No, nyt on ensikäynti takana päin.
Oli muuten aivan ihana naislääkäri ja hoitaja
. Olisin voinut rupatella siellä koko aamupäivän
. Tuli jo siitä tosi hyvä fiilis.
Mut joo, katottiin esitietolomakkeet läpi ja sitten labrat. Mulla tosiaan totes amh arvon olevan koholla ja sen viittaavan monirakkulaisiin munasarjoihin, jonka takia en ovuloi jne. Eipä tuo nyt mitenkään uutta ollut, kun oon ite kerennyt nää asiat kotona pähkäilee puhki. Ja tosiaan sano, et tää on kuitenkin helposti hoidettavissa lääkkeillä.
Miehen simppatestin arvoja ei ees sen kummemmin käyty läpi, lääkäri vaan pyys kuvailee miten näytteenotto sujui
. No mies siinä sitten kerto että jännitti melko kovasti ja lääkäri totes, että sen pysty päättelee niistä näytteen tuloksistakin. Eli ei ollut simppoja, mies vissiin jonkun jännätipan saanut vaan tiristettyä purkkiin
. Lääkäri sano ettei nyt rupee uskoo noita tuloksia vaan mies pääsee uusinta kierrokselle näytepurkin kanssa. Joten kolmas kerta toden sanoo? Mies kun on kerran yrittänyt mennä hoitaa homman väärään osoitteeseen ja toisella kerralla tuli kelvoton näyte, nii jokohan harjotus tekis mestarin?
Mulle tuli käsky alkukierron verikokeisiin ja kp 10-12 aukiolotutkimukseen. Mies siinä katteli melko hämillään kun lääkäri selosti mitä aukiolotutkimuksessa tapahtuu. Kysäsin voinko syödä terolut kuurin että pääsis uuteen kiertoon nii ei kuulemma saa
. Voi sekottaa niitä arvoja.. Eli jonnekkin toukokuun puolelle menee nämäkin, koska nyt on kp 14 ja lyhyin kierto on ollut nyt joku 53 päivää. Meneehän tolla miehelläkin varmasti taas aikansa et saa näytteen hoidettua, mut musta tuntuu, et tulee vielä kesätauot ja syksy ennenkuin pääsee ees mitään lääkitystä aloittelee. Mut ei nyt jaksa stressata siitä, tää on kuitenkin pitempi projekti ja oon tyytyväinen et se on taas askeleen edempänä. On kai se luomuplussakin aina mahdollinen, jos vaan kroppa tajuu ovuloida eikä mies lauo tyhjiä sängyssäkin
.