Nukkumiskysely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
hän voisi aikaistaa nukkumaan menoaan vähän kerrallaan,ja näin totuttaa itseään että väsy tulisi aikaisemmin eikä enää tarvitsisi valvoa myöhempään että sitten saisi nukuttua:geek:.
Niin voisi! :LOL: Pitää jakaa muutamia vinkkejä, joilla voisi saada helpommin unta:
- Syö ja juo jotain ennen nukkumaan menoa. Vatsassa tuntuu lämpimältä ja se väsyttää hieman. Maistoin vasta pitkästä aikaa Forsman Mate-teetä. Se on jonkinlaista mietoa yrttiteetä, sopii minusta hyvin iltaan.
- Lue jotain ja varaa lukemiseen tunti tai useampi.
- Rauhoita mieli ja ajattele hyviä ajatuksia itsestäsi. Jos mieleen tulee inhottavia ajatuksia, koita hätistää ne pois. Sano vaikka: Tiedän, että nuo ovat vain pahoja ajatuksia, ne eivät oikeasti ole totta. Niitä tulee, koska olen huonolla tuulella.
(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
vierailija
Entäs sitten tällainen:
- Vaihda vanhat lakanat, pussilakanat, tyynyliinat uusiin. Samoin vaatteet. Tämä voisi kohottaa itsetuntoa ja saada myös kodin tuntumaan viihtyisämmältä? :geek:
Vanhat lakanat ja vaatteet voisi laittaa hyötykäyttöön matonkuteiksi.
 
vierailija
Niin voisi! :LOL: Pitää jakaa muutamia vinkkejä, joilla voisi saada helpommin unta:
- Syö ja juo jotain ennen nukkumaan menoa. Vatsassa tuntuu lämpimältä ja se väsyttää hieman. Maistoin vasta pitkästä aikaa Forsman Mate-teetä. Se on jonkinlaista mietoa yrttiteetä, sopii minusta hyvin iltaan.
- Lue jotain ja varaa lukemiseen tunti tai useampi.
- Rauhoita mieli ja ajattele hyviä ajatuksia itsestäsi. Jos mieleen tulee inhottavia ajatuksia, koita hätistää ne pois. Sano vaikka: Tiedän, että nuo ovat vain pahoja ajatuksia, ne eivät oikeasti ole totta. Niitä tulee, koska olen huonolla tuulella.
(y)
Minulla tuli ennen paljon noita pahoja ajatuksia, mutta olen alkanut hätistämään niitä. :D
Sitten myös jonkinlainen päiväkirjan pitäminen voisi auttaa. Siihen voisi kirjoittaa joka päivä esim. kolmen kohdan listoja omista onnistumisista sinä päivänä. Kohtia saa olla enemmänkin kuin kolme! :love:
 

Yhteistyössä