Nuo Dermosilin tuotteen on sitten LOISTAVIA!

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ne on kyllä hyviä tuotteita,ja halpoja..mut se vähän harmittaa ku se tilaus pitää olla sen 50e vähintään..ja ne käsisaippuat on ihania,hyvän tuoksusia ja muutenkin hyviä ja pulloki on kiva :D ja mies on tykänny laittaa sitä monivitamiinivoidetta naamaansa,hänellä on akneen taipuvainen iho ni on ollu vaikeuksia löytää sopiva rasva,apteekistakaan ei oo löytyny hyvää...suosittelen kyllä dermon tuotteita kaikille
 
Mä olen ratkaissut tuon 50 ? min. tilauksen tekemällä kimppatilauksen. Tuolla meidän perhekerhossa on moni äiti näihin hurahtanut, kun olen vaan kuvastoa vähän näyttänyt.
Vaikka 50 tuntuu pieneltä summalta, niin kun nää tuotteet on sen verran edullisia, niin kyllä siihen saa jo tilata useammankin pullon.

=)
 
Mä myös fanitan dermosilia :). Mutsin työporukan tilaukseen aina tungen omanikin (ja yleensä menee sit vielä mutsin laskuun :D ). En oo nyt aikoihin tilannu kun kosteusvoiteita, ja mutsi toi sitä käsisaippuaa. Vieläköhän niillä on valikoimissa mustaherukkasuihkugeeli ja vadelmakasvonaamio, ne ollu mun lemppareita.
 
Ne on mielettömän hyviä =)
Mun äiti on Dermosil-yhteyshenkilö työpaikallaan ja sitä kautta mä saan kaikenlaista kivaa. Se extra-voide paransi mun atooppiset kädetkin (helokkiöljykapseleiden kera). Mulla on varmaan 200 purkkia Dermosilia kaapeissa :)
 
vieras
pitipä panna sivu kirjanmerkkeihin, että sitten joskus kun on ylimääräistä...
mutta suositelkaapa jotain hyvää vartalovoidetta, puhdistusemulsiota ja kasvovettä.
ja alkoholia ei mun iho siedä tippaakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
oon tilannu dermosilin tuotteita ennenkin,mut en ikinä näitä..
-kuoriva vadelmasuihkugeeli
-after sauna-voide (ruskee pullo)
-puhdistusvaahto E
-kasvovoide E
-miehelle parranajo- ja puhdistusgeeli

:whistle:
Nuo e-tuotteet saavat täältä ainakin kehuja, oon ollu tosi tyytyväinen.
 
Se extravoide on kyllä hyvä! Mä oon käyttäny kämmenselille, ku tuppaavat talvella kuivumaan kovemmin. Kuiviin kantapäihin tepsii myös.

Miehellä on sitte tuota partabalsamia vai mitähän se on, jota voi käyttää ihan muutenki naamarasvana, tykkää tosi paljo siitä (ja minä kans, hyvälle tuoksuu) ja on riittoisaa ainetta.

Dödöjä kehuvat kans, ite en oo vielä sitä kokeillu.
 
äitimörkö harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
oon tilannu dermosilin tuotteita ennenkin,mut en ikinä näitä..
-kuoriva vadelmasuihkugeeli
-after sauna-voide (ruskee pullo)
-puhdistusvaahto E
-kasvovoide E
-miehelle parranajo- ja puhdistusgeeli

:whistle:
puhdistusvaahto E , kyllä ite tykkään ja
siitä saman sarjan dödöstä, missä ei ole alumiinia ollenkaan,
toooosi riittoisa!
 

Yhteistyössä