nukuttaa hirveästi=synnytys lähellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mama"

Vieras
usein kuulee sanottavan että juuri ennen synnytystä on ollut täynnä energiaa, siivoillut jne.. mutta onko kellään ollut sellaista, että ennen synnytystä olisi vaan nukkunut paljon? heräsin tänään hyvin nukutuilta yöunilta kymmenen aikoihin, söin aamupalan ja nukahdin uudelleen :D tälläistä ei ole aiemmin ollut. raskausviikkoja 39+4. mahan jomotuksen (ja tämän nukkumisen) lisäksi ei ole muita merkkejä siitä että synnytys olisi lähellä..

Minä olin tosi väsynyt koko loppu raskauden, mutta kaksi päivää ennen synnytystä olin todella virkeä, eikä edes tuntunut siltä että olisin raskaana ollut.. Sain jopa yöt nukuttua ilman heräämisiä.

Esikoista odottaessa olin jo pitkään nukkunut yöt huonosti; mikään asento ei ollut hyvä, heräsin vessaan pari kertaa yössä, jne.

Sitten yhtenä yönä nukuinkin keskeytymättömät pitkät yöunet, ja päikkärit päälle. Samana iltana synnytys käynnistyi.

Kuopuksesta en muista...synnytys käynnistyi uudenvuodenyönä enkä mä siinä metelissä & hereillä olevan kaksivuotiaan kanssa olisi saanut nukuttua vaikka olisi väsyttänytkin.

Synnytys on tosi lähellä kun viikkoja on noin paljon.Väsymyksen vaikutuksesta en tiedä kun nämä menee aika yksilöllisesti kaikilla ja jokaisella yksilölläkin jokainen raskaus ihan eri tavalla..

Mulla on kaksi synnytystä alkanut niin, että meni melkein koko päivä nukkuessa. Ja herätessä oli ihan mieletön nälkä.
Sitten alkoikin vessassa juokseminen ja vajaa vuorokautta myöhemmin oli vauva sylissä :)

Yhteistyössä