Minua ei ole raiskattu, olen mies, mutta haluan kertoa sen, mitä tiedän asiasta.
Menin naimisiin maailman ihanimman, kauneimman ja suloisimman naisen kanssa. Olin itse 23v. ja hän 21 vuotias. Olimme harrastaneet seksiä ennen avioliittoa, paljonkin. Kumpikaan emme olleet neitsyeitä tavatessamme. Meillä oli hyvä ja hieno seksielämä ennen avioliittoa ja sen aikana. Aluksi.
Jossain vaiheessa vaimoni rakstellessamme yht'äkkiä vaan lamaantui ja alkoi itkeä. Hän ei kertonut syytä, vaan oli surullinen ja kaivautui kainalooni. Tätä tapahtui aluksi harvemmin ja alkoi olemaan sitten jo melkein joka viikkoista.
Vihdoin hän kertoi, että oli joutunut kahden miehen raiskaamaksi kuusitoistavuotiaana. Häntä suretti se, ettei ollut kertonut asiasta kenellekään. Hän olisi halunnut kertoa minulle jo aiemmin, mutta ei ollut ollut rohkeutta. Ja nyt tuli aina rauskaus mieleen, kun oli hyvä seksi menossa.
Yritin olla ymmärtäväinen ja jonkinlainen terapeutti, mutta mikään ei onnistunut. Sain hänet vihdoin menemään oikean ammattilaisen hoiviin, joka saikin asiaan korjausta. Mutta asiat menivät vaan niin, ettemme ole enää naimisissa. Ja se on surullista.