Luulen että rytmini menee vielä enemmän sekaisin uusista vuoroista joita meille tulee...Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Kylla vaan
Sama "vika" mullakin...herkkäunisena herään monta kertaa yössä, kuuntelemaan mm. miehen kuorsaamista ja miettimään sit asioita jotka yön pimeinä tunteina suurenevat entisestään...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En. Herään joka ikinen yö vähintään kaksi kertaa ilman mitään syytä, sitten on vaikea nukahtaa uudelleen. En tosiaankaan muista, milloin olen viimeeksi nukkunut koko yön putkeen heräämättä välillä, joskus 20 vuotta sitten varmaan.
En tiedä onko yliarvostettua, mutta joskus tuumin, että hyvin nukkuvat ja hyvät yöunet saavat eivät älyä arvostaa sitä untaan. Mutta ei se haittaa, ei se ole tarpeenkaan.Hyvä että kaikki eivät joudu kärsimään unettomuudesta tai huonolaatuisesta unesta.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Enpä juuri. Mutta nukkuminen on mun mielestäni muutenkin varsin yliarvostettua
Auts, minkalaisia uusia vuoroja teille tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Luulen että rytmini menee vielä enemmän sekaisin uusista vuoroista joita meille tulee...Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Kylla vaan
Mä en ole tainnut nukkua hyvin kovinkaan montaa kertaa sen jälkeen, kun lähdin vuonna 1999 työn ohessa opiskelemaan. Olen unohtanut, millaista olisi, jos nukkuisi vaikkapa 7 tuntia vuorokaudessa.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:En tiedä onko yliarvostettua, mutta joskus tuumin, että hyvin nukkuvat ja hyvät yöunet saavat eivät älyä arvostaa sitä untaan. Mutta ei se haittaa, ei se ole tarpeenkaan.Hyvä että kaikki eivät joudu kärsimään unettomuudesta tai huonolaatuisesta unesta.
Tuleeko sulle se ihme "viisivuorotyö"?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Luulen että rytmini menee vielä enemmän sekaisin uusista vuoroista joita meille tulee...