Nukutteko puolisosi kanssa alasti vai vaatteet päällä?

• Viestiketjun aloittaja sahrami.
  • Ensimmäinen viesti
"uninen"
Meillä nukutaan alasti ihan omassa kodissa sekä minun vanhempieni luona (minulla siellä vieläkin oma huone ja oma sänky). Anoppilassa taas nukutaan vaatteet päällä, koska anoppi on vähän sellainen, että saattaa pamahtaa huoneeseen ihan milloin itse haluaa :D

Vieras s
Ennen lasten syntymää molemmat alasti, kun lapset oli pieniä, yöimetysten ja muutenkin ylösnousujen ja lastenhuoneeseen kävelyken vuoksi mä aloin käyttää yöpaitaa ja käytän edelleen, kun esikoinenkin on jo koulussa;)

vieras...
Miehen vaatetus vaihtelee pelkistä boksereista collegehousuihin ja huppariin, itse nukun yleensä pelkissä pikkuhousuissa mutta nyt imetysaikana on myös toppi päällä. Alasti ei nuku kumpikaan, koskaan, ei tunnu luontevalta. Ja toisaalta me ei olla aikoihin nukuttu kahdestaan, ei ole kivaa jos taapero potkii puskaan :D

Nakunahan me. Paitsi kylmällä mulla on villasukat. Niijuu, ja joskus kun on lapsilla oksutauti esim. niin varaudun siihen että pitää singota ylös jelppimään ja pidän ylläni edes aluspöksyt.

meillää
Mies nukkuu alasti. Mulla villasukat ja yöpaita, meinaan mä olen se joka öisin vierailee lastenhuoneessa. Mies voi nukkua onnellisen ilman rihmankiertämää peiton alla lämpimässä. Ennen lapsia mäkin nukuin alasti, mutta kylmyys iskee jos alasti lähtee yöllä vaelteleen lastenhuoneeseen enkä jaksa alkaa pukeutumaan ja riisuumaan kesken kaiken.

Toppatakki
Hehee :) Mulla on yöllä alkkarit, kaarituettomat rintsikat ja yöpaita. Joskus myös villasukat.
Mies nukkuu boxereissa.
Mä en osaa nukkua enää ilman kauheeta vaatekerrosta vaikka peittokin on!

nooh
Molemmilla pyjamat. En osaisi kuvitella nukkuvani alasti. Olen aina halunnut pitää jotain päällä nukkuessani. Nyt viileään aikaan käytän myös villasukkia. Öisin kädessä myös puuvillahanskat, kun laitan rasvaa rutikuiviin käsiini =D Varsinainen seksintappaja-asu =D

rree
Alasti tietenkin. Eihän mikään ole ihanampaa kuin nukkua rakkaimman iholla. Meillä noin muutenkin hipsitään alasti, en ole nakuilija ollut aina. Mutta kun tähön oppi, niin ah miten vaputtavaa. Ei nyt toki nudisteja olla, mut omalla perheellä kyllä voi omassa kodissa nakuilla.

Yhteistyössä