Elikkä olen 16 kohta 17 vuotias ja minulla on 3 aborttia takana. Ensimmäisen kerran raskaaksi tulin kohta 4 vuotta sitten toisen kerran 2.5vuotta sitten ja viimeisen kerran 7kk sitten. kaksi ensimmäista tehtiin lääkkellisin keinoin ja viimeisin kaavintana. Tiedän olleeni vastuuton ja voin katsoa vaan itseäni peiliin jos en enään vauvaa saa En kadu silti tekojani koska tiedän että jos olisin jonkun niistä lapsista pitänyt en olisi jaksanut/ ollut valmis vauvan tuloon. Näin parempi kaikille. Nyt iskenyt minulle ja poikaystävälleni kuitenkin kamala vauva kuume ja lasta yritettykkin jo 4 kk ovulaatiotestejä olen käyttänyt apuna 3kk ajan. vauvaa vaan ei näy ja kaikilla edellisillä kerroilla olen tullut huomattavasti nopeammin raskaaksi pillerit lopetettuani. Nyt sitten kun olisin valmis ja olisi mies tukena ja hirveä halu saada vauva se ei enään tahdo tulla Kaikki kenelle olen asiasta yrittänyt puhua sanoo vaan että onhan minulla aikaa. Mutta eihän 30v raskaaksi yrittävälle naiselle sanota että kyllä se ajan kanssa tulee älä murehdi. Menisin juttelemaan asiasta lääkärille mutta oletavn saavani saman lauseen. Mielestäni ikä ei katso sitä onko valmis äidiksi ja minäkin olen 3 kertaa tehnyt ratkaisun että en ole mutta nyt olisin miksei kukaan ota tosissani että minulla on myös oikeus saada pieni vauva rinnalle
onko kenelläkään kokemusta useamman abortin jälkeen raskaaksi tulemisesta??? tai lääkärille mennyt juttelemaan millainen vastaan otto on ollut?
Tosin eilen olis pitäny menkkojen alkaa mutta pelkäänpä että kylläne alkaa silti vaikka kaikki on tehty että olis pieni masus! viimeksikin ne oli myöhässä melkein viikon varmaan tää turha jännittäminen ja toivominen tekee sen
onko kenelläkään kokemusta useamman abortin jälkeen raskaaksi tulemisesta??? tai lääkärille mennyt juttelemaan millainen vastaan otto on ollut?
Tosin eilen olis pitäny menkkojen alkaa mutta pelkäänpä että kylläne alkaa silti vaikka kaikki on tehty että olis pieni masus! viimeksikin ne oli myöhässä melkein viikon varmaan tää turha jännittäminen ja toivominen tekee sen