Nuo Dermosilin tuotteen on sitten LOISTAVIA!

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
Meidän lasten "ongelmaihot" paranivat Baby extra-voiteella. Siihen ei pystynyt edes apteekin "parhaimmat" voiteet. Meillä atooppiset ihot kummallakin. Olen todella yllättynyt, vaikka olen aina tykännyt Dermosilin tuotteista.
 
Minäkin tykästyin Dermosilin tuotteisiin muutamavuosi sitten kun kuulin ,että sieltä saa hyttyslaastareita. Ne olikin toimiva apu lapsille kesällä maalla ja veljeni kalastusreissuilla.
Sittemmin olenkin tilannut sieltä saippuat ,shampoot ja voiteet ja muutakin.
Se baby extra voide on tosi hyvä kuivuneelle ja atooppiselle iholle samoin kuin sen sarjan extra voide ja kasvo extra. Tuota kasvo extraa käytän minä kun naama on kuiva kuin sahara.
Harmittaa vaan kun sieltä tilaa ,että minimi on 50?,mutta ystävien tilausten kanssa se täyttyy nopeasti. Sieltä kannattaakin tilata porukalla. Ja halpoja ne tuotteet on.
 
Gluteus maximus
Me yleensä tilataan työporukalla. Hinta-laatusuhde ihan loistava. Tykästyin vielä siihen suihkugeeliinkin, sellaiseen valeanpunaiseen. Eikä kuivata ihoa. Tiesin, että tuotteet on hyviä, mutta että "paransi" atooppisen ihon niin sitä en todellakaan osannut odottaa.
 
Se hieno shamppoo sopii tosi hyvin lastenhiuksiin ja muillekkin kun siinä ei ole hajusteita eikä muutakaan ylimäärästä ja nyt kun siihen tuli hoitoaine niin se on yliveto meitin pitkiin hiuksiin. Samaa sarjaa sen vaaleanpunasen suihkusaippuan kanssa. Ja ne on hyviä kun ne on 0,5l pumppupulloja. =)
 
sapienssin homppeli
Hei!

Voinko yksityisenä ihmisenä tilata tuolta, jos kirjaudun jne. perehdyn noihin sivuihin? Vai pitääkö olla jollakin porukalla liikenteessä, kuten tuossa etusivussa esittelevät?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sapienssin homppeli:
Hei!

Voinko yksityisenä ihmisenä tilata tuolta, jos kirjaudun jne. perehdyn noihin sivuihin? Vai pitääkö olla jollakin porukalla liikenteessä, kuten tuossa etusivussa esittelevät?
voit tilata ihan itseksesi. ei tarvi mitään kimppaporukkaa. siellä vaan on se tilauksen alaraja 50?.

mulla tosin täytyy aina hujauksessa se 50? :D
 
Hyviä tuotteita kyllä!
Mä laitoin meidän atoopikolle tuota extravoidetta (sitä "aikuisten" ) niin koko lapsi tuli täyteen pientä näppyä ja muutenkin iho meni oudoks, eli se ei sopinut sille. Mies meillä kyllä tykkää tuosta.
BodyRed ihovoide on iiihanaa! :D
 
Hyviä ovat. Ja mun mielestä huippua on se, että tulee rahtivapaasti ja kotiovelle asti.

Mä rakastan niitä käsisaippuoita. Niitä pulloja, jota puristetaan.
Ja se ripsiväri yllätti mut hyvyydellään, kelpo tuote.
Monia on käytössä, mutta enpä ole tuolle atoopikolle niitä hoksannut kokeilla. Pitääkin seuraavaksi tilata vaikka sitä ekstra voidetta. =)
 

Yhteistyössä