Nukutko yleensä hyvin?

Nukun joko tosi hyvin tai tosi huonosti. Unettomuudesta oon kausittain kärsiny tässä jonku vuoden enkä mä tunne nukkumisessa muuta ku ne pari äärilaitaa. Joko nukun tosi hyvin ja sikeesti ja herään levänneenä. Tai sitten en nuku juuri ollenkaan eli en vaan saa unta. Niinä kausina sitä unta ei sit pahemmin kerrykään..

Ja tyttö on ollu aina huono nukkuja kans, lisää oman pienen lisänsä tähän soppaan :D

Kyllähän minä nukkuisin hyvin jos vaan malttaisin. Mutta kun en malta mennä illalla ajoissa nukkumaan ja aamulla on kuitenkin herättävä aikaisin laittamaan lapset kouluun. Unet jää liian lyhyiksi ihan väkisellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Enpä juuri. Mutta nukkuminen on mun mielestäni muutenkin varsin yliarvostettua :D
Juu-u :D Silloin, kun lapset mua valvottivat, päätin, että nukkuminen on ihan vanhanaikaista.

Nukun kyllä hyvin silloin kun nukun. Mäkin tulen aika vähällä unella toimeen, mutta en ihan niin vähällä kuin sä.

Monta kertaa unettomina öinä on tullu kans mieleen että nukkuminen on täysin yliarvostettua.. Ja silkkaa ajanhukkaa! :D Ois hienoo ku tarttis nukkua ku 2 tuntia, vois sen lopun ajanki käyttää sit jotenki hyödyllisesti.. vaikka palstalla.. :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Luulen että rytmini menee vielä enemmän sekaisin uusista vuoroista joita meille tulee...
Tuleeko sulle se ihme "viisivuorotyö"?
Merlionille ja sinulle sama vastaus:meille tullee kenkkuja keskellä yötä loppuvia ja todella varhaisia aamuja. Olen kokeillut niitä joskus ja mietin etukäteen, että se on vaan henkistä vastarintaa, mutta kyllä se oli fyysistäkin, en vaan jaksanut*alakuloinen hymiö*

Yhteistyössä