä malta oottaa millanen tulos sulle tulee :)

On: huh muutto suoritettu, pari kertaa jo luullut että menkat alkoi kun tullut paljon valkovuotoa, mutta eipä vielä pitäisikään. Dpo 8 ja viimeksi plussatessa tuli tällä dpo:lla pientä kiinnittymis?vuotoa :)
 
Heippa!
Sivusta jo viikon verran keskustelua seuranneena ajattelin uskaltaa liittyä mukaan.
Olen 22-vuotias, ja avopuolison kanssa yhdessä jo kauemmin perheenlisäyksestä haaveiltu. Mies on 23v, ja vuodenvaihteen jälkeen muutettiin isompaan asuntoon jossa on "sattumalta" ylimääräinen huone.:sneaky:

Viikko sitten jätin e-pillerit pois 6 vuoden syömisen jälkeen. Nyt on outoa nipistelevää kipua alavatsalla ja rinnat aristaa. Kroppa on varmaan vielä sekasin pillereiden lopetuksesta tai kyhäilee kuukautisia.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Onnea @nnipsu! :love:

Ja tervetuloa @helminkä :)

Täällä ei ole enää nännit hellänä, mutta myöskään menkkoja edeltävää valkovuotoa ei tule, ihan kuivaa. Muutama päivä sitte tuli paksu klöntti ihan valkosta tahmeeta vuotoa, ajatttelin että se oli "tulppa" että kohta alkaa mutta ei.. Menkat myöhässä nyt sen 10 pv (@Siim sanon nyt näin kun kuulostais tyhmältä sanoo tähän mennessä ovulaatio 10 pv myöhässä :D)

Olette varmaan jo täynnä tätä mun arvuuttelua mutta kun en uskalla testata.. :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: nnipsu!
Joo on alkanut, ovistestejä tai muuta en ajatellut mukaan ottaa tueksi ainakaan toistaiseksi. Koen että ainakin itselle tulisi kauheasti stressiä jos alkaisin testailemaan ja aamulämpöjä mittailemaan yms. Vähän sellasella tulee jos on tullakseen meiningillä, aikaa on :)
 
Mulla ei e-pillereitä käyttäessä ollut minkäänlaisia "oireita" ennen menkkoja tai niiden aikana. Ei kipuja tai turvotuksia. Nyt kaikki "tuntemukset" tuntuu tosi vierailta, ja en oikeen osaa yhdistää mihinkään et mistä mikäki johtuis:confused:
Tuliko kenelläkään ehkäisyn lopettamisen jälkeen jotain oireita?
Mulla oli siis käytössä gestinyl 30/75mikrog.
 
Tervetuloa helminkä!

Ja kiitos kaikki :) en uskalla vielä täysin iloita, koska kuitenkin aika aikaista vielä, toivotaan toki että viiva tuosta lähtisi vahvistumaan.

Toivotaan monta lisää plussaa kaikille!!

Fritang, eilen illalla leffaa katsoessa palelsi ja oli ilmavaivoja, samoja oireita kuin esikoisesta ennen plussaa ni oli se sit pakko testata ko jäi yöksi kytemään että entä jos..
 
@helminkä mulla tuli ehkäsyn lopettamisen jälkeen eka tiputteluvuotoa, sitten alavatsakipua ja tissit kipeeks, sekä valkovuotoa selkeesti runsaammin. Sit 36pv meni niin tuli ekat menkat. En oo varma että oonko ovuloinu siinä ekassa "kierrossa" välttämättä ollenkaan :) Mut pillereiden kanssa voi olla eri.. mulla oli siis ehkäsykapseli. Sit tokasta luomukierrosta lähtien aloin löytää säännöllisen kaavan millasta valkovuotoo tulee millonki,ovisoireet jne :D
 
Täälläkin nega testattu ja sama dpo10 kuin mimmilläkin :) Yritän malttaa nyt pari päivää ennen uusintatestiä...

Oireita on ollut, mm. jatkuva virtsatieinfektion tunne (oli esikoisestakin), nälkä (tosin tämä vaihtelee) ja hajuaistin herkistyminen, vaikka olen flunssassa. Mutta sellainen "olen raskaana" -tunne kyllä puuttuu, joten en nyt kauheasti yllättyisi, vaikka menkat sunnuntaina alkaisikin.

@helminkä Mulla oli käytössä Lisvy, jossa on samat hormonit kuin Gestinylissä :) Ei tullut mitään erikoisia oireita. Menkat nyt meni kivuliaista infernaalisen kipeisiin, mutta se oli odotettavissa, kun sitä varten hormoneja käytinkin :D Voisiko sun kohdalla ihan vaan normaalin hormonitoiminnan heräily tuntua oudolta? Olet kuitenkin käyttänyt pillereitä tosi kauan.
 
Höh mä täällä edelleen reissun päällä, tulin pikaseen kattoon mitä tänne kuuluu. Ihanaa @nnipsu! :love: isot onnittelut ja vahvistumisia!

Muille pahoittelut negoista:unsure:

Täällä ei näy menkkoja eikä enää ees tunnu, että ois tulossa:( Eli kiero venyy kuten olin ennustanut:(
 
Toivotaan eevas että ne menkat nyt alkais tai että tosiaan olis ollu myöhemmin ovis! Muakin kiinnostaa @nnipsu! että onko vahvistunu viiva ja saako jo siirtää plussanneisiin :love::love:

Itestä sen verran että mä täällä sormet ja varpaat ristissä toivon että ovis olis n.2pv etuajassa tai myöhässä koska ens viikolla oon pari pv reissussa oviksen aikaan :cry: ei se sit auta ku touhuilla just ennen reissua ja heti sen jälkeen..
 
Täällä meni viimeyö valvoessa aivan hirveiden vatsakipujen kanssa. Alkoi ihan yks kaks saunoessa ja sen jälkeen kesti n. 3h. Suorassa ei pystynyt kävelemään tai olemaan, kaksinkerroin liikuin sit ja sikiöasennossa makasin sängyssä. Viilsi ja vihloi alavatsassa jossai tosi syvällä, siis oikeesti ajattelin et mulla tulee peräsuoliki ulos kohta:D ihan järkyttävät kivut, ei kuitenkaan samanlaiset kun kuukautisten aikana.. Laskujen mukaan näinä päivinä pitäs mahdollisen ovulaation tapahtua, voisko ovulaatiokivut olla noin kauheet?o_O Oikeen en muutakaan keksi ja googlata en uskalla ku sen jälkeen oon diagnosoinu jo vaikka ja mitä itelleni. Tänä aamuna kuitenkin jo lähes normaali olo pieniä nipistelyjä lukuunottamatta..
 

Yhteistyössä