Nukkamatoista kokemuksia

Hirveästi houkuttaisi jouluksi nukkamatto meillekin ostaa, mutta tarjonta niin valtava. Kertokaa siis kokemuksia ja mielipiteitä:

Eli ovatko esim nuo Sotkan matot mistään kotoisin?
Kumpi parempi: juuttipohjainen vai huopapohjainen? Näillä näkyy hintaero olevan melkoinen.
Minkälainen on pitää puhtaana? Lähteekö esim tuollaisesta halpisversiosta imuroimalla hyvin roskat ja koirankarvat?
Oletteko uskaltaneet pestä itse?
 
Huom
Osta VM Carpetin mattoja, ei voi kuin suositella lämpimästi. Meillä on toinen olohuoneessa ja toinen ruokapöydän alla. Helppo pitää puhtaana. Meillä on myös koira.
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Osta VM Carpetin mattoja, ei voi kuin suositella lämpimästi. Meillä on toinen olohuoneessa ja toinen ruokapöydän alla. Helppo pitää puhtaana. Meillä on myös koira.
Niin, ostin makkariin Askosta kesällä yhden myös. Se maksoi alennuksessa 99 euroa, ei ole VM Carpetin. Ihan kiva, mutta laatueron huomaa kyllä.
 
vieras
No, mulla on juuttipohjainen Ellokselta ostettu iso nukkamatto, pesin painepesurilla itse. Imuriin pitäisi etsiä sellainen kunnolinen mattosuutin niin olisi imurointi helpompaa. Ihan olen tyytyväinen ollut
 
Meillä kaksi sotkasta ostettua nukkamattoa joissa pohja taitaa olla juuttia.. Niin kauheita hiuksien ja karvojen kerääjiä! Mulla ei edes kovin pitkä tukka oo mutta ihan hirveää. Ei läjde imuroimalla :( Käsin saa nyppiä vielä koura kaupalla hiuksia. Ja pohja on tosi liukas eli matto ei pysy paikoillaan.
Osa matoista meillä on sitten tuollaisia mitähän lankamattoja lie.. Liukkaat nuo langat.. Ne on paljon paljon parempia ja pohjakin on jotain luistamatonta juttua. Se iso sitten maksoikin n n 200 e kun taas nuo sotkanmatot 99e...
 
Mä ostin koti-idean toive matosta ison nukkamaton ja meillä on 2kissaa, matto on ihan huippu siinä mielessä että siinä ei näy ne kissojen karvat, mutta huono siksi että karvat tosiaan uppoaa sinne nukan sekaan tehokkaasti ja kun vaikka muksu siinä konttii niin kyllä on kädet karvoja täynnä vaikka kuinka olisi imuroinut...
 

Yhteistyössä