Nukutko perse paljaana?

  • Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
en nuku perse paljaana enkä alasti.Pikkareiden kanssa ja joku yläosa ja menkkojen aikaan on sit viel puolipitkät(capri malliset)lökähousut kun pelkään et tulee vuoto pikkareista läpi(side on).kesäsin pelkät pikkarit paitsi menkkojen aikaan lisäks sortsit.
 
"Mie"
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22111139:
En. Nukkuisin, jos osaisin, mutta jostakin selittämättömästä syystä saan paremmin unta pikkuhousut jalassa.
Mä oon nukkunut pikkarit jalassa nyt jo niin monta vuotta, et en kans enää osaisi nukkua ilman. Housuitta tuntuis aivan kummalta, no, siis siltä kuin olis perse paljaana

Ilman paitaa nukkuisin kernaasti mut se onkin jo toinen tarina se.
 
ne pysy paikallaan
[QUOTE="Mie";22111202]Mä oon nukkunut pikkarit jalassa nyt jo niin monta vuotta, et en kans enää osaisi nukkua ilman. Housuitta tuntuis aivan kummalta, no, siis siltä kuin olis perse paljaana

Ilman paitaa nukkuisin kernaasti mut se onkin jo toinen tarina se.[/QUOTE]

Niin..sehän ois jo sama ku kertois nukkuvansa omien rintojensa päällä.

t.ehkä vähän tympääntynyt noihin nahkapussukoihin
 
"vieras"
[QUOTE="Mie";22111202]Mä oon nukkunut pikkarit jalassa nyt jo niin monta vuotta, et en kans enää osaisi nukkua ilman. Housuitta tuntuis aivan kummalta, no, siis siltä kuin olis perse paljaana

Ilman paitaa nukkuisin kernaasti mut se onkin jo toinen tarina se.[/QUOTE]

Vaihdatteko te ne alushousut vai päivällisillä pökilläkö te menette nukkumaan?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22111247]Vaihdatteko te ne alushousut vai päivällisillä pökilläkö te menette nukkumaan?[/QUOTE]

en ole edellinen mutta käyn joka ilta suihkussa ja vaihdan tietenkin pikkarit. en osaisi mennä sänkyyn etten olisi käynyt suihkussa,
 
67gtr
Nukun ihan alasti. :) Kun lapset tuosta kasvaa, niin kai sitä täytyy alkaa jotain hepenettä käyttämään, ettei nyt meitä ihan nudisteina pidä... Sit taas kun muuttavat pois, niin ei käytetäkään vaatteita enää ollenkaan kotona. :D Hihhih...
 

Yhteistyössä