Nuoleminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MindWill

Vieras
Tästä on jo joku aika kun seurustelijn yhden tytön kanssa.
Alkoi mietityttämään, hän on ainoa tyttö kenen pillua olen nuollut.
Tykkäävätkö naiset enemmn siitä jos kieli käy myös välillä syvällä ja joka puolella?
Vai pitääkö keskittyä vain klitorikseen?
Ja miten nyt löydän sitten sen klitoriksen :D Semmonen pallukka pillussa?

Tyttö tykkäsi siitä kun kävi välillä syvemmällä, mutta miten se on yleensä? klitoris vai koko pimpsa??

Häpykieli ? Wikipedia

Nuolin sunnuntaina pitkästä aikaa pillua, mutta ei sitä kauaa jaksanut, kun se kusenhaju rupesi vituttamaan. Sormet ovat omien empiiristen tutkimusteni perusteella toimineet paremmin kuin kieli.
smoker.gif

=D
Okei faktaa Likastahan se on. Mutta haen kumppanin tyytyväisyyttä seksissä ennemmin kuin omaani

Mutta siis tykkääks tsirblulat siit ku nuolee klittii ja vaik sormittaa samaan aikaan? Vai meneeks se jo sekavaks??

Pesemättömän tavaran nuoleminen / suihinotto on ihan yhtä ällöttävää olipa kyseessä nainen tai mies. Tämä on tietysti "makuasia", mutta en koskaan suostu nuoltavaksi ilman, että olen käynyt edes pikaisesti peseytymässä. Pelkkä ajatus siitä, että en tuoksu raikkaalta ällöttää!

Puhtaus on...nam!

Tästä on jo joku aika kun seurustelijn yhden tytön kanssa.
Alkoi mietityttämään, hän on ainoa tyttö kenen pillua olen nuollut.
Tykkäävätkö naiset enemmn siitä jos kieli käy myös välillä syvällä ja joka puolella?
Vai pitääkö keskittyä vain klitorikseen?
Ja miten nyt löydän sitten sen klitoriksen :D Semmonen pallukka pillussa?

Tyttö tykkäsi siitä kun kävi välillä syvemmällä, mutta miten se on yleensä? klitoris vai koko pimpsa??

Tytöt tykkää, kun nuolet joka puolelta säännöllisen epäsäännöllisesti paikkaa vaihtaen, niin ei pääse paikat turtumaan. Klitoris on se pallukka pillun yläreunassa. Klittaa ei pidä koko ajan hinkata, ettei mene tunto ja katoa orkku. Ota myös sormet mukaan, niin saa hyväiltyä pillua myös sisältä päin, edestä ja takaa. 1-2 sormea yleensä riittää. Ja muista "kuunnella" tyttösi reaktioita. Soita kuten viulua, tuntumalla. Jos hänen selkänsä nousee kaarelle ja orkku tulee, niin olet löytänyt oikeat sävelet. Sen jälkeen on hyvä ylpeänä naida ja soutaa naatinnosta.

Viimeksi muokattu:
Tytöt tykkää, kun nuolet joka puolelta säännöllisen epäsäännöllisesti paikkaa vaihtaen, niin ei pääse paikat turtumaan. Klitoris on se pallukka pillun yläreunassa. Klittaa ei pidä koko ajan hinkata, ettei mene tunto ja katoa orkku. Ota myös sormet mukaan, niin saa hyväiltyä pillua myös sisältä päin, edestä ja takaa. 1-2 sormea yleensä riittää. Ja muista "kuunnella" tyttösi reaktioita. Soita kuten viulua, tuntumalla. Jos hänen selkänsä nousee kaarelle ja orkku tulee, niin olet löytänyt oikeat sävelet. Sen jälkeen on hyvä ylpeänä naida ja soutaa naatinnosta.

Voe tokkiisa =)
kiitosta tiedosta

Viimeksi muokattu:
Hmm
No oot niin maisteri näköjään =)

Miten saan tytön tykkäämään musta? Luulen että hän tykkää minusta vaan kaverina.
Miten saan lämmitettyä tytön ideaan seurustelu??

Perusvinkkejä?

Hmm
No oot niin maisteri näköjään =)

Miten saan tytön tykkäämään musta? Luulen että hän tykkää minusta vaan kaverina.
Miten saan lämmitettyä tytön ideaan seurustelu??

Perusvinkkejä?

Haluat kahta eri asiaa: panopuun ja tyttöystävän. No way.
Treenaa nyt eka sitä kielen ja käsien käytön yhteensovittamista.
Kun onnistut saamaan muijat haluamaan sua käsittelytaitojesi takia, voit yhdistää viehättävän persoonasi samaan pakettiin.
Kato jos ne pitää sua vaan kaverina, on sussa jotain vikaa? Vai onks ongelmana ollu juurikin käsittelytaitojen puute..?

Viimeksi muokattu:
Ok sain käsi jutun ny selville. Kiitos siitä kaverit =)

Mut nii mul on yks tyttö josta tykkään paljon käydään noin 2kert viikossa treffeil. Mut en oikee tiiä mitä' hän haluaa.
Jos annan poskipusun tytölle tai suukon suulle?? Pilaanko nekin mahikset mitä mulla on. Annanko tytön tehdä kaikki alotteet?
Tyttö on 18vuotia
Ei ole ikinä seurustellut
Neitsyt
Eikä edes pussannut poikaa

Nämä johtuvat tietystä entisestä uskonlahkostaan....

Mutta nykyään hän on "vapaa" Tykkää minusta ainakin vähän.

Eli annanko tytön tehdä kaikki alotteet?

esim. pusu, seksi, uudet treffit, seurustellaanko me vai ei kysymykset.

Annan tytön alottaa keskustelut/toimet noissa?

Mut nii mul on yks tyttö josta tykkään paljon käydään noin 2kert viikossa treffeil. Mut en oikee tiiä mitä' hän haluaa.
Jos annan poskipusun tytölle tai suukon suulle?? Pilaanko nekin mahikset mitä mulla on. Annanko tytön tehdä kaikki alotteet?
Tyttö on 18vuotia
Neitsyt

Jätä seksin ajattelu kokonaan.
Lähekkäin oloa ja juttelua, niin kyllä ne suukot muu seksuaalisuus tulee mukaan ihan itsestään.

Älä ainakaan sitä virhettä tee, että seksiä kysyt ihan kylmiltään.

Viimeksi muokattu:

Tyttö on 18vuotia
Neitsyt

Harvemmin naiset/tytöt tekee aloitteet eikä ne niitä silloinkaan halua tehdä. Kyllä ne pitää siitä, että sinä miehenä teet ne. Yleensäkin itsevarmuus ja aloitteellisuus on aina miehelle plussaa. Tee aloitteet silleen suht itsevarmasti vähän kuin olettaen, että hän haluaa sitä ja pidät sitä selvyytenä. Ei tietenkään töykeästi kuitenkaan.

Älä enää vitkuttele treffeillä, kyllä se sinusta pitää ja odottaa vain, koska rohkaistut. Ole lähellä, ohjaa hänen päätään hennosti suuntaasi kädellä, jos hän katselee ujona muualle ja suutele. Eipä siinä muuta tarvita. Ei siinä mitään "seurustellaakx me" kysymyksiä tarvita. Teinimeininkiä sellainen, tosin taidatte vielä teinejä ollakin.

Viimeksi muokattu:
Harvemmin naiset/tytöt tekee aloitteet eikä ne niitä silloinkaan halua tehdä. Kyllä ne pitää siitä, että sinä miehenä teet ne. Yleensäkin itsevarmuus ja aloitteellisuus on aina miehelle plussaa. Tee aloitteet silleen suht itsevarmasti vähän kuin olettaen, että hän haluaa sitä ja pidät sitä selvyytenä. Ei tietenkään töykeästi kuitenkaan.

Älä enää vitkuttele treffeillä, kyllä se sinusta pitää ja odottaa vain, koska rohkaistut. Ole lähellä, ohjaa hänen päätään hennosti suuntaasi kädellä, jos hän katselee ujona muualle ja suutele. Eipä siinä muuta tarvita. Ei siinä mitään "seurustellaakx me" kysymyksiä tarvita. Teinimeininkiä sellainen, tosin taidatte vielä teinejä ollakin.

Itseasiassa kyllä jos teinejä on 17 ja 18v :D

Kysyin pari päivää sitten missä me kaksi oikeen ollaan kun se teki keskustelun aiheeseen ehkä vähän suuntaa.

Hän sanoi että kuu ei me tunneta vielä sillee et en oikee tiiä tykkäänkö susta oikeasti.
Että tutustutaan nyt ja katotaan sitten.
on tässä nyt kuukaus treffailtu. Alan saamaan tarpeekseni vähitellen, mutta silti tykkään hänestä.

Ja ehkä isoin ongelma tuli siitä kun hän sanoi minulle että miksi me nyt puhu8taan (puhuimme puhelimessa)
Että jossei ole mitään asiaa toiselle niin mitä ideaa keskustella säästä tai olla hiljaa?
Sanoin että kun mä vaan tykkään sun seurasta ja on muutenkin kiva keskustella vaikkei mitään asiaa olekkaan. Siihen hän jotain juu-u

Mutta mistäs keskustellaan? Hän tykkää soittaa instrumentteja ja laulaa sekä katsoa minusta tylsiä elokuvia. Minä tykkäisin puhua autoista, naisista ja vapaa ajan suunnitteluista.

Olemmeko liian erilaisia? Jopa ideaan täydemmämme toisia" Toi on kyl jotakin niin kusetusta toi lausahdus.

Nautin tytön seurasta. En vaadi seksiä pusua tai edes hymyä.
pelaan tämän hyvinkin rauhallisesti, mutta tytöllä on kai sitten tylsää seurassani.

Hän keskustelee kavereidensa kanssa asioista kuka on paras säveltäjä, kuulostaako tämä pianon soitto hyvältä?

1. en osaa puhua niistä tai aloittaa keskustelua mihin hän ryhtyisi mukaan.

ELI:

Olemmeko liian erilaisia, koska juttu kuivuu käsiin aika kovaa tahtia. Hän ei soita minulle ja jos minä soitankin keskustelu menee siihen 2 minuutissa että sanon tekosyyllä että pitää mennä. Etten joutuisi sanomaan että en tiedä mistä puhua.

Mitä teen?
Myönnänkö tappioni ja unohdan??

AUTTAKAA!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä