haunoora: aika iso summa mennyt rahaa! Toivottavasti seuraava hoito tuottaisi tulosta! Mutta tähän asiaan vaan kyllä haluaa laittaa kaiken peliin! <3
mimmi93: tarkoittaako se sitä että niitä siittiöitä otetaan jollain neulalla suoraan kiveksestä? Anteeksi en ole yhtään perehtynyt näihin asioihin kun meillä se olen minä missä yksistään on vikaa..
Noissa asioissa saa itse näköjään olla päälle päsmärinä! Onneksi avasit suusi, niin ei tarvitse lähteä vielä (toivottavasti ikinä) luovutetuilla siittiöillä
Koetteko te/ puolisonne kummasa ns. Vika on todettu, koskaan syyllisyyttä tai häpeää siitä, kun vauvaa ei kuulu? Meillä minä olen itkeä pillittäny monet kerrat kuinka mies voisi mennä heti vaikka pistämään jonkun toisen raskaaksi, mutta minä en vaan näköjään tule.. lapsellista, tiedetään :/ minkäs teet.. välillä omat ajatukset ovat vain niin sekasin tämän asian kanssa! Ja välillä ärsyttää ihan tosissaan kun mennyt ikinä niin avoimesti puhumaan lapsettomuudesta läheisilleni.. nyt saa olla joka kerta selittämässä mitä lääkäri oli sanonut milläkin käynnillä! Tuolloin en vaan vielä tiennyt miten pitkä prosessi tämä lapsen teko onkaan..
Aivan ihanaa vappua kaikki! Täällä juodaan kuohuvaa ja syödään hyvin!