Nukutteko alasti... perhepedissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamunkoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aamunkoi

Vieras
Näin tekee tuttava, koko perhe yhdessä (2 lasta). Selitttää, ettei ole mitenkään seksuaalista. Ja jos sellaisia ajatuksia edes vahingossa tulisi, niin ei hän eikä mies kuitenkaan koskaan tekisi mitään.

Hyhhyh, sanon minä. Etenkin, kun lapset kasvavat ja ymmärryskin kasvaa.... Eikö tuollainen voitaisi lailla kieltää??

Minusta ihan joka asiaan ei tarvi sitä lakia puskea kun tuohan nyt pitäisi olla päivänselvä asia muutenkin.
Ei ole normaalia olla alasti kaikkien samassa sängyssä.

En, vauva ollessa ihan pieni, siis todella pieni, saatoin nukkua. Mutta heti kun oppii vähänkin hilautumaan kylkeen, kääntyilemään ja potkimaan ja sätkimään, loppui se siihen. Mies saattaa vieläkin nukkua, mutta se onkin vähän tuollainen. Boheemi tyyppi. Ja mies. :D

hmmmm... mikä erottaa nukkumisen saunomisesta?? kun saunassakin perheen kesken alasti käydään..... Mutta oikeasti meillä kyllä on yöpaidat päällä eikä enää perhepeteillä mitä satunnaisesti kerran kahdessa kolmessa kuussa nuorin tulee aamuyöstä viereen

Meillä ei oo kellään pyjamaa...Kaikki nukkuvat alushoususillaan ja mies välillä ketarat ojossaa sanonko mitkä levällään ? :whistle: Ja ei siin kukaa ala keskellä yötä pyjamaa päällensä repii jos ipanat tulee vieree...(ai nii, mut eihän me ihan nakuna nukuttukkaan...eikä perhepeteilty, ku satunnaisesti )

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Voi jessus, pitääkö ihan kaikesta väen väkisin tehdä rumaa ja likaista? Ap vois nyt hiukan valottaa, että mikä siinä lasten vieressä alasti nukkumisessa on niin perverssiä ja sairasta?

Samaa ihmettelen. Kai tässä pitää ruveta laittamaan kotisaunaankin uimapuku, jos lapset tulevat mukaan. Ja mies vahtii sitten lapsia sen aikaa, kun minä käyn salaa suihkussa - sitten vaihdetaan vahtivuoroa.

Meillä on perhepeti, jossa nukkuu minä, mies ja poikamme. Tyttö nukkuu omassa sängyssään.
Alasti ei nuku kukaan, vähintään alkkarit on jalassa ja mulla aina jonkinmoinen paita päällä. Miehellä usein pelkät boxerit. Pojalla pyjama. Mun mielestä on aina ollut kivempaa nukkua vaatteet päällä kuin alasti. Ja makkarissa on viileää, koska nukumme ikkuna auki.
Vaikka alastomuus onkin luonnollista, niin en kyllä haluaisi lasten näkevän iskän mahdollista aamujökötystä :whistle: kun herättävät hänet ja kiskovat peiton pois... :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi jessus, pitääkö ihan kaikesta väen väkisin tehdä rumaa ja likaista? Ap vois nyt hiukan valottaa, että mikä siinä lasten vieressä alasti nukkumisessa on niin perverssiä ja sairasta?

Samaa ihmettelen. Kai tässä pitää ruveta laittamaan kotisaunaankin uimapuku, jos lapset tulevat mukaan. Ja mies vahtii sitten lapsia sen aikaa, kun minä käyn salaa suihkussa - sitten vaihdetaan vahtivuoroa.

Näinpä.

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näinpä.

Mäkin alan toimia näin. Nyt 5-kuinen tyttöni ei enää ikinä kotioloissa näkemään sukupuolielimiä tai muutenkaan paljasta pintaa, päätä ja käsiä lukuun ottamatta.

Ja miettikääpä tytön mahdollista tulevaa hääyötä! Tyttö ja miehensä riisuvat alasti ja tyttöni jää sitten tuijottamaan miestään silmät pyöreänä. Saattaapa tyttöni vielä todeta (siis mikäli järkytykseltään pystyy puhumaan), että ei ole koskaan tiennyt, että ateistiperheen ja luterilaisen perheen kasvattamien ihmisten välillä on niin suuri ero!

Mä nukun alasti yleensä, en voi sietää yöpaitoja jotka kääntyillessä kiristää ja puristaa, mies nukkuu alasti, isommat nukkuvat teepaidoissa ja pikkareissa omissa sänkylöissään ja vauva vaatteissaan mun kainalossa.
Jotta tällanen raportti meiltä täältä. :saint:

Meidän sängyssä nukkuu vaihtelevasti porukkaa. Minä ja mies, esikoinen usein, muttei joka yö.
Vauva silloin harvoin kun nukkuu huonosti.

Minä nukun aina alasti, samoin mies. Esikolla saattaa olla joku paituli päällä, useimmiten ei. Kuopus nukkuu body päällä, kesällä pelkässä vaipassa.

Meillä oli lapsuuskodissa sama meininki. (Itseasiassa mulla on nyt se sama vanhempieni vanha sänkykin :D )

Mä en todellakaan näe tässä mitään ongelmaa, enkä mitään seksuaalista.

Itselleni ja siskolleni jäi lapsuudesta asti terve, luonnollinen suhtautuminen alastomuuteen, itsensä ja muiden hyväksyminen sellaisina kun ovat, vaatteet päällä tai ilman.

Toivon, että omat lapseni oppivat saman.

HEI HALOO...

Meille nukutaan perhepedissä niin että minä ALASTI keskellä (voi herranjestas...) mies mun toisella puolella ALASTI (voi apua...) ja tyttö 1v mun toisella puolella yöpuvussa. Aamulla sekaan hyppää myös tyttö 6v pikkareissa.

TÄYTYY TUNNUSTAA ETTÄ EI OLE KOSKAAN TULLUT MIELEEN ETTÄ TÄSSÄ OLISI JOTAIN OUTOA/KAUTTA KIELLETTYÄ! ME OLLAAN NORMAALI SUOMALAINEN PERHE JOLLE ALASTOMUUS JA SAUNOMINEN ON NORMAALIA!

Ei ole käyny mielessäkään että kun tyttö syntyi ja tuli perhepetiin että meidän olisi pitänyt alkaa käyttää yöpukuja.

VOI ELÄMÄ...ei voi muuta sanoa!

Pitäisköhän näistä kommenteista tulkita siten että ne jotka nukkuu vaatteet päällä lasten kanssa sotkee ajatuksissaan lapset ja seksin. Ja niillä jotka nukkuu nakuna lasten vieressä ei edes käy mielessä että siinä voisi olla mitään seksuaalista. :)

Pitääkin huolestua onkohan tuo vaimo piilo petofiili...

Yhteistyössä