Nukkuuko teidän lapset millaisilla yöasuilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Likalla 7v : Marimekon pitkähihainen yömekko, tai vastaavasti 2 osainen yöpuku
Jätkällä 9v : Pitkät kalsarit + t-paita, taikka 2 osainen yöpuku

Jätkä pitää useimmiten myös sukkia jalassa yöllä.

Alkuperäinen kirjoittaja hox:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Taapero nukkuu alasti, nukkunut ihan vauvasta asti. Ikää nyt siis 1v7kk.

et oo tosissas??

Öhh? Joo, oon? Mitä outoa tossa on? Soitatko lastuun nyt :D

eikun tuli vaan mieleen, että jos peitto menee päältä eikä herää sitä ite vetämään niin mahtaa muuten palella. Meillä on todella lämmin asunto mutta palelisin itekin tuossa tilanteessa...

Taapero nukkuu alasti, nukkunut ihan vauvasta asti. Ikää nyt siis 1v7kk.

et oo tosissas??

Öhh? Joo, oon? Mitä outoa tossa on? Soitatko lastuun nyt :D

eikun tuli vaan mieleen, että jos peitto menee päältä eikä herää sitä ite vetämään niin mahtaa muuten palella. Meillä on todella lämmin asunto mutta palelisin itekin tuossa tilanteessa...

Lapsi on ihan pienestä asti potkinu peiton pois päältänsä, ei tykkää siitä yhtään :D Itse olen ihan vilukissa ja ihmettelen moista, mutta jos yöllä yritän laittaa peittoa tytsän päälle niin mokoma potkii sen heti pois eikä nukahda, jos yritän pitää peittoa paikallaan (nukumme siis samassa sängyssä) Tekeeimetyksestä välillä hankalaa ku pitää yrittää asetella peitto itteni päälle ilman, että tytsää h äiritsee se :D Enemmän musta tuntuu, että suomalaislapset kärsii kuumuudesta öisin lämpimissä kodeissamme ;) Kun vielä kiedotaan yövaattisiin ja peitto päälle.

Mun muksu nukkui pienenä aina terällisissä asuissa(kokopuku, puolipotkarit yms.), koska meillä "tuulee" täällä makkarissa. Nykyisin nukkuu pelkillä alkkareilla, ja mulla itellä on pitkät housut, paita ja sukat jalassa :o

Yhteistyössä